O reproiectare a site-ului nu este o sarcina usoara, dar este una care va aduce beneficii pe termen lung. Este important sa intelegi ca „reproiectare” sau „modernizare” nu inseamna neaparat ca trebuie sa schimbi toate elementele de branding, text si design.
De fapt, modernizarea site-ului web poate insemna doar efectuarea de actualizari functionale pentru ca site-ul sa raspunda mai bine si sa te ajute sa-ti atingi obiectivele de marketing.
Cresterea rapida a utilizatorilor de internet, inseamna ca site-urile trebuie sa ofere o experienta excelenta utilizatorilor. Acestia se asteapta ca site-ul tau sa se incarce instant in momentul in care acceseaza o pagina si doresc sa gaseasca exact ceea ce cauta atunci cand parcurg continutul sau vizualizeaza produsele.
Prima impresie a companiei tale asupra unui potential client este in general determinata de ceea ce vede sau experimenteaza clientul pe site-ul tau web. De fapt, majoritatea vizitatorilor vor judeca credibilitatea afacerii tale numai pe baza aspectului si functionalitatii site-ului web.
Exista patru moduri prin care un site web poate comunica increderea:
- Calitatea designului
- Sinceritate
- Continut cuprinzator si de actualitate
- Legaturi cu site-uri web de calitate
88% dintre consumatorii online sunt mai putin predispusi sa revina pe un site dupa o experienta proasta. Daca nu esti sigur daca site-ul tau web indeplineste standardele privind experienta utilizatorului din 2020, citeste instructiunile de mai jos si apeleaza la o agentie de web design cu experienta. Apoi, examineaza-ti site-ul web avand in vedere aceste linii directoare:
Performanta slaba a site-ului web
Arhitectura site-ului tau web are puterea de a influenta dramatic experienta generala a vizitatorilor. Indiferent cat de multi bani cheltui, daca site-ul tau web nu este bine construit, cel mai probabil va rezulta in crearea uneia dintre urmatoarele probleme critice pentru vizitatorii sai:
Incarcare lenta - Un site lent poate fi rezultatul unei game largi de probleme. Pot aparea probleme precum imagini excesive sau cu dimensiuni incorecte, o tema slab construita, prea multe plug-inuri sau proiectate prost, cache necorespunzator sau resurse de server neconfigurate. Multi proprietari de site-uri web cred ca toti furnizorii de gazduire de site-uri WordPress sunt egali. Drept urmare, consumatorii folosesc pretul drept principal aspect atunci cand selecteaza un furnizor de gazduire web. Daca site-ul tau web a fost construit utilizand WordPress, este foarte recomandat sa utilizezi un furnizor de hosting optimizat WordPress. Solutia de servicii de gazduire standard WordPress este excelenta pentru companiile care au timp si resurse pentru a-si gestiona si actualiza propriul site, dar care cauta avantajele adaugate ale serverelor optimizate pentru WordPress. Serviciul de gazduire gestionata WordPress este o solutie excelenta pentru companiile fara timp, resurse sau expertiza pentru a-si gestiona propriul site si doresc sa se asigure ca site-ul web este actualizat si securizat in mod constant, astfel incat sa functioneze la potentialul sau maxim.
Nu este compatibil cu dispozitivele mobile (receptiv) – Mai mult de 17% din tot traficul web provine de pe dispozitive mobile. Daca site-ul tau nu este compatibil cu dispozitivele mobile, pierzi potentiali clienti. Consumatorul mediu isi foloseste smartphone-ul foarte des in timpul procesului de cumparare pentru a identifica companiile din apropiere, pentru a efectua cercetari si pentru a partaja aceste informatii cu prietenii, asadar, este esential ca acesti consumatori sa aiba o experienta de captivanta pe orice dispozitiv. Prin urmare, un site web responsive ar trebui sa fie o prioritate de top pentru orice companie care doreste sa valorifice intregul potential al site-ului. Te incurajam sa vizitezi site-ul web al companiei tale utilizand smartphone-ul si / sau o tableta si sa utilizezi aceasta lista de verificare pentru a determina daca site-ul tau web isi atinge potentialul maxim pe toate platformele mobile. In cazul in care site-ul nu indeplineste conditiile unui design responsive, este indicat sa apelezi la o agentie de servicii web cum este SicMedia.ro si sa faci modificarile necesare.
Design invechit
Companiile aleg sa-si reproiecteze site-ul web dintr-o mare varietate de motive. De obicei, un design de site invechit este primul declansator. In general, se recomanda ca un site web sa fie modernizat la fiecare trei ani, cu toate acestea, multe companii aleg sa investeasca bani si sa sustina un site care a fost construit cu zeci de ani in urma. Din pacate, chiar si persoanele fara experienta in designul web pot vedea clar cand un site este depasit. Devine evident pentru ei atunci cand te compara cu concurentii tai in timpul procesului de cumparaturi. Consumatorii obisnuiti vor alege cel mai adesea sa faca afaceri cu o companie care are un site modern, captivant, usor de navigat. Pentru ei, este o imagine directa a ceea ce reprezinta compania. Este posibil ca intreprinderile mai consacrate sa reuseasca sa rezolve aceasta problema, dar intreprinderile noi si intreprinderile mici ar trebui sa isi foloseasca site-ul web pentru a demonstra ca avanseaza si sunt in ton cu nevoile si asteptarile clientilor lor existenti si potentiali.
Continutul site-ului si mesajele nu sunt clare si concise
Daca ai continut bine conceput, atent si relevant pe site-ul tau, vei imbunatati drastic totul, de la retinerea clientilor la vizibilitatea in motoarele de cautare – si cu toate modificarile continue ale algoritmilor motorului de cautare, este imperativ sa ai continut care sa reprezinte cu exactitate compania ta intr-un mod semnificativ, relevant. Continutul puternic, creat de experti, poate face o diferenta semnificativa in furnizarea de detalii si informatii cruciale vizitatorilor tai, intr-un mod clar si eficient. De asemenea, este important sa intelegi ca scrierea de continut (copy writing) profesional este un set complet de abilitati, diferit de cel utilizat in alte forme de scriere. Este o abilitate care necesita o gama semnificativa de cunostinte si sensibilitati practicate si perfectionate de-a lungul mai multor ani. De exemplu, vizitatorii site-ului web scaneaza de obicei paginile, in loc sa le citeasca (asa cum ar citi o carte). Aceasta inseamna ca, daca textul site-ului tau web nu este „scanabil”, este posibil sa respinga vizitatorii. Nu exista nicio indoiala ca tu intelegi cel mai bine afacerea ta, cu toate acestea, un profesionist poate analiza si intelege afacerea ta si poate folosi aceste cunostinte pentru a le transforma intr-un continut semnificativ si relevant care va ajuta site-ul sa atinga un nou nivel de profesionalism.