Kaspersky lansează o platformă „low budget”

Kaspersky lansează o platformă gratuită cu sfaturi și trucuri pentru business-urile mici, pentru a le ajuta să îmbunătățească rapid securitatea organizațiilor lor. Kaspersky Cybersecurity On a Budget oferă un set de recomandări scurte, dar practice, relevante pentru orice companie, precum și sfaturi specifice, ușor de urmat, pentru diferite aspecte și nevoi de afaceri. Aceasta include protecția datelor și comunicațiilor, utilizarea sigură a diverselor platforme digitale, securitatea site-ului web și multe altele.

Business-urile mici trebuie să își gestioneze cu atenție cheltuielile pentru a-și susține activitatea, pe măsură ce pandemia continuă, chiar și după ridicarea restricțiilor. Potrivit unui nou raport Kaspersky „How small businesses got through 2020-2021: Budget cuts, product launches, and new investment priorities”, în mai mult de jumătate (52%) dintre toate companiile, dificultățile financiare observate în ultimele 12 luni vor deveni, probabil, permanente, de aceea liderii de afaceri vor trebui să aleagă cu atenție pe ce să cheltuiască banii.

Cercetări ulterioare au arătat că această situație nu este, adesea, în favoarea securității cibernetice. Aproape jumătate (47%) din companiile mici se luptă cu finanțarea pentru îmbunătățirea securității cibernetice, chiar dacă își dau seama de importanța protecției împotriva amenințărilor cibernetice. Kaspersky Cybersecurity On a Budget ar trebui să încurajeze astfel de companii să gestioneze lacunele pe care le au din acest punct de vedere sau să își verifice disponibilitatea financiară în materie de securitate cibernetică în condițiile bugetelor lor.

În principalele trei secțiuni ale platformei, vizitatorii pot învăța cele mai bune practici în legătură cu rutinele și procesele generale din orice afacere, cum ar fi cum să protejeze bazele de date ale clienților, rapoartele și alte date importante; cum să cheltuiască mai puțin pe IT și cum să organizeze comunicarea internă și externă a unei companii.

În plus față de recomandările generale, există linii directoare pentru nevoile specifice ale business-urilor – de exemplu, dacă o companie activează în sectorul sănătății sau lucrează cu proprietatea intelectuală sau angajează profesioniști independenți. Toate aceste aspecte necesită acțiuni suplimentare pentru a proteja datele sau pentru a îndeplini cerințele autorităților. Aceste „sarcini” sunt date într-un format interactiv, în care utilizatorul trebuie să răspundă la o scurtă întrebare, apoi să obțină un sfat, pentru a-l ajuta să primească rapid exact recomandarea de care are nevoie.

Toate sfaturile sunt scurte, cu instrucțiuni care pot fi puse în aplicare rapid și care nu necesită abilități de IT sau securitate cibernetică. Asta înseamnă că un proprietar de afacere sau orice angajat dintr-o firmă poate folosi hub-ul. Pentru cei care doresc să aprofundeze informațiile, există sugestii de link-uri către postări dedicate, de pe blog-ul Kaspersky.

La Kaspersky, avem încredere că, respectând regulile de bază, organizațiile pot atinge un nivel esențial de protecție cibernetică într-un timp scurt și fără investiții suplimentare. Fie că este o mică companie de construcții, o cafenea sau o agenție de marketing, platforma funcționează pentru oricine”, spune Evgeniya Naumova, Executive Vice President Corporate Business la Kaspersky. „Pandemia a lovit puternic companiile mici, astfel încât finanțele și resursele lor ar putea fi limitate astăzi. Acesta este încă un argument pentru a investi în acest aspect cu câteva minute de citit și câteva ore pentru a pune în aplicare aceste recomandări care vă vor ajuta să vă păstrați afacerea protejată.”

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW