Modalități prin care poți atrage clienții către magazinul tău online

Indiferent dacă ai deja propriul magazin online sau urmează să îl deschizi, experiența comerțului electronic nu va fi una satisfăcătoare dacă nu atragi cât mai mulți clienți. Acest lucru este un proces de durată și copleșitor dacă nu știi ce ai de făcut.

Iată câteva modalități prin care poți obține mai mult trafic cu un buget mic:

Ai nevoie de un site atractiv

Proiectarea unui magazin online este crucială pentru succesul afacerii tale. Acesta trebuie să fie cât mai atractiv pentru ca vizitatorii să rămână și să cumpere de la ține. De obicei, decizia de a face o achiziție se ia în primele câteva secunde de navigare pe site, prima impresie fiind decisivă.

Dacă vizitatorilor nu le place site-ul tău, nu vor cumpăra nimic și nici nu vor reveni. Site-ul magazinului tău online reprezintă afacerea pe care o conduci și trebuie să aibă un aspect cât mai profesional și mai atractiv pentru a prezenta încredere. De aceea, contactarea unei firme de servicii de creare site web cu experiență este un prim pas extrem de important pentru comerțul electronic.

Fii activ pe canalele de social media

Prezența pe rețelele social media îți oferă șansa de a te promova gratuit. Desigur, dacă vrei să publici anunțuri, va trebui să plătești, dar simpla prezență nu costă nimic și îți va aduce beneficii.

Cheia succesului în social media este furnizarea unui conținut interesant care să determine oamenii să dorească să te urmărească. Dacă vei reuși să faci acest lucru vei avea un canal de marketing eficient care nu presupune investiții.

Ce ar trebui să faci pentru a atrage publicul din rețelele social media:

  • Postează regulat, pune întrebări și răspunde la comentariile pe care le primești;
  • Utilizează elementele grafice, pentru că postările cu imagini sunt cu până la 50% mai atractive;
  • Cea mai bună reclamă o vei primi de la clienții mulțumiți. Prin urmare, ai grijă îndeaproape de clienții tăi și răspunde cât mai repede la toate întrebările și comentariile pe care le primești pe canalele social media. Nu subestima impactul asistenței pentru clienți și nu uita că oamenii sunt de două ori mai dornici să împărtășească experiențele negative decât pe cele pozitive.

Vino cu promoții atractive

Tuturor le plac promoțiile și reducerile! Faptul că pot economisi chiar și o sumă foarte mică declanșează un mecanism psihologic care poate stimula vizitatorii să cumpere. Iată câteva sugestii în acest sens:

  • Asigură transport gratuit pentru comenzile care depășesc o anumită valoare;
  • Oferă clienților noi sau celor care se abonează pentru newslettere cupoane de reducere;
  • Creează promoții de genul “cumpără două produse și îl primești pe al treilea gratuit” sau “articole cu 30% discount”.

Toate acestea sunt modalități care vor face clienții să se simtă apreciați și încurajați să cumpere de la ține, dar și să revină în magazinul tău.

Fă marketing prin e-mail

Marketing-ul prin email este o soluție ieftină și eficientă pentru atragerea clienților. Mai bine de 50% din oameni au o atitudine favorabilă față de companiile de la care primesc email-uri și mai bine de 70% își vor aminti de ține când doresc să cumpere un produs.

Prin urmare, trimite periodic newslettere despre produsele pe care le ai, noile apariții, promoții și reduceri. După cumpărare trimite mesaje cu produse similare sau recomandate care ar putea stimula clientul să facă încă o achiziție. Oferă cupoane de reducere clienților care au fost activi în magazinul tău pentru a-i convinge să facă o nouă achiziție.

După cum vezi, sunt multe modalități prin care poți atrage clienții în magazinul tău online, iar creativitatea și utilizarea adecvată a canalelor de social media te vor ajută mult. Acum, când știi ce poți face, începe să îți promovezi magazinul într-un mod remarcabil.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW