Studiu Reveal Market Resources
Reveal Marketing Research, companie de cercetare de piață full-service cu o experiență de 15 ani de activitate în domeniu, lansează Reveal Market Resources.
Acest hub de date cuprinde peste 140 de studii gratuite date publicității în ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, o mică parte din colecția de rapoarte de cercetare realizate comercial, cu scopul de a susține piața de marketing și comunicare din România.
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research:
”Reveal Market Resources funcționează ca un centru generos de resurse date publicității, care oferă o gamă largă de analize de piață din peste 14 arii de interes.
Studiile pe care le puteți accesa gratuit în această secțiune includ rapoarte, infografice sau statistici în domenii precum comerț, sănătate, industria auto, lifestyle, educație, HR&cariere, construcții, media, domeniul financiar-bancar, animale de companie și multe altele.
Mare parte din studiile publicate sunt realizate în colaborare cu partenerii noștri cărora le mulțumim pentru susținerea acestui demers, de a veni în ajutorul pieței din România, oferind o mai bună înțelegere a comportamentului consumatorilor și a modului în care diferiți factori de natură socială, economică, culturală sau personală influențează percepțiile și deciziile acestora în viața de zi cu zi.
Acest hub de date este în continuă expansiune, fiind actualizat săptămânal cu studii noi pentru a furniza informații actuale și perspective relevante”.
Elementele cheie ale noului hub de date
Secțiunea a fost special concepută pentru a facilita accesul specialiștilor din publicitate și marketing, reprezentanților mediului academic și pasionaților la studii de piață asociate celor mai inedite subiecte, din numeroase domenii de activitate. Pentru o mai bună funcționalitate, secțiunea Reveal Market Resources oferă instrumente de căutare și filtrare avansate ce permit utilizatorilor să descopere rapid date relevante și de interes.
Studiile de piață disponibile pe site-ul reveal.ro, secțiunea Resources au fost realizate la inițiativa Reveal Marketing Research sau în parteneriate, naționale și internaționale, cu companii care au fost dispuse să facă publice analizele și interpretările datelor, în scopul de a ajuta utilizatorii să înțeleagă mai bine semnificațiile și implicațiile acestora. În lista partenerilor acestor studii Reveal Marketing Research regăsim brand-uri precum Revolut, Rockwool, Nordis, România Eficientă, OMV Petrom, Raiffeisen Bank și multe altele.
Pentru a evalua schimbările și tendințele pe termen lung, atât în mediul de afaceri, cât și în mediul academic, o parte dintre studii cuprind evoluții și comparații cu anii precedenți. Printre subiectele abordate în cadrul studiilor recurente se numără tematici precum comportamentul consumatorilor în preajma sărbătorilor, grija față de mediul înconjurător, tendințe în construcții și imobiliare, atitudini față de economisire și investiții, îngrijirea sănătății etc.
În prima parte a anului 2024, Reveal Marketing Research pregătește lansarea celei de-a treia ediții a barometrului național sindicalizat despre percepțiile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate, edițiile anterioare fiind un instrument relevant de măsurare a evoluției atitudinilor pentru parteneri.
Reveal Market Resources vine în întâmpinarea celor care își doresc să rămână la curent cu peisajul de marketing în continuă schimbare, oferind publicului larg o varietate de resurse care să corespundă diferitelor interese de cercetare de piață.