- 7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming WBD, inclusiv Max
- Duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi pe platformele de streaming
Warner Bros. Discovery a înregistrat recorduri de audiență și de interacțiune pe toate platformele sale (televiziuni, streaming, websites și social media) în timpul Jocurilor Olimpice Paris 2024, care s-au încheiat duminică, 11 august, potrivit unui comunicat Warner Bros. Discovery Romania. Odată cu lansarea aplicației de streaming Max în 25 de țări europene, Paris 2024 a fost prima ediție “de streaming” a Jocurilor Olimpice din Europa, cu o audiență mai mare, care a urmărit mai mult conținut olimpic, pentru mai mult timp decât oricând pe platformele WBD.
Audiență totală
- Un reach cumulat de peste 215 milioane, cu 23% mai mare decât la Jocurile Olimpice Tokyo 2020 (+40 milioane). Acest rezultat include Max, discovery+ (platforma nu este disponibilă în România), televiziunile Eurosport și televiziunile free-to-air din Norvegia, Suedia și Finlanda.
Audiență streaming
- Peste 7 miliarde de minute au fost urmărite pe platformele de streaming pe parcursul Jocurilor Olimpice – de șase ori mai multe decât la Tokyo 2020.
- O zi record: duminică, 4 august, WBD a înregistrat în Europa un record de 600 de milioane de minute urmărite într-o singură zi de abonații Max și discovery+. Ziua a cuprins finala probei masculine de 100 m, meciul Novak Djokovic vs. Carlos Alcaraz pentru medalia de aur la tenis masculin, ultima zi de întreceri la înot și cursa feminină de ciclism pe șosea.
- De patru ori mai mulți oameni au urmărit Jocurile Olimpice în regim de streaming pe platformele Warner Bros. Discovery, inclusiv Max și discovery+, comparativ cu ultimele Jocuri Olimpice de vară.
Abonați streaming
- Numărul noilor abonați pe platformele de streaming a depășit numărul abonaților pentru întreaga ediție Tokyo 2020 după doar patru zile de competiție la Paris (sâmbătă, 27 iulie – marți, 30 iulie 2024).
- S-a înregistrat un număr record de noi abonați pe platformele de streaming pe perioada Jocurilor Olimpice; cu 77% mai mulți decât la Tokyo 2020.
- Sâmbătă, 27 iulie, WBD a înregistrat cel mai mare număr de noi abonați pe platformele de streaming într-o singură zi în Europa.
Rezultate locale
- În România, fiecare moment și cele mai importante noutăți de la Jocurile Olimpice Paris 2024 au putut fi urmărite pe platforma de streaming Max, la Eurosport 1, Eurosport 2 și pe eurosport.ro.
- Pe Max a fost urmărit un număr total de peste 1.4 milioane de ore de la Jocurile Olimpice.
- Eurosport 1 și Eurosport 2 au adus împreună un reach de peste 5 milioane, cu 26% mai mult comparativ cu Jocurile Olimpice Tokyo 2020, iar fiecare telespectator unic a urmărit în medie 4.6 ore de la Paris 2024.
- Cele mai urmărite sporturi (pe baza orelor urmărite) la Eurosport 1 au fost atletismul, înotul și gimnastica artistică, iar la Eurosport 2, telespectatorii au preferat tenisul, handbalul și voleiul.
- Eurosport.ro a avut 1.34 milioane de vizitatori unici pe durata Jocurilor Olimpice Paris 2024 (+118% comparativ cu Tokyo 2020) și peste 7.6 milioane de page views (+144% vs. Tokyo 2020).
JB Perrette, CEO and President, Global Streaming and Games, Warner Bros. Discovery, a spus: „Paris 2024 a depășit toate așteptările fanilor și ale publicului, precum și cele pentru Max și serviciile de streaming Warner Bros. Discovery. Milioane de noi abonați ni s-au alăturat, iar zilnic am interacționat cu milioane de urmăritori, care s-au uitat timp de miliarde de minute la conținutul de la Jocurile Olimpice pe platformele de streaming. Creșterea noastră pe streaming este din ce în ce mai puternică, iar în același timp, suntem doar la jumătate din potențialul global pe care putem să îl atingem. Felicitări și le mulțumim partenerilor noștri de la Comitetul Internațional Olimpic (CIO) și Comitetului de Organizare Paris 2024 pentru o ediție epică de Jocuri Olimpice.”
Andrew Georgiou, President and Managing Director, Warner Bros. Discovery U.K & Ireland și WBD Sports Europe, a spus: „Paris 2024 a demonstrat încă o dată beneficiile de a aduce împreună sportul și divertismentul premium pentru a stimula audiența și interacțiunea la scară largă. Am maximizat această oportunitate la această ediție a Jocurilor Olimpice, oferind o producție de clasă mondială cu experți remarcabili și povești locale. Acestea s-au dovedit a fi un mix câștigător. Max a revoluționat piața în ceea ce privește vizionarea sporturilor printr-o experiență îmbunătățită a platformei și noi funcționalități interactive, care au încurajat mai mulți abonați să intre pe platformă și să rămână activi mai mult timp.”
Sărbătorind primele Jocuri Olimpice sub umbrela Warner Bros. Discovery, Jocurile Olimpice Paris 2024 au fost difuzate în aproape 50 de piețe în 20 de limbi pe Max, discovery+ și la televiziunile Eurosport. Conform unui nou acord anunțat în ianuarie 2023, Warner Bros. Discovery va continua să fie singurul loc care va aduce fiecare moment al Jocurilor Olimpice pe platformele sale de streaming și digitale și va deține drepturi complete de televiziune. Acest parteneriat include Jocurile Olimpice de Iarnă Milano Cortina 2026, Jocurile Olimpice Los Angeles 2028, Jocurile Olimpice de Iarnă Alpii Francezi 2030 și Jocurile Olimpice Brisbane 2032.