Ministerul Turismului a organizat o amplă campanie de promovare a României în contextul preluării președinției Consiliului Uniunii Europene, prilej cu care 20 de jurnaliști străini și români participă la două vizite de informare, ce au loc între 18 și 21 octombrie, în Iași și Timișoara.
Acest infotrip completează seria celor 6 astfel de evenimente organizate în acest an în țara noastră în vederea creșterii notorietății României ca destinație turistică importantă în Europa.
Jurnaliștii care participă la cele două vizite de informare provin Bulgaria, Danemarca, Finlanda, Franța, Belgia, Cipru, Portugalia, Slovacia și Suedia.
„Jurnaliștii străini vor vedea două regiuni care au avut ritmuri și abordări de dezvoltare diferite. Dar peste tot vor avea un element comun: bucuria românilor de a primi oaspeți! Să nu uităm că turismul este despre experiențele trăite, nu despre stelele hotelurilor sau despre „all inclusive”. Mă bucur, de asemenea, că toți cei care au participat anul acesta la infotripurile organizate de Ministerul Turismului au fost impresionați de atracțiile turistice ale țării noastre. Sunt sigur că liderii de opinie prezenți în aceste zile în țara noastră se vor întoarce la ei acasă nu doar cu sentimentul că trebuie să revină în țara noastră, ci și cu determinarea de a-și convinge publicul să vină să descopere România”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.
Vizitele de documentare, organizate de Ministerul Turismului în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Extene, au vizat mai multe zone din țară precum Delta Dunării, zona Bran-Brașov-Sibiu, zona litoralului și Oradea-Cluj.