Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Servicii SEO sau campanii PPC – care sunt mai „sustenabile”?
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Servicii SEO sau campanii PPC – care sunt mai „sustenabile”?

Contributor
Autor Contributor
Publicat 14 octombrie 2021
Distribuie
servicii-seo

Orice site, mai cu seama cele cu miza comerciala, precum magazinele online sau paginile de prezentare a serviciilor oferite de o anume companie, urmareste sa atraga cat mai multi vizitatori si, prin urmare, sa inregistreze un trafic cat mai ridicat.

Numarul vizitatorilor este un factor extrem de important, intrucat acestia reprezinta potentialii clienti. Dupa o „regula” logica, cu cat mai multe persoane interesate de ceea ce vinzi vor accesa site-ul respectiv, cu atat vor spori si sansele de a avea mai multe conversii. Conversiile desemneaza utilizatorii care, convinsi fiind de oferta ta, vor deveni clienti in toata regula, achizitionand in cele din urma produsele sau serviciile tale.

Asadar, traficul se traduce atat prin notorietate, cat si prin incasari (tranzactii). Iar pentru a atrage de partea ta un public cat mai numeros si a genera trafic considerabil, prin tehnici de marketing online, ai la dispozitie doua variante remarcabile: servicii SEO sau campanii PPC.

Prima varianta te va ajuta sa generezi trafic organic, cunoscut si ca „trafic de calitate”, iar cea de-a doua optiune va genera traficul site-ului tau prin plasarea unor anunturi in paginile cu rezultate ale motoarelor de cautare, acesta fiind cunoscut si drept „trafic platit”.

Eficienta ambelor variante este dovedita de catre diversii specialisti in e-marketing, insa exista cateva diferente de nuanta si perspectiva.

  • Serviciile SEO si traficul organic

Un pachet de servicii SEO, care va presupune implementarea unui proces de optimizare a site-ului tau pentru motoarele de cautare, in special pentru Google, va genera rezultate pe termen lung, care vin in timp. Dupa cum precizam, vorbim aici de un PROCES, nu de o CAMPANIE, iar acest lucru implica o complexitate de activitati si actiuni (atat on-page, cat si off-page, atat legate de continut, cat si de aspecte tehnice) care te vor propulsa, pas cu pas, pe primul loc in Google.

Acest detaliu va conduce la imbunatatirea vizibilitatii afacerii tale si, implicit, a castigului financiar pe termen lung. In plus, deoarece continutul organic afisat de motoarele de cautare prezinta mai multa incredere si este mai eficient din perspectiva cautarilor locale, acesta are mai multe sanse de a fi accesat de catre utilizatori.

Cu alte cuvinte, putem deja aprecia serviciile SEO ca fiind o tehnica de marketing online mult mai „sustenabila” decat campaniile PPC.

  • Campaniile PPC si traficul platit

Vorbind despre o CAMPANIE, in acest caz, rezultatele oferite de PPC sunt mai rapide, chiar instantanee (cu plata per click), dar rentabile pe termen scurt. Traficul platit este reprezentat de utilizatorii care ajung pe pagina afacerii tale in urma afisarii unui anunt ce duce catre site, accesand practic niste reclame platite. Taxarea se face numai in urma interactiunii utilizatorilor cu anuntul afisat.

In general, astfel de campanii sunt eficiente si indicate pentru atingerea unor obiective restranse, pe termen scurt, cum ar fi promovarea unei oferte punctuale.

PPC nu contribuie in mod autentic la consolidarea notorietatii brandului in timp! Mai mult decat atat, reclamele de acest tip, fiind pozitionate in mod „fortat” pe primele pozitii ale paginii cu rezultate Google si indicate vizibil cu marcajul Ad / Anunt, atrag tot mai des antipatia si neincrederea publicului suprasaturat de publicitate.

Concluzia? O abordare buna ar putea fi si imbinarea celor doua tehnici, insa segmentul de servicii SEO va ramane baza promovarii unui site in mod natural si eficient in timp.

- Publicitate -
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior cuplu trist Care sunt afecțiunile care pot duce la infertilitate?
Articolul următor atmosfera de toamna Vrei o atmosferă de toamnă în sufrageria ta? Iată 5 idei la îndemână pentru a face acest lucru!
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Bozankaya continuă revoluția verde la Timișoara: Noile troleibuze electrice de 12 metri au intrat oficial în circulație
Transporturi
Trump reduce tarifele la cafea, carne de vită şi fructe, în urma creşterii îngrijorărilor americanilor cu privire la accesibilitate
Extern
Statele Unite au prelungit derogarea de la sancțiunile impuse Lukoil
Extern

RSS Știri Financiare

  • Peste jumătate dintre angajații la stat vor un salariu mai mare! Cât câștigă?
  • Wellness-ul, noul activ strategic al liderilor moderni
  • Cristian Constantin este „Cel mai promițător tânăr somelier al anului”
  • Până la 900 de trotinete Bolt sunt vandalizate lunar în orașele din România

Citește și

Advertorial

Companiile care neglijează concurenţa pot pierde până la 25% din cifra de afaceri în online

5 minute
aparat-dentar-invizibil
Advertorial

Avantajele unui aparat invizibil față de cel metalic clasic

4 minute
barbat barbierire oglinda
Advertorial

Ridurile la bărbați: 5 moduri de a le combate

5 minute
gard
Advertorial

Panouri de gard 2D – O soluție estetică și practică pentru protejarea și împrejmuirea proprietății tale

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?