Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Mastercard lansează „Piața la drum”, un proiect care accesibilizează plata digitală
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

Mastercard lansează „Piața la drum”, un proiect care accesibilizează plata digitală

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 20 aprilie 2021
Distribuie

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, anunță lansarea campaniei „Piața la drum”, un proiect care militează pentru egalitatea de șanse și independența financiară și marchează o premieră în România: fiscalizarea activității micilor producători din zonele rurale și accesibilizarea comerțului la drum prin plata cu cardul.

Prin parteneriatul cu platforma online Waze, micii producători locali beneficiază de expunere și sprijin pentru comercializarea produselor, în condițiile în care nu au posibilitatea de a ajunge în piețele mari.

Dacă ei nu pot ajunge în piețele mari, Mastercard și Waze le aduc piața în fața casei

Folosind aplicația Waze în timpul călătoriei, potențialii cumpărători pot vedea pe harta online, în timp real, toți producătorii înscriși în campanie, care comercializează produse în fața casei sau grădinii. Aceștia sunt semnalizați printr-un pin dedicat și o scurtă prezentare, pentru a fi identificați cu ușurință direct în aplicație. De asemenea, proiectul este promovat și prin direcționale de tip panotaj, amplasate pe stradă, în apropierea locațiilor în care se află producătorii locali.

Pentru eficientizarea tranzacțiilor, fiecare producător va beneficia de câte un POS, astfel încât posesorii de card să poată plăti electronic pentru produse. Partenerul Mastercard pentru acest proiect este Asociația My Transylvania, a cărei activitate susține micii producători locali din România și își propune să crească și apetitul românilor pentru produse autohtone.

„Plata în numerar a fost, până acum, singura modalitate prin care producătorii locali, care își comercializează produsele pe marginea drumului, pot fi remunerați, ceea ce limitează adesea numărul cumpărătorilor. Obiectivul acestui proiect este să creăm un precedent dezirabil: să integrăm segmentul de mici producători în sistemul de plăți electronice, promovându-i, totodată, într-o manieră inedită, în cea mai cunoscută și utilizată aplicație pentru navigație. În același timp, ne dorim să le asigurăm consumatorilor posibilitatea de a plăti rapid, prin cea mai sigură metodă de plată, pentru produsele autohtone, cultivate sau preparate în gospodăriile românilor. Ne bucurăm că Asociația My Transylvania este partenerul nostru în acest demers, care să înscrie în misiunea Mastercard de a crește gradul de incluziune financiară în România, și de a construi, astfel, un viitor mai bun, și încurajăm și alți producători să se înscrie în platformă ca, împreună, să extindem proiectul Piața la Drum.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Campania prezintă poveștile producătorilor locali care fac parte din program, printr-o serie de testimoniale video, disponibile pe platforma www.piataladrum.ro. Tot aici, utilizatorii pot descoperi harta cu localitățile din care provin producătorii, și îi pot vizita, pe un traseu pitoresc, cunoscut și ca Drumul Brânzei, care leagă destinații precum Beberani – cătun în comuna Răul Sadului, Sibiel în comuna Săliște, Tilișca, Șelimbăr sau Tălmaciu. Prin formularul de înscriere disponibil pe www.piataladrum.ro orice producător local se poate înscrie în proiect și intra în legătura cu reprezentanții asociației My Transylvania, care le vor oferi sprijinul necesar în acest sens.

„Am început să spun poveștile din satele transilvănene ca ghid, acum 25 de ani. De atunci tot căutăm să descoperim și promovăm oameni faini, de la care merită să cumperi. Au produse bune în sezon și, cel mai adesea, nu ajungi ușor la ei. Îi mai vezi doar când au zile mai ușoare că scot marfa la poartă și te bucuri că încă mai există. La începutul activității noastre, în 1996, era aproape imposibil să cumperi ceva cu cardul în România. Acum, mâncarea bună poate fi achiziționată și atunci când ești în drumeție sau pe bicicletă și ai doar cardul în portmoneu. Timpurile se schimbă, noi ne schimbăm, dar gustul mâncării și al specialităților locale rămâne des același.”, a spus Cristian Cismaru, Președintele Asociației My Transylvania.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Anunt-de-presa-la-finalizarea-proiectului-KETOR-DESIGN Finalizarea proiectului „Construire hală producție mobilier”
Articolul următor Se reiau negocierile pentru salarii la CEO
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Vestigii antice saudite
Cultură și Educație
Nicusor Dan Presedinte
România este Europa! Nicușor Dan a câștigat lejer alegerile prezidențiale
Politic
Dominic Fritz, apel către George Simion: „Aceasta este România pe care Nicușor Dan o va construi în următorii ani”
Politic

RSS Știri Fotbal

  • Reșițenii strică sărbătoarea Stelei, dar roș-albaștrii termină pe loc de Superliga
  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!

Citește și

HR

Provocările calculului salarial în domeniul IT după cele mai recente schimbări legislative

8 minute
campanii promovare
IT

Folosirea advertorialelor în promovarea site-urilor și a afacerilor

5 minute
andreea paul
Actualitate

INACO a creat primul laborator inteligent Smart Lab 4.0 din școlile românești

4 minute
IT

Atacurile asupra MS Exchange au crescut cu 170% în august

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?