Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) participă cu stand național, în perioada 11-13 octombrie a.c., la TTG Travel Experience, cel mai important târg de turism B2B din Italia, dedicat promovării turismului global și comercializării ofertei turistice la nivel mondial.
Evenimentul, organizat la Rimini, reunește operatori de turism, agenții, companii aeriene, facilități de cazare și furnizori de servicii turistice din întreaga lume pentru a crea rețele, a schimba idei și a identifica tendințe și inovații în industria turismului. Astfel, pe întreaga durată a manifestării expoziționale, reprezentanții MEAT vor avea oportunitatea de a promova oferta turistică a României, în timp ce co-expozații vor putea încheia noi parteneriate și/sau le pot consolida pe cele deja existente.
Țara noastră este reprezentată printr-un stand standard de 96 mp sub formă de insulă, cu patru laturi libere, pentru a permite desfășurarea întrevederilor într-un mod eficient. Pavilionul național, poziționat în zona „The World”, cu o vizibilitate sporită în rândul vizitatorilor, este decorat cu imagini reprezentative – Mitropolia Banatului din Timișoara, Castelul Bran, Ateneul Român – punct de referință al capitalei României, iar pe un video wall vor rula, timp de trei zile, filme de promovare turistică, axate pe cultură, aventură, natură, tradiții și city break.
La festivitatea de deschidere a evenimentului a participat și doamna Daniela Santanchè, Ministrul Turismului din Italia, iar la standul României, alături de reprezentanții MEAT s-a aflat și domnului Edmond Neagoe, Gerant Interimar în cadrul Consulatului General al României la Bologna.
Precizăm, totodată, că piața italiană reprezintă o prioritate strategică pentru țara noastră. Mai exact, Italia se află în topul primelor trei țări emițătoare de turiști pentru România, vizitatorii fiind tot mai atrași de cultura românească, de city break-uri, natură și, din ce în ce mai mult, de wellness, turismul activ și de aventură.