Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Grupul Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro în 2020
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Grupul Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro în 2020

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 10 martie 2021
Distribuie
foto: agroland.ro

  • Anul trecut, Grupul a avut o creștere a cifrei de afaceri cu 33% față de 2019
  • Profitul net a fost 2,1 milioane de euro în 2020, de 3 ori mai mare comparativ cu cel înregistrat în anul precedent
  • Compania își propune deschiderea a cel puțin 8 unități comerciale de tip Agroland MEGA, cu suprafețe de peste 300% mai mari decât cele tradiționale, în 2021, respectiv a 30-35 de asemenea magazine moderne în următorii trei ani

Grupul Agroland (indice bursier AG), cel mai mare lanț de magazine din România specializate pe segmentele de grădinărit, îngrijirea animalelor de companie și hobby farming, a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro, în creştere cu 33% faţă de 2019, când a avut 28,92 milioane de euro. Profitul net s-a situat la 2,1 milioane de euro, o valoare de 4 ori mai mare faţă de anul anterior, când se ridicase la peste 530.000 de euro.

Potrivit reprezentanților Agroland, tendința ascendentă a business-ului se datorează strategiei de dezvoltare care a implicat investiții în deschiderea de noi magazine de tip Agroland MEGA (cu 5 astfel de unități inaugurate anul trecut), extinderea gamei de produse, creșterea de patru ori a vânzărilor online față de 2019, precum și diversificarea business-ului, prin achiziția activelor sucursalei Mihăilești a companiei Avicola București. Această achiziție a plasat Agroland în topul primilor 10 producători de ouă de consum din România.

„Conceptul nostru de magazin modern, Agroland MEGA, s-a dovedit și în 2020 un motor al creșterii business-ului. Situarea magazinelor în apropierea centrelor urbane a adus cele 2.500-3.000 de produse pe care le avem în portofoliu, din gamele hobby farming, gardening și pet care, în atenția unei clientele interesate de traiul în aer liber, hrană sănătoasă și amenajarea propriei gospodării. În 2021, ne vom dezvolta business-ul tot datorită extinderii rețelei de magazine Agroland MEGA cu încă cel puțin 8 unități, dar și a creșterii cu 50% a vânzărilor online. Mai mult, vom folosi magazinul online pentru a ieși pentru prima dată pe piețele țărilor din jur: Ungaria, Bulgaria și Serbia. Investițiile în dezvoltarea canalului de vânzare online, precum și cele în automatizarea și digitalizarea proceselor din interiorul companiei și al grupului de firme sunt, de asemenea, parte a strategiei noastre de creștere”, explică Horia Cardoș, fondator și director general al Agroland.

La sfârşitul anului trecut, indicatorul EBITDA, care include profitul operațional și cheltuielile de amortizare, se situa la 2,90 milioane de euro, în creștere cu 2,7 ori față de cel al anului 2019, care a atins nivelul de 1,06 milioane de euro.

CITEȘTE ȘI

Gala Regista 2023 a premiat cele mai digitalizate instituții publice din România
28 februarie 2023
Consiliul Concurenţei analizează tranzacția prin care Econergy International Limited intenționează să preia Heliolux S.R.L.
31 august 2025

„Câtă vreme cifra de afaceri pentru anul trecut a Grupului Agroland a sporit cu o treime, profitul s-a multiplicat de 4 ori de la un an la altul, în timp ce gradul de îndatorare s-a redus de la 89% la 69% în același interval, putem spune că toate acestea reprezintă o confirmare a faptului că planul nostru de dezvoltare este eficient, generează valoare, iar plasamentele investitorilor, în obligațiuni și acțiuni, vor genera randamentele anticipate de aceștia atunci când ne-au acordat încrederea lor”, mai spune Horia Cardoș.

În ultimul an, Agroland a devenit o prezență atractivă pentru investitori la Bursa de Valori București, prin listarea de obligațiuni (iunie), mărirea de capital printr-un plasament privat (noiembrie), apoi listarea acțiunilor în Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT), Sectorul Titluri de Capital, Categoria Premium, cu începere de la 1 martie 2021.

Pentru 2021, Agroland își propune să vină la BVB cu o altă companie din grup, Agroland Agribusiness, prin listarea de acțiuni și o emisiune de obligațiuni. Această companie are ca activitate comerțul cu inputuri organice și convenționale pentru agricultură, respectiv semințe, îngrășăminte și produse pentru protecția plantelor, precum și cu tradingul de cereale.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Investiţiile în economie au depăşit previziunile
Articolul următor ”Urmele paşilor mei”, o amprentă pentru cititorii de azi şi de mâine
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Cum supraviețuiește o piață de cărți veche de 475 de ani în centrul Parisului într-o lume digitală
Cultură și Educație
Volodimir Zelenski anunță o nouă întâlnire cu Donald Trump
Extern
Noi atacuri cu drone în Ucraina, la granița cu România. Armata a ridicat în aer două avioane F-16
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii
Companii

Foerch România a investit aproape 4 mil de euro ȋntr-un sediu propriu și estimează afaceri ȋn creștere, ȋn 2023

6 minute
Companii

Controale-fulger ale Consiliului Concurenței la marile rețele comerciale

3 minute
Companii

Bookingham, Platformă de Rezervări Online, se lansează în alte 29 de orașe din România și se dedică strict industriei HoReCa

4 minute
Companii

SAP anunță lansarea SAP Labs Site în București, ca parte a rețelei globale SAP Labs

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?