Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Podul de la Brăila intră în renovări
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Podul de la Brăila intră în renovări

Contributor
Autor Contributor
Publicat 17 iulie 2024
Distribuie

Magda Dragu (gds.ro)

Asfaltul pe Podul Brăila va fi refăcut, până la finalul lunii august, în conformitate cu soluţia din proiect, anunţă marţi CNAIR. De asemenea, compania anunţă discuţii pentru a clarifica situaţia tehnică a construcţiei.

„Asfaltul pe Podul Brăila va fi refăcut în perioada 1 iulie -31 august! Antreprenorul WeBuild a început lucrările de refacere al asfaltului aşternut pe Podul Brăilei pe sensul de mers Tulcea – Brăila, după care va continua şi pe sensul Brăila –Tulcea”, au transmis, marţi, oficialii CNAIR.

Potrivit acestora, soluţia aplicată de constructorul italian este cea din proiectul tehnic realizat de acesta.

Va fi refăcută hidroizolaţia din zonele afectate

„Această intervenţie trebuie să respecte toţi parametrii tehnici şi toate normele de calitate necesare. În cadrul lucrărilor va fi refăcută hidroizolaţia din zonele afectate de operaţiunile de frezare a asfaltului aşternut anterior”, a mai transmis compania.

CNAIR anunţă, de asemenea, că joi, 18 iulie 2024, va avea loc o discuţie inclusiv cu acţionarul majoritar şi Director General al Webuild, Pietro Salini.

„Această întâlnire are ca scop clarificarea situaţiei tehnice a Podului suspendat de la Brăila”, a mai precizat compania.

Circulaţia a fost deschisă pe noul pod de la Brăila, vara trecută, însă au apărut mai multe probleme care sunt reparate de către constructor.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Cel puțin 60 de persoane au murit în cele mai recente atacuri aeriene israeliene asupra Fâșiei Gaza
Articolul următor 70% dintre companiile vest-europene și-au mărit substanțial bugetul pentru AI în 2024
3 comentarii
  • Didos spune:
    18 iulie 2024 la 7:31

    Desigur, pentru „renovarea” asta , pentru timpul pierdut, nu este nimeni tras la raspundere!? Pentru podul nou , intrat in „renovare” , nu este nimeni vinovat ? Concluzia, care se impune este , ca vinovat este statul roman , adica noi toti ! Exista , insa, si solutia salvatoare , lansata cu cinism de „cumplitul”, ministru al transporturilor Grindeanu : ” cui nu-i place podul , sa treaca cu bacul!” ! Multumim d-le ministru si sa ne traiti , deoarece tara are mare nevoie de d-voastra, de intelepciunea d-voastra! (hi,hi,hi!) Asa o fi si-n alte tari? Desigur ca nu , dar Romania este tara unde orisice magarie este posibila , fara ca nimeni sa fie tras la raspundere ! Ce trist!

    Răspunde
  • Realist spune:
    18 iulie 2024 la 15:20

    Imaginati-va ca asfaltul de pe pod ar fi fost pus de o companie din China…
    Ar fi sarit si UE si presa in sus si ne-ar fi tinut lectii despre cum sa nu lasam firmele chinezesti sa participe la licitatii, chiar daca au preturi mai mici. Acum chiar asta facem: am interzis participarea chinezilor la licitatii incepand cu 2021.

    Dar firma vinovata nu e din China, nu e din Rusia, nu e din alte tari „dusmanoase” –
    si uite ca presa trateaza subiectul ca pe o „renovare”
    chiar daca e a 4-a „renovare” intr-un an.

    Penalitati?
    Certificate negative?
    Transformarea a 3 certificate negative in interdictie de a participa la alte licitatii?

    Nu, domnilor, nu facem noi asa ceva cu partenerii europeni!

    P.S.
    Daca ar fi fost prima firma vest-europeana care da rateuri in Romania as fi inteles.
    Dar cate altele nu au intarziat lucrarile pana acolo unde intarzierile sunt transformate in „extensii de timp” acordate de CNAIR!

    Răspunde
  • Ionascu L. spune:
    18 iulie 2024 la 17:07

    Se impune ca Inspectoratul de Stat in Constructii sa intocmeasca procese verbele de lucrari ascunse dupa verificarea in laborator a compozitiei bitumului filerizat utilizat si pus in opera /lucrare : altminteri dumnealor nu-si justifica salariul avand in vedere momentul cand se reface imbracamintea asfaltica a drumului de pe pod : procesul verbal de finalizare a lucrarilor trebuie completat cu documente de la aceasta institutie cu rol de control, nu doar de colectare a taxelor din valoarea lucrarii .. si sa nu-si faca cineva iluzia ca angajatii din institutiile statului nu pot fi transferati dintr-un judet in altul in interesul serviciului !!! Asta trebuie sa se intample pentru simplul motiv ca institutiile de stat trebuie sa functioneze bine .. si vor incepe sa functioneze doar cand oamenii vor fi profesionisti, responsabili si cinstiti ! Ceea ce am scris aici se adreseaza inclusiv prefectilor care sunt reprezentantii guvernului in teritoriu ! Sper ca mesajul sa fie citit si sa produca efecte !

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate
Raportul despre utilizarea Copilot Microsoft, în 2025 – o cale către interacțiunea om-AI
IT

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

Actualitate

Acțiune de control la articolele pirotehnice

4 minute
Actualitate

Prima ediţie a Italian Business Integrity Day (IBID)

6 minute

Calendar

1 minute
Actualitate

Purtătorul de cuvânt al Tarom confirmă că s-a ajuns la un acord privind reluarea zborurilor: „Creșterile salariale ale piloților urmează să fie realizate în cadrul contractelor individuale de muncă”

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?