Ministrul Muncii și Solidarității Sociale, Simona Bucura-Oprescu, a făcut parte din delegația guvernanentală condusă vineri de premierul Marcel Ciolacu la Șantierul Naval Constanța.
Șantierul Naval Constanța este pe primul loc în Europa și pe locul 3 în lume la construcția de tancuri petroliere și chimice de ultimă generație.
“Platforma de la malul Mării Negre este încă o dovadă a faptului că industria românească este competitivă și generează plus valoare.
La Mioveni, Uzina Dacia produce mașini la mare căutare în întreaga Europă și a lansat un nou model Duster, la Ford intră în producție noul model Puma și s-a anunțat crearea a 1.300 de noi locuri de muncă, la Șantierul Naval Constanța comenzile din întreaga lume sunt dovada bunei pregătiri și a serozității angajaților. Iar exemplele de succes în industria autohtonă pot continua.
România produce la standarde înalte și este competitivă la nivel mondial!
Susținerea și dezvoltarea industriei, crearea de noi locuri de muncă și asigurarea unui nivel de trai cât mai bun pentru români, aici, acasă, sunt priorități ale Guvernului condus de Marcel Ciolacu”, a declarat ministrul Simona Bucura-Oprescu.
La cate locuri de munca se creeaza ne intrebam de ce mai avem somaj in Romania?
Pentru ca, in realitate, un loc de munca nou creat presupune canibalizarea unui loc de munca parasit de angajatul respectiv.
Industria cui o dezvolta tampita asta, pe banii nostri, a stapanilor ei??? Fă tuto, industria Romaniei au vandut o pe nimic sau distrus o aia dinaintea ta, parazita dreaqu
Industria Romaniei – cea despre care Petre Roman spunea ca e un morman de fier vechi.
Sa dam un exemplu de industrie romaneasca supravietuitoare:
Hidroelectrica – perla coroanei – produce cea mai ieftina energie electrica din Romania
deci a avut toate sansele sa fie profitabila (iar profitul sa il ia statul, prin Min. Finante, la sfarsit de an).
Ei bine, acum cativa ani Hidroelectrica intrase in insolventa!
Pentru ca sefii ei s-au gandit ca mai bine toaca ei profitul pe achizitii la suprapret (generatoare de comisioane) decat sa le pape statul profitul.
Asta e, domnule nationalist:
Industria Romaneasca – acolo unde lucrurile au mers bine dupa revolutie prin cine stie ce minune (Dacia Mioveni, companie de stat pana la privatizare, de exempliu)
profitul a fost sifonat de directori prin achizitii paguboase si alte manevre.
Gandeste-te putin ce s-ar intampla daca Statul Roman ar rascumpara de la Renault uzina de la Mioveni si s-ar apuca sa produca masini in companie de stat…