Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: PROFI FACE MAI BUNĂ VIAȚA COPIILOR
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Retail

PROFI FACE MAI BUNĂ VIAȚA COPIILOR

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 11 septembrie 2018
Distribuie
Distribuie

PROFI iubește copiii și susținerea lor face parte din misiunea companiei pe termen lung. Pentru al optulea an consecutiv, magazinele PROFI contribuie și în 2018 la îmbunătățirea calității vieții celor mici și îi invită pe toți cumpărătorii care le calcă pragul să decidă prin vot cât din cei 1.500.000 de lei pe care rețeaua îi donează să revină fiecăruia dintre ONG-urile înscrise în campanie.

Astfel, ei se pot alătura celor care au făcut posibil ca, în prima jumătate a acestui an, peste 6400 de copii din întreaga țară, în special tineri din medii sau cu situații defavorizate, să beneficieze de sumele donate de PROFI proiectelor câștigătoare din 2017.

Campania 2018 – Te costă 0,00 lei să ajuți un copil!

Organizațiile înscrise în campania 2018 reprezintă șapte domenii de interes: sănătate, apărarea drepturilor copiilor, educație, incluziune/servicii sociale, protecția mediului, cultură și sport.

Prin parteneriatele din anul acesta continuăm să oferim susţinere financiară ONG-urilor care luptă pentru binele copiilor astfel încât să-și ducă mai departe valoroasele proiecte. Ne-am unit forțele ca să ajutăm cât mai mulți copii deoarece ei reprezintă viitorul nostru. Dispunem de o resursă considerabilă de motivație și de dorința de a ajuta, astfel că dăruim 1.500.000 de lei pentru a schimba în bine viața copiilor. Sperăm că oamenii din întreaga țară vor dovedi interes față de cauzele pe care le susținem și se vor implica, a declarat Luminița Bunda, Director Marketing, PROFI Rom Food.  

Provoacă schimbarea, nu o aștepta!

Alătură-te campaniei și votează proiectul care crezi că merită să fie sprijinit. Te costă 0,00 lei să faci fericit un copil și să influențezi în bine prezentul și viitorul unora dintre micuții din România care au nevoie de ajutor.

Mecanismul campaniei

Fiecare client PROFI poate vota unul dintre proiectele ONG-urilor participante. Votarea se efectuează foarte simplu la infochioșcurile amplasate în magazinele PROFI, scanând codul de bare al bonului fiscal primit în urma cumpărăturilor făcute în perioada 10 septembrie – 14 octombrie, 2018.

PROFI DĂRUIEȘTE 1.500.000 DE LEI 

Proiectele și cauzele sprijinite în campanie sunt următoarele:

Federația Filantropia în parteneriat cu Profilaxis

Proiect – „Sănătate la un click distanță”

Pentru că nu toată lumea are acces sau se poate deplasa la un medic specialist, aducem medicul acasă la pacient prin 3 stații mobile care pot ajunge în zone rurale unde nu există  medici.

Astfel, se pot efectua peste 4000 de consultații medicale la distanță, oferind acestor oameni șansa la sănătate, oricât ar fi ei de izolați.

Organizația – Salvați Copiii

Programul: Și noi avem drepturi!

Pentru noi toți respectarea drepturilor copiilor este importantă și tocmai de aceea prin acest program dorim să îi informăm pe cei mici despre drepturile și responsabilitățile lor și, totodată, să aducem aceste aspecte și la cunoștința adulților.

Fundația – United Way Romania

Proiect – Viitor pentru 6.500 de copii săraci!

Ajutăm mii de copii să meargă la școală și să aibă o viață mai bună.

Împreună putem sprijini 6.500 de copii săraci să primească zilnic o masă caldă și sănătoasă, rechizite, îmbrăcăminte, încălțăminte, produse de igienă și medicamente, dar și suport constant din partea profesorilor, psihologilor și consilierilor specializați.

Organizația Umanitară Concordia

Proiectul: STOP sărăciei extreme în randul copiilor!

Scopul proiectului este de a ajuta familiile sărace să își păstreze copiii aproape și să le ofere șansa unui viitor mai bun. Ajutăm copiii să se pregătească mai bine pentru școală, să se îngrijească de igiena personală, le oferim hainele și rechizitele necesare pentru a merge la școală în orice anotimp, și cel puțin o masă caldă pe zi. Le mai oferim zilnic ocazia să se joace împreună cu alți copii din comunitate, să afle lucruri noi și să petreacă timp împreună cu parinții lor. Părinților le suntem alături atunci când au nevoie să-și găsească un loc de muncă sau pentru  a-și accesa drepturile în relația cu autoritățile de stat. 

Asociaţia – Pădurea Copiilor

Programul „Pădurea Copiilor”

Pentru că nu putem sta deoparte și să vedem cum copiii noștri vor crește într-un mediu sufocant, plin de praf și lipsit de oxigen, scopul programului “Pădurea Copiilor” este de a planta și dezvolta păduri în 100 de localități până în anul 2030.

Asociația Culturală Contrasens

Proiectul ”Artă’N Casă Junior”

Timp de un an școlar, copiii învață, creează, cresc mari și descoperă lumea împreună cu oameni de cultură și cu artiști, în ateliere și în culisele instituțiilor de cultură și artă din orașele lor – teatrul, biblioteca, muzeul, opera, universitatea. Tinerii artiști rezidenți Artă’N Casă, le vor fi mentori și vor deschide cu copiii porți pe care nu ar fi îndrăznit să le deschidă singuri.

Asociația Timișoara Saracens

Proiectul RUGBY4SCHOOLS

Există multe metode prin care se poate învăța munca în echipă, colaborarea, ambiția, însă puține dintre acestea promovează simultan viața sănătoasă și mișcarea.

Prin promovarea rugby-ului în rândul tinerilor elevi, urmărim să le oferim acestora nu numai șansa de a face mișcare și a învăța un sport de echipă, ci și de a dobândi valori și calități care să le fie de folos în orice context se vor afla.

Curierul Național 11 septembrie 2018
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Doctorul Ion Ionuț Adrian numit șeful secției de Ginecologie din cadrul Spitalului Medicover București
Articolul următor “Plantăm Aer”, programul de responsabilitate socială dezvoltat de Daikin România, continuă cu experiențe autentice din inima naturii
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Steaua Corvinul
Frate, frate, dar nu și pe puncte! Corvinul, victorie mare în Ghencea
Sport
A încetat din viață, la vârsta de 100 ani, Henry Kissinger, gigantul diplomației americane – unul din marii oameni ai secolului 20
Extern
Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii, după modificările Codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”
Fiscalitate IT

RSS Stiri Fotbal

  • Frate, frate, dar nu și pe puncte! Corvinul, victorie mare în Ghencea
  • Scor de tenis cu Progresul Spartac și Steaua e pe loc de play-off

Trebuie să citești

Companii

EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi, o tranzacție de referință în România

MidEuropa anunță vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize. Aceasta este o tranzacție de referință în România și cea…

2 minute
Companii

MidEuropa vinde Profi către Ahold Delhaize, pentru suma de 1,3 miliarde de euro, marcând un exit de referință

MidEuropa, un actor principal pe piața europeană de private equity, înrădăcinat puternic în Europa Centrală, a anunțat luni încheierea unui…

8 minute
Actualitate

Cum cumpără familiile din România – studiu pe clienții eMAG

În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un…

5 minute
Retail

Reprezentant al retailerilor: Marile rețele comerciale sunt interesate în păstrarea puterii de cumpărare

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro) Toți cei prezenți pe lanț trebuie să manifeste solidaritate față de consumator George Bădescu, director executiv…

4 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?