Comenzile de bere au crescut cu până la 93%
Analiză Glovo
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză a comenzilor plasate în timpul meciurilor de la Campionatul European. Astfel, pizza se situează în top, ca fiind preparatul preferat al românilor la toate meciurile disputate de până acum, iar berea cea mai comandată băutură.
De asemenea, după pizza, în clasamentul comenzilor s-au aflat burgerii, urmați de preparatele de tip grill. De exemplu, pe 17 iunie, pe parcursul meciului România – Ucraina, încheiat cu victoria naționalei, comenzile de pizza au fost cu 22% mai mari decât într-o zi obișnuită, cele de burgeri au înregistrat o creștere de 14%, în timp ce comenzile de preparate tip grill au crescut cu 18%. Tot în timpul acestei partide, cererea pentru produsele din bucătăria americană au avut o creștere de 46%, dar și cele din bucătăria grecească (33%), precum și comenzile de sushi (31%).
Și snack-urile au fost la mare căutare, iar în topul comenzilor s-au situat semințele, cu o creștere de 75%, urmate de popcorn (203%) și chipsuri (56%). Totodată, apa și fructele au fost alimentele de bază cele mai dorite de utilizatori în timpul meciurilor.
Când vine vorba de cele mai comandate băuturi, berea a condus detașat în toate meciurile disputate. Mai mult, în timpul partidei România – Ucraina, comenzile de bere în platformă au crescut cu 93%, iar pe 26 iunie, în timpul meciului România – Slovacia, a fost înregistrată o creștere de 84%. Nici meciul România – Olanda nu a făcut excepție, berea și pizza rămânând preferatele românilor.
Ce au consumat românii la marea finală a Campionatului European
La finala din 14 iulie, disputată între Spania și Anglia, pizza a rămas în topul preferințelor românilor, înregistrând o creștere a cererii cu 24% față de o zi obișnuită, urmată de burgeri și produse din pui, în timp ce în clasamentul băuturilor consumate de la acest meci au fost apa și berea. În același timp, românii au comandat snack-uri, în special semințe, care au avut o creștere a cererii cu 22% la partida finală.