Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Lansarea Max contribuie la un record de audiență Warner Bros. Discovery la Jocurile Olimpice
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
ActualitateSport

Lansarea Max contribuie la un record de audiență Warner Bros. Discovery la Jocurile Olimpice

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 1 august 2024
Distribuie
Foto: Youtube

  • Audiențele de streaming pentru Paris 2024 au depășit întreaga ediție Tokyo 2020 după a doua zi*
  • De cinci ori mai mulți oameni au urmărit Paris 2024 comparativ cu aceeași perioadă de la Tokyo 2020
  • S-a stabilit un nou record al Warner Bros. Discovery pentru numărul de abonați noi în Europa pe zi

Lansarea Max, platforma de streaming a Warner Bros. Discovery, a contribuit la transformarea modului în care publicul urmărește Jocurile Olimpice în toată Europa.

Numărul total de utilizatori unici pentru Paris 2024 pe platformele de streaming ale Warner Bros. Discovery a depășit deja numărul pentru întreaga ediție a Jocurilor Olimpice din vara anului 2021, după numai două zile* de competiții la Paris. În weekendul de deschidere, Warner Bros. Discovery a stabilit, de asemenea, un nou record pentru numărul de abonați noi într-o singură zi în toată Europa – cu mult peste așteptări, se arată într-un comunicat remis presei.

Atât pe Max, cât și pe discovery+ (disponibil în unele țări din EMEA), Paris 2024 a generat aproape un miliard de minute de streaming, de peste șapte ori mai mult decât în același moment al Tokyo 2020 și reprezentând deja 75% din totalul minutelor de la acea ediție a Jocurilor Olimpice. Timpul petrecut pe Max și discovery+ a crescut, de asemenea, în mod semnificativ, media de minute urmărite de fiecare privitor crescând cu 63% față de Tokyo 2020 până în prezent.

De cinci ori mai mulți privitori în regim de streaming au urmărit Jocurile în comparație cu aceeași perioadă a Tokyo 2020. Lansarea Max a fost un factor-cheie în creșterea audienței, reprezentând 80% din audiența totală de streaming până în prezent. Sâmbătă, 27 iulie, Warner Bros. Discovery a înregistrat un număr record de privitori pentru Jocurile Olimpice. 

JB Perrette, CEO and President, Global Streaming and Games, Warner Bros. Discovery, a spus: „Jocurile Olimpice Paris 2024 au un început fantastic, iar recenta lansare a Max în Europa generează audiențe și implicare record. Combinația puternică și unică de filme premium și conținut scenarizat, cel mai bun divertisment reality și multe dintre cele mai mari evenimente din sportul internațional aduce tot mai mulți oameni pe Max și îi ține implicați și mai mult timp. Este încă devreme, așa că suntem încântați să continuăm pe acest drum în următoarele două săptămâni.” 

Andrew Georgiou, President and Managing Director, Warner Bros. Discovery U.K & Ireland and WBD Sports Europe, a spus: „Am avut așteptări mari pentru Paris 2024, așa că este extrem de satisfăcător să vedem cum calitatea producției noastre sportive și experiența de utilizare a platformei noastre de streaming rezonează atât de puternic cu privitorii din toată Europa. În doar câteva zile, am văzut cum combinația de sport premium și divertisment aduce publicul împreună pe toate platformele. Fie că este vorba de energia celor aproape 100 de prezentatori și experți remarcabili de pe ecran, de studiourile incredibile de pe acoperișul WBD House din Paris sau de funcții disponibile în premieră pentru fani, cum ar fi alertele de medalii de aur pe Max și discovery+, Warner Bros. Discovery oferă o experiență olimpică dincolo de orice s-a mai văzut până acum.”

Engagementul de pe site-urile Eurosport, care oferă gratuit știri despre Jocurile Olimpice și materiale video scurte, a crescut, de asemenea, cu peste 43%.

Media de audiențe ale televiziunilor Eurosport a crescut în toate piețele majore în comparație cu Tokyo 2020 și a crescut cu 98% în timpul Jocurilor de până acum, mergând împotriva tendinței de scădere a utilizării totale a televizorului din ultimii ani**. 

Jocurile Olimpice Paris 2024 continuă până la Ceremonia de închidere de duminică, 11 august 2024. Sărbătorind prima ediție a Jocurilor Olimpice ca Warner Bros. Discovery, Paris 2024 sunt difuzate în aproape 50 de țări în 19 limbi pe Max, discovery+ și la Eurosport. 

* Zilele 1 și 2 ale Jocurilor Olimpice au avut loc sâmbătă, 27, și duminică 28 iulie 2024, dar evenimentele sportive din cadrul Jocurilor au început miercuri, 24 iulie, iar Ceremonia de Deschidere a avut loc pe 26 iulie.

** Audiența TV în următoarele teritorii: Danemarca, Franța, Finlanda, Germania, Italia, Marea Britanie, Norvegia, Olanda, Polonia, România, Suedia.

- Publicitate -
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior mountain bike Echipamente pentru ciclism: ce să alegi pentru performanță maximă
Articolul următor A apărut revista ”Dobrogea culturală” nr.1(33) a filialei Ligii Scriitorilor din Dobrogea
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Franța refuză a doua oară extrădarea lui Paul al României
Extern
Compania Blue Air a intrat în faliment
Companii
Valuri de cultură la malul mării: Destinația Turistică Mamaia Constanța devine partener oficial al SEAS 2025
Turism

RSS Știri Fotbal

  • Victorie la scor pentru Steaua în primul meci din Bulgaria. Transfer în defensivă!
  • Steaua peste FC FCSB! Cum s-au clasat cele două cluburi în topul academiilor de fotbal
  • Spectacol total în primul amical al Stelei din această vară! S-au marcat șapte goluri!
  • Cinci dintr-o lovitură! Steaua a transferat doi spanioli și trei români
  • Homawoo pleacă liber de contract de la Dinamo la noul club al lui Rednic

Citește și

ArcelorMittal_Galati
Actualitate

Cumparatorul Arcelor Mittal Galati isi continua expansiunea prin achizitia Keystone Consolidated Industries din SUA

6 minute
Actualitate

Tragediile de pe șoselele țării trebuie stopate!

4 minute
muncitori
Actualitate

Activități de prevenire și combatere a muncii ilegale a străinilor

3 minute
Actualitate

Percepţia românilor cu privire la publicitatea de pe reţelele de socializare

7 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?