Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: METRO este partener principal al Carnexpo Grill 2021
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

METRO este partener principal al Carnexpo Grill 2021

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 8 iunie 2021
Distribuie
foto: rocas-fds.com

METRO Cash & Carry, suporter al afacerilor independente din România, este anul acesta principalul partener al celui mai important eveniment din industria gastronomică, Carnexpo Grill, prin furnizarea produselor și ingredientelor pentru chefii care vor susține show-uri culinare. Cu o gamă variată de pește și carne, dar și cu soluția METRO Chef, marca proprie special dezvoltată pentru specialiștii din industria ospitalității, METRO vine în întâmpinarea nevoilor clienților săi profesioniști din industria HoReCa, căutând în mod constant să găsească soluțiile optime pentru succesul afacerilor lor.

Carnexpo Grill are loc între 10 și 11 iunie 2021, la Theodora Golf Club din Alba Iulia și aduce laolaltă specialiști din sectorul agroalimentar, furnizori și antreprenori HoReCa, care își concentrează experiența și know-how-ul pentru a găsi soluții inovatoare de dezvoltare a pieței autohtone, grav afectată de criza pandemică.

„Ne bucură foarte mult că METRO reușește anul acesta să fie partener principal al profesioniștilor din domeniul cărnii și din HoReCa, al acestui nou format de eveniment de topcare elimină barierele formale, la care vor fi invitate echipele naționale de bucătari ale României, specialiști din sectorul de carne și preparate din carne, reprezentanți de seamă din segmentul HORECA și retail, din țară dar și din străinătate. Atât produsele, cât și soluțiile complete pe care o să le punem la îndemâna participanților la eveniment se vor ridica la cele mai înalte standarde. Așa cum am obișnuit deja clienții fideli, cu varietatea de produse METRO Chef prin care am reușit să legăm o colaborare durabilă cu partenerii noștri. În special, datorită calității ofertei noastre de produse care respectă cele mai stricte standarde HACCP ce este deja un reper pentru specialiștii din industria ospitalității, oferind soluții complete, potrivite oricărui tip de meniu”, a declarat Adrian Ariciu, CEO Metro Cash&Carry Romania.

Soluții pentru industria HoReCa

La ediția din acest an, METRO este principalul furnizor de ingrediente pentru chefii care vor susține show-uri culinare la Carnexpo Grill, punând la dispoziția participanților soluții complete pentru preparatele pe care le vor găti: pește proaspăt și congelat, carne din propria unitate de producție, dar și o varietate de produse METRO Chef, marca proprie dezvoltată special pentru specialiștii din industria ospitalității.

Astfel, METRO este unicul furnizor de pește și fructe de mare al evenimentului, oferind o gamă variată de pește proaspăt și congelat, pescuit și de captură, românesc sau cu origine internațională.

De la clasicul crap, păstrăv sau somon, până la ton proaspăt sau creveți, caracatiță, calamar și scoici, oferta METRO oferă soluții complete și potrivite pentru orice tip de meniu, fie el tradițional românesc sau internațional, cu specific mediteranean sau de inspirație asiatică.

METRO va fi prezent la eveniment cu o zonă de expoziție proprie, unde participanții la eveniment vor putea descoperi gama METRO Chef, marca proprie ce întrunește peste 700 de produse, special concepute pentru a întâmpina cele mai exigente cerințe ale bucătarilor profesioniști, de fructe de mare și carne la lactate și mezeluri, până la fructe și legume proaspete sau congelate dar și condimente sau deserturi gata pentru a fi servite. Produsele sunt disponibile în diferite variante de gramaj și de ambalaj, optimizate pentru a reduce pierderile și a eficientiza costurile oricărui restaurant. Calitatea produselor răspunde celor mai înalte exigențe ale experților din domeniu, fiind asigurată prin testarea permanentă în centrul culinar GastronoMETRO și adaptarea constantă, în funcție de feedbackul clienților METRO. Participanții vor descoperi o gamă variată de pește, fructe de mare, METROU fiind prezent la eveniment cu cele mai reprezentative articole din cele peste 200 de specii din sortiment. Va exista și un spațiu dedicat, unde vor fi susținute demonstrații gastronomice de către echipa de specialiști GastronoMETRO, împreună cu clienți METRO specializați pe gastronomie asiatică pe bază de pește, precum și o zonă de degustare vinuri spumante și șampanie marcă proprie METRO.

În plus, vor fi prezentate și degustate și produse pentru grătar din carne roșie, prelucrate în unitatea proprie de producție din Ștefănești, Ilfov, după rețete consacrate și apreciate de clienții METRO, de la bine-cunoscuții mici Bucur, preparați după rețeta originală, până la diferite tipuri de cârnați proaspeți, dar și carne de porc gata porționată.

Parteneriatul cu Carnexpo Grill demonstrează preocuparea echipei METRO de a fi un reper pentru partenerii săi, un punct de sprijin chiar și în perioade marcate de provocări, furnizând atât o varietate bogată de produse și servicii de calitate, dar și soluții complete HoReCa, informând cu articole și ghiduri utile, documentate temeinic și susținute de specialiști din mai multe domenii.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior ANPC a pus lacăt pe cei mai vestiți mici din România. Nereguli grave constatate la Dedulești
Articolul următor Utku Ogrendil a fost numit în funcția de CEO al PayPoint România
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Câteva ore la Florenţa
Cultură și Educație
 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

portalmanagement
Companii

Cum poți ajunge să descoperi cele mai bune idei de afaceri

5 minute
Companii

Consiliul Concurenței a autorizat preluarea Gemma Holding de către Lorelai

1 minute
Companii

Evergent Investments raportează un rezultat net de 101,4 milioane de lei în primele nouă luni ale anului 2022

4 minute
Companii

92% dintre companiile românești sunt în urmă cu digitalizarea. Fără să adopte transformarea digitală, firmele nu vor putea supraviețui

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?