Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: LIDL ÎMPREUNĂ CU CLIENȚII SĂI DONEAZĂ 270.000 EURO CĂTRE PROGRAMUL NAȚIONAL TEACH FOR ROMANIA
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Retail

LIDL ÎMPREUNĂ CU CLIENȚII SĂI DONEAZĂ 270.000 EURO CĂTRE PROGRAMUL NAȚIONAL TEACH FOR ROMANIA

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 26 septembrie 2018
Distribuie
Distribuie

Cu ajutorul clienților săi, Lidl continuă să susțină dreptul la educație de calitate pentru toți copiii, prin sprijinirea programului național Teach for Romania. Donația în valoare de 270.000 de euro va contribui la formarea cadrelor didactice care asigură educația copiilor din școlile aflate în medii defavorizate.

Calitatea educației pe care copiii o primesc până la vârsta de 15 ani este determinantă pentru oportunitățile la care au acces mai departe. De aceea, la începutul acestui an școlar, Lidl împreună cu clienții săi s-au alăturat misiunii de a crește șansele la educație și la un viitor mai bun pentru copiii din mediile defavorizate. Astfel, între 20 august – 2 septembrie, fiecare produs din gama „Din nou la școală” achiziționat de clienții Lidl a însemnat 1 leu investit în recrutarea, selecția și pregătirea învățătorilor și profesorilor care asigură educația copiilor din școlile partenere Teach for Romania. Campania s-a concretizat într-o donație totală de 270.000 de euro.

„Suntem recunoscători clienților noștri pentru susținerea acestui program care își propune să aducă o schimbare pozitivă, reală în învățământul românesc. Parteneriatul cu Teach for Romania este un angajament asumat pe termen lung în susținerea accesului egal la educație pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin, așa că este important să putem contribui continuu la dezvoltarea profesională a profesorilor implicați în program. Ne bucurăm că prin campania <Din nou la școală>, împreună cu clienții noștri, am putut oferi noi oportunităţi în educație şi perspectiva unui viitor mai bun copiilor din medii defavorizate” spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

„Îi suntem recunoscători încă o dată partenerului nostru strategic, Lidl, pentru că își încurajează clienții să fie aproape de educația din România și ne ajută să susținem eforturile profesorilor și învățătorilor Teach de a oferi copiilor opțiuni de viață prin educație de calitate. Fără implicarea tuturor nu am avea aceste rezultate și nu am fi în punctul în care suntem astăzi – peste 100 de profesori și învățători din 5 generații, 16 județe în care suntem prezenți, o comunitate de 66 de alumni, din ce în ce mai puternică. Împreună creștem viitorul acestei țări și avem întreaga recunoaștere pentru fiecare în parte.” – Corina Puiu, Co-fondator și Director General Teach for Romania

Curierul Național 26 septembrie 2018
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Fifor s-a întâlnit, la Washington, cu reprezentanții marilor companii de armament
Articolul următor Jakub Krenk este noul Branch Director al Skanska Construction România
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Steaua Corvinul
Frate, frate, dar nu și pe puncte! Corvinul, victorie mare în Ghencea
Sport
A încetat din viață, la vârsta de 100 ani, Henry Kissinger, gigantul diplomației americane – unul din marii oameni ai secolului 20
Extern
Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii, după modificările Codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”
Fiscalitate IT

RSS Stiri Fotbal

  • Frate, frate, dar nu și pe puncte! Corvinul, victorie mare în Ghencea
  • Scor de tenis cu Progresul Spartac și Steaua e pe loc de play-off

Trebuie să citești

Companii

Lidl Craiova, campion la amenzi date de CJPC. Kaufland, pe locul doi

Anca Popa (gds.ro) Lucrurile au început să se mişte destul de mult în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului, implicit…

5 minute
Companii

EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi, o tranzacție de referință în România

MidEuropa anunță vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize. Aceasta este o tranzacție de referință în România și cea…

2 minute
Actualitate

Cum cumpără familiile din România – studiu pe clienții eMAG

În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un…

5 minute
Retail

Reprezentant al retailerilor: Marile rețele comerciale sunt interesate în păstrarea puterii de cumpărare

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro) Toți cei prezenți pe lanț trebuie să manifeste solidaritate față de consumator George Bădescu, director executiv…

4 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?