Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Schimbări la Facebook înaintea alegerilor europarlamentare. Publicitatea electorală, luată la puricat de compania lui Zuckerberg
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

Schimbări la Facebook înaintea alegerilor europarlamentare. Publicitatea electorală, luată la puricat de compania lui Zuckerberg

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 19 ianuarie 2019
Distribuie
SAN JOSE, CA - APRIL 18: Facebook CEO Mark Zuckerberg delivers the keynote address at Facebook's F8 Developer Conference on April 18, 2017 at McEnery Convention Center in San Jose, California. The conference will explore Facebook's new technology initiatives and products. (Photo by Justin Sullivan/Getty Images)

Facebook va lua la puricat reclamele electorale din Europa, pentru a evita scandaluri precum cele legate de manipularea electoratului în alegerile din SUA sau în referendumul privind Brexitul.
Gigantul a anunţat că va schimba regulile pentru publicitatea electorală înaintea unor alegeri importante din 
UE şi din alte state.

Un oficial al companiei a declarat că reţeaua de socializare va lansa noi instrumente de verificare a reclamelor politice din campanii electorale, pe care le testează deja în SUA şi urmează a fi testate curând şi în India. Iar până la mijlocul acestui an va introduce astfel de mărsuri şi în Uniunea Europeana, înainte de alegerile europarlamentare, potrivit startupcafe.ro.

Spre exemplu, în India, unde vor avea loc alegeri parlamentare în această primăvară, Facebook va crea o librărie pentru reclamele electorale, unde vor fi stocate, timp de mai mulţi ani, toate postările plătite de partide şi de candidaţi, în campania electorală. 

Aceste librării vor conţine date ale companiilor care cumpără spaţiu publicitar, iar în cazul candidaţilor care se ocupă singuri de promovare campaniilor lor electorale, Facebook se va asigura că datele lor se regaăsesc pe în documentele oficiale ale autorităţilor electorale.

Astfel de librării au fost create deja în SUA, Brazilia şi Marea Britanie.

Facebook a mai anunţat că în Nigeria, care are alegeri în această săptămână, pot face campanie electorală pe reţeaua de socializare doar advertiserii din ţara respectivă. 
Aceeaşi măsură urmând a fi luată şi în Ucraina, care va avea alegeri peste două luni.

Măsuri similare urmează să fie luate de compania lui Mark Zucker

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior China a înregistrat o premieră în explorarea spațială, crește PLANTE pe Lună
Articolul următor Confruntate cu o lipsă acută personal, patronatele din turism INVESTESC în formarea profesională
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

IT

Safe_expression: Kaspersky și Krakatau prezintă o colecție unică, personalizată

6 minute
IT

Cele mai multe companii cu sedii multiple întâmpină probleme de rețea cel puțin o dată pe lună

2 minute
IT

Beneficiarii cardurilor Up România primesc informații detaliate despre comercianți, prin soluția digitală Ethoca Consumer ClarityTM

3 minute
hacker
IT

Costurile incidentelor cibernetice au însumat 600 miliarde USD în 2018

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?