Administrezi o afacere și crezi că ar avea nevoie de mai multă vizibilitate, promovare la nivel local, dar în același timp pe plan digital? Acest lucru poate părea dificil la început, dar mediul online are un răspuns pentru orice. În acest sens, Google a venit cu un răspuns perfect pentru persoanele care doresc să-și promoveze la nivel local afacerea – Google Business Profile și căutările/rezultatele localizate.
Mai exact, există servicii SEO local care au rolul de a răspândi informații despre afacerea ta, informații care vor fi oferite clienților și potențialilor clienți atunci când aceștia caută afaceri precum a ta pe Google.
Iată, cu exactitate, de ce beneficiezi atunci când apelezi la asemenea servicii!
Răspândirea indicilor NAP pe internet
Cum se asigură Google de faptul că adresa unei locații este reală? Simplu, prin intermediul indicilor NAP – name, address, phone. Dacă numele, adresa și numărul de telefon al afacerii tale sunt consistente (în toate locațiile online publicate), atunci Google le validează ca fiind adevărate și le oferă unui utilizator atunci când acestea le caută.
Prin servicii SEO local, ai alături o echipă de experți care verifică situația indicilor NAP, actualizează informațiile învechite, precum și răspândesc informațiile corecte pe toate website-urile care au greutate în acest sens – agregatoare de afaceri locale, de exemplu.
Identificarea cuvinte cheie locale și optimizare
În funcție de profilul afacerii tale și de orașul în care aceasta se află, intenția de căutare a utilizatorilor poate fi diferită. Termenii uzuali, de la nivel național de exemplu, pot fi puțin schimbați, potrivindu-se culturii locale. Prin urmare, optimizarea trebuie făcută de un expert în servicii SEO local care poate identifica cuvintele cheie cu tentă locală.
În majoritatea orașelor din România, acest lucru nu se aplică – dar dacă afacerea ta se află în Transilvania, de exemplu, sau în zone caracterizate de prezența mai multor culturi diferite, înțelegerea acestor culturi poate fi un avantaj real în procesul de optimizare.
Analiza cuprinzătoare a competiției la nivel local
Atunci când apelezi la servicii SEO local, cel mai bine este să ai alături o agenție locală. Aceasta va ști chiar ce agenție se ocupă de competiția ta – și îi va fi astfel mai ușor să identifice strategiile folosite, precum și trucurile privind optimizarea pentru motoarele de căutare.
De exemplu, o agenție din București va ști cum să profite la maximum de anumite evenimente sau particularități ale orașului pentru a-ți putea scoate afacerea fruntașă în urma unei runde de optimizări! O agenție din alt oraș nu va cunoaște lucrurile necesare pentru a avea un avantaj în fața agențiilor locale!
Vrei să beneficiezi de servicii SEO local eficiente din toate punctele de vedere? Experții agenției The Markers îți sunt alături – cu un departament SEO dedicat și peste 10 ani de experiență în marketingul digital. Aceștia îți pot oferi toate informațiile de care ai nevoie privind optimizarea corespunzătoare a website-ului afacerii tale – pornind de la partea tehnică până la aspectele on-page, UX, UI și mai apoi la elementele off-page, care implică răspândirea numelui, adresei și numărului de telefon ale afacerii tale în mediul digital!
Totul este făcut pentru a crea un profil complet al afacerii tale – un profil care oferă unui potențial client toate informațiile (și motivele) necesare pentru a face o achiziție!