Ovidiu Bîrsă este noul director comercial al Edenred România. Din acest rol, coordonează divizia comercială, ce reunește activităţile tuturor departamentelor cu impact direct în relația cu clienții.
Cu o experienţă de 14 ani în domeniul vânzărilor, Ovidiu Bîrsă s-a alăturat echipei Edenred în 2010. Având un profil antreprenorial, orientat spre soluţii creative şi inovatoare, Ovidiu a evoluat rapid în diverse roluri de coordonare în zona comercială și a căutat mereu să înțeleagă în profunzime business-urile clienților și ale comercianților parteneri.
„Preiau acest rol cu mult entuziasm şi încredere, având alături o echipă pe care știu că mă pot baza. Mi-am început călătoria profesională alături de Edenred acum 11 ani şi în tot acest timp m-au motivat mereu oamenii din jurul meu – colegi, clienţi şi parteneri. Mă bucur să continui în noul rol misiunea de a oferi clienţilor şi partenerilor noştri comercianți cea mai bună experienţă în ceea ce priveşte beneficiile extrasalariale”, spune Ovidiu Bîrsă, Director Comercial al Edenred România.
„Divizia comercială este esenţială pentru a consolida poziția de lider de piață a Edenred și a ne extinde pe segmente noi, precum companiile antreprenoriale, ale căror nevoi de soluții pentru motivarea angajaților sunt tot mai mari. La Edenred ne propunem mereu să promovăm cei mai talentați lideri. Ovidiu Bîrsă are toate calitățile pentru a coordona echipele noastre, cu scopul de a oferi cea mai bună consultanţă şi soluțiile cele mai eficiente și ușor de gestionat, atât responsabililor de HR, cât şi angajaţilor”, declară Codruț Nicolau, General Manager, Edenred România şi Benefit Systems.
Ultimul an a adus multe premiere pentru piața cardurilor de tichete valorice. Edenred a lansat primul (și deocamdată unicul) parteneriat cu o platformă de food delivery din România (Tazz), primul card eco-friendly şi primul chatbot din industrie, care preia constant, cu succes, peste 30% din totalul interacțiunilor cu utilizatorii.
Edenred România își asumă rolul de consultant pentru clienţi, nu doar prin propunerea unor pachete ce combină instrumente clasice, precum beneficiile fixe (de exemplu, cardurile de tichete de masă, cardurile cadou, cardurile culturale sau cardurile de vacanţă), ci şi prin oferte flexibile disponibile prin platforma online Benefit, acum şi în versiunea de aplicaţie mobilă, prima de acest fel pe piața din România.
Cu un portofoliu de produse și servicii adaptat la contextul actual, Benefit a introdus încă de anul trecut, în premieră, o nouă secțiune pentru angajați, Wellbeing by SanoPass, ce include 5 categorii de beneficii pe care aceștia le pot alege: Fitness, Medical, Mental Health, Telemedicină și Nutriţie.
În România, Edenred are, în prezent, peste 33.000 de companii client și peste 1,5 milioane de angajați care folosesc soluțiile de beneficii fixe și flexibile pe care le oferă.