Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Mihăiță Ursu, demis de la șefia Tarom după un an
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Transporturi

Mihăiță Ursu, demis de la șefia Tarom după un an

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 5 ianuarie 2023
Distribuie
Foto: Facebook

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro)

Tarom are un nou șef. Directorul general Mihăiță Ursu a fost demis după un an petrecut în această funcție și înlocuit cu Costin Iordache, fost director financiar în cadrul aceleiași companii, informează B1 TV.

Cum s-a ajuns la demiterea lui Mihăiță Ursu din fruntea Tarom

Consiliul de Administrație al Tarom s-a reunit miercuri pentru a prelungi mandatul lui Ursu. Numai că, surpriză!, acest lucru nu s-a mai întâmplat. Începând de azi, noul director general e Costin Iordache, fostul director financiar.

Pe 1 și 2 ianuarie era clar că Ursu avea mandatul prelungit, mai ales că el chiar luna asta împlinea un an în fruntea companiei.

Numai că o problemă chiar la începutul anului a dat totul peste cap, a explicat Ștefan Etveș, realizatorul emisiunii „Drumurile noastre”, difuzată pe B1 TV.

Potrivit informațiilor obținute de jurnalist, Tarom trebuia să ofere pasagerilor mâncare la bord, numai că firma cu care a încheiat contractul în acest sens nu a reușit să-și îndeplinească responsabilitățile la timp. Așa se face că toate cursele Tarom din 1, 2 și 3 ianuarie au înregistrat întârzieri.

Contractul respectiv s-a semnat pe o perioadă de 3 ani cu posibilitate de prelungire la 5 ani, a mai precizat jurnalistul.

Tarom angaja clientelă politică în plin proces de restructurare

Ștefan Etveș a mai susținut că instituțiile statului responsabile, între care Corpul de control al ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu (PSD), și Curtea de Conturi, ar trebui să descindă la Tarom și să verifice toate contractele.

Verificările la compania aeriană sunt cu atât mai necesare cu cât Tarom a trecut prin procese de restructurare în care au fost dați afară oameni, dar au fost și alte selecții și interviuri. Practic, „în plin proces de restructurare, Tarom a angajat clientelă politică”, a susținut Etveș.

În opinia sa, Corpul de control al ministrului Grindeanu ar trebui să verifice modul în care s-a încheiat contractul cu firma respectivă de catering, precum și cauzele care au dus la întârzierea curselor de la începutul anului.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Șeful Serviciului de informații externe al armatei ucrainene deține informații conform cărora Putin ”este pe moarte”
Articolul următor Restaurante McDonalds şi KFC din București, închise temporar
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Donald Trump admite o posibilă înfrângere pentru republicani la alegerile din 2026
Extern
Belarus a eliberat 123 de deținuți politici, printre care laureatul Nobel Ales Bialiațki
Extern
Johnson&Johnson, obligată să plătească 40 de milioane $ despăgubiri la două femei care au spus că pudra de talc le-a cauzat cancer ovarian
Extern

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

Transporturi

Bolt anunță o nouă rundă de finanțare în valoare de 628 de milioane de euro

3 minute
Transporturi

Parlamentul a tras „frâna de mână” transporturilor românești

3 minute
ceferist
Transporturi

CFR repune în circulație trenurile de navetă destinate elevilor

1 minute
Transporturi

Bozankaya accelerează transformarea digitală a transportului urban din România

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?