ROMÂNIA
PROIECTUL PRIVIND ÎMBUNĂTĂȚIREA MANAGEMENTULUI RISCURILOR LA DEZASTRE
Titlul Contractului:Lucrări pentru obiectivul de investiții „Consolidare, mansardare și refuncționalizare sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Nicolae Iorga” al județului Botoșani și al Detașamentului de Pompieri Botoșani”
Nr. împrumut: 8892 RO
Nr. de referinţă: RO-GIES-363386-CW-RFB
1. Guvernul României a primit un împrumut de la Banca Internațională pentru Reconstrucție și Dezvoltare pentru a sprijini implementarea Proiectului privind îmbunătățirea managementului riscurilor la dezastre („Proiectul”) și intenționează să aloce o parte din fondurile Proiectului pentru plăţi prevăzute în contractul de Lucrări pentru obiectivul de investiții „Consolidare, mansardare și refuncționalizare sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Nicolae Iorga” al județului Botoșani și al Detașamentului de Pompieri Botoșani”.
2. Inspectoratul General pentru Situații de Urgențăsolicită prin prezenta invitație depunerea de oferte sigilate, din partea Ofertanţilor eligibili, cu privire la execuția de Lucrări pentru obiectivul de investiții „Consolidare, mansardare și refuncționalizare sediul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Nicolae Iorga” al județului Botoșani și al Detașamentului de Pompieri Botoșani”, având o durată estimată de execuție a lucrărilor de 24 luni.
3. Licitația se va organiza în conformitate cu procedura de achiziții competitivă, desfășurată la nivel național, denumită “Cerere de oferte” (Request for Bids – RFB), așa cum este specificată în Regulamentul Băncii Mondiale privind finanțarea proiectelor de investiții ale împrumutaților, ediția iulie 2016, revizuit în noiembrie 2017 (”Regulament de achiziții”) –http://pubdocs.worldbank.org/en/659511533066042959/Procurement-Regulations-2017.pdf și este deschisă participării tuturor Ofertanților, după cum este descris în acest Regulament.
4. Ofertanţii eligibili care sunt interesaţi pot obţine informaţii suplimentare de la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență- Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) la datele de contact de mai jos,în timpul orelor de serviciu luni –vineri 8:30-16:00.
5. Un set complet al documentelor de licitaţie în limba Română, în format electronic, va fi furnizat Ofertanților eligibili interesaţi, ca urmare a unei cereri scrise transmisă la adresele de email de mai jos, în care se vor menționa informațiile de contact ale Ofertantului. Documentația de licitație va putea fi descărcată de pe un link care va fi trimis Ofertantului prin e-mail.
6. Se va organiza o vizită la amplasament în data de 12 iunie 2023. Ofertanții interesați vor transmite o solicitare de participare cu minim 2 zile lucrătoare înainte, la adresele de email indicate mai jos, furnizând următoarele informații referitoare la persoanele desemnate să participe la această vizită: nume, telefon, e-mail, C.I. scanată. Solicitările de clarificări la documentația de licitație trebuie primite de către Angajator până la 19 iunie 2023, inclusiv.
7. Ofertele trebuie să fie transmise la adresa de mai jos înainte de 10 iulie 2023, ora 14:00. Licitaţia electronică nu estepermisă. Ofertele întîrziate vor fi respinse. Ofertele vor fi deschise public, în prezenţa reprezentanţilor desemnaţi ai ofertanților și a oricăror persoane care doresc să participe, la adresa de mai jos la data și ora 10 iulie 2023, ora 14:00.
8. Toate ofertele trebuie însoţite de o Garanţie de participare la licitaţie în valoare de: 170.000 Lei.
9. Se atrage atenția asupra prevederilor Regulamentului de achiziții care menționează cerința potrivit căreia Împrumutatul va comunica, în cadrul Notificării de Atribuire a Contractului, informații privind beneficiarul real cu referire la ofertantul câștigător, în baza Formularului de Identificare a Beneficiarului Real care este inclus în documentația de licitație.
10. Adresa menţionată mai sus este:
Inspectoratul General pentru Situații de Urgență,
Unitatea de Implementare a Proiectului (UIP) „Îmbunătățirea Managementului Riscurilor de Dezastre”
În atenţia: General-maior Benone Gabriel DUDUC, Manager de proiect;
București, Bvd. Dimitrie Pompeiu nr. 10A, sector 2, cod poștal 077190;
Email: simona.salaci.uip@igsu.ro, marcela.vladareanu.uip@igsu.ro;