Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Stilul de lucru al viitorului – spațiile de lucru flexibile devin o necesitate
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Stilul de lucru al viitorului – spațiile de lucru flexibile devin o necesitate

Publyo
Autor Publyo
Publicat 17 martie 2023
Distribuie
angajati fericiti in birouri deschise
Sursa foto: Shutterstock

Modul în care oamenii lucrează se schimbă și, prin urmare, se modifică și spaţiile în care îşi desfăşoară activitatea. Tehnologia şi satisfacţia angajaţilor sunt doar câteva dintre lucrurile cele mai importante care au determinat schimbările spaţiilor de lucru.

Orice manager îşi doreşte să atingă cele mai bune rezultate în compania în care lucrează. Pentru asta, este nevoie de o echipă unită, în care comunicarea să fie eficientă. Construirea unor echipe solide, cu angajați cărora nu li se oferă doar un spațiu de lucru dotat cu echipamentul minim necesar desfășurării activității în condiții de siguranță este, de altfel, unul dintre elementele cheie ale sustenabilităţii business-urilor viitorului.

Odată cu găsirea oamenilor potriviţi, urmează partea mai dificilă, aceea de a-i motiva, prin încurajarea autonomiei, pentru a rămâne fideli companiei, pentru o perioadă cât mai lungă. Stilul de lucru al viitorului este diferit faţă de cel din trecut: nevoile şi aspirațiile angajaților sunt altele, iar spațiile de lucru flexibile devin o necesitate.

Astfel, este importantă regândirea spațiilor de lucru din mai multe perspective:

1. Încurajarea interacțiunii dintre angajați și crearea unor spații de lucru sigure pentru sănătatea lor

Deși multe companii din întreaga lume au păstrat un stil de muncă hibrid (angajații lucrează câteva zile remote și câteva zile vin la birou), acestea nu au întârziat să investească timp, energie și resurse în transformarea birourilor, pentru ca toți angajații să se simtă în siguranță din punct de vedere sanitar și să interacționeze direct, fără rețineri. Astfel, au fost luate decizii cu mare impact pentru aceștia. Multe din birourile individuale au fost desființate, dorindu-se un loc deschis, cu birouri open space, ce încurajează interacțiunea dintre angajați și dintre aceștia și superiori. IMMUNE Building Standard™, dezvoltat la initiativa antreprenorului Liviu Tudor, este o certificare pentru cladiri ce are ca scop crearea unor spatii unde angajatii isi pot desfasura in conditii de siguranta sporita toate activitatile zilnice de la birou.

2. Regândirea experienței de lucru în sine

Dacă, în trecut, majoritatea managerilor ofereau taskuri individual subalternilor, pentru a putea evalua mai ușor evoluția lor profesională și contribuția lor la bunul mers al business-ului, în prezent, lucrurile s-au schimbat semnificativ. Acum este încurajată dezvoltarea relațiilor personale, deoarece s-a dovedit că acestea contribuie la o bună colaborare profesională. De aici a luat naștere și ideea creării spațiilor de lucru flexibile, în care angajații decid cum, când și unde lucrează cel mai bine: singuri sau în echipe restrânse.

3. Crearea unor spații de birouri flexibile, care devin hub-uri sociale

Reorganizarea mediului fizic de lucru este un proces ce are la bază analize profunde, dincolo de măsurătorile la fața locului și de aranjarea birourilor. Pentru sporirea productivității și crearea unui mediu care să fie pe placul angajaților, persoanele competente trebuie să optimizeze inteligent aceste spații și ziua angajaților, pentru a permite cât mai multă autonomie, creând, în același timp, comunități egale între echipe.

Multe companii au înțeles că trebuie să inițieze câteva schimbări cheie, pentru a crește satisfacția și retenția angajaților. Din fericire, dezvoltatorii imobiliari sunt tot mai deschiși în a crea aceste spații, astfel încât un număr cât mai mare de angajați și angajatori să aibă acces la această schimbare a mediului de lucru.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior angajat birou Piața muncii în 2023: schimbări influențate de pandemie
Articolul următor apartament in renovare Top 3 sfaturi utile pentru o renovare de succes a locuinţei tale
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Produsul Intern Brut rămâne nemodificat față de trimestrul IV al anului trecut
Economie Featured
Nicușor Dan conduce pe trend crescător și probabil va câștiga alegerile
Politic
CM Hochei: Norvegia smulge un punct Statelor Unite după ce a fost condusă cu 5-1!
Sport

RSS Știri Fotbal

  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon

Citește și

femei fuste
Advertorial

Tendințe în modă pentru primăvara/vara 2023: cum se poartă materialul tulle în acest sezon

5 minute
camp
Advertorial

Cum să amenajezi casa de la țară cât mai potrivit pentru nevoile tale?

4 minute
sufragerie
Advertorial

5 sfaturi pentru amenajarea sufrageriei

5 minute
constructor
Advertorial

Termoizolarea pereților exteriori: 6 sfaturi

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?