De cele mai multe ori, o afacere are nevoie si de ajutor din exterior pentru a se putea dezvolta si a atrage constant clienti noi.
De aceea, majoritatea companiilor apeleaza la servicii dedicate de optimizare site.
Astfel de servicii pot contribui semnificativ la atragerea de noi clienti in mod organic pe baza cautarilor realizate in Google de catre potentialii clienti.
Vrei ca afacerea ta sa fie vizibila in fata competitorilor?
In randurile care urmeaza vei afla cum ajung oamenii la afacerea ta prin intermediul serviciilor de SEO ofertie de o agentie specializata in aceste strategii de marketing digital.
Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare implica cunoasterea bunelor practici SEO si cum te ajuta fiecare sa ai relevanta, vizibilitate si autoritate de brand.
Primul proces prin care un site trebuie sa treaca pentru a fi optimizat este cunoscut sub denumirea de SEO On-Page.
Pe scurt, in cadrul acestui proces, se realizeaza un audit al site-ului pentru descoperirea vulnerabilitatilor tehnice si apoi se trece la imbunatatirea acestora.
Printre aceste vulnerabilitati tehnice se regasesc aspecte precum: viteza de incarcare a website-ului, structura link-urilor si corectitudinea atributelor HTML si daca website-ul este responsive sau nu.
Conform agentiei OneMedia X Group, optimizarea site-ului din punct de vedere On-Page este un proces elementar. Ignorarea acestuia afectand atingerea obiectivelor dorite.
Ciprian Stoian, Fondator Agentia OneMedia X Group, considera ca fara implementarea corecta a elementelor de SEO On-Page, rezultatele pe care un site le va obtine sunt semnificativ sub potentialul unui site optimizat corect si complet din punct de vedere On-Page.
Cateva elemente de SEO On-Page care influenteaza rezultatele obtinute din punct de vedere SEO sunt: Heading-uri, Meta-Titluri, Meta-Descrieri, structura URL-urilor, implementare HTTPS, continutul site-ului, etc.
Insa, doar optimizarea On-Page a site-ului nu este suficienta pentru a obtine rezultate vizibile si eficiente pe termen lung.
Indiferent de domeniul de activitate al afacerii, aceasta are nevoie si de o strategie eficienta de SEO Off-Page si Content Marketing.
In procesul de SEO Off-Page, accentul este pus pe cresterea vizibilitatii si credibilitatii brandului (site-ului) in mediul online prin publicarea de articole publicitare pe alte site-uri relevante pentru construirea unui profil de backlink-uri.
Construirea profilului de backlink-uri se face in timp si este un proces in care se urmareste realizarea de continut (articole si ghiduri) care au potentialul de a atrage atentia potentialilor clienti si de a ii convinge pe acestia sa viziteze site-ul promovat.
Prin utilizarea acestei strategii, obiectivul nu este doar atragerea de link-uri irelevante de pe site-uri fara autoritate si fara credibilitate in mediul online, ci distribuirea de articole care genereaza trafic de tip refferal, pentru a atrage potentialii clienti pe site-ul promovat.
Daca nu te-ai prins pana acum, cheia succesului in cadrul campaniilor SEO consta in cresterea vizibilitatii online, apoi in construirea credibilitatii in fata potentialilor clienti.
Prin cresterea vizibilitatii online site-ul (brandul) afacerii va fi mai usor recunoscut de potentialii clienti atunci cand dau de acesta in Google.
Cu ajutorul credibilitatii castigata in timp prin calitatea informatiilor oferite, site-ul va converti potentialii clienti mult mai usor.
Reteta succesului este simpla: trebuie sa fii vizibil si sa castigi increderea potentialilor clienti.
Serviciile SEO ajuta afaceriile sa atraga clienti noi prin cresterea vizibilitatii organice in Google, dar si prin cresterea credibilitatii in mediul online prin generarea de aparitii in presa sau in blogosfera si oferirea de continut informativ sau educativ.
Vrei sa afli cum poate site-ul afacerii sa-ti aduca mai multi clienti?
Intra pe site-ul: omagency.ro – Agentia OneMedia X Group si hai sa vedem cum te putem ajuta!
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?