Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Supermarketurile au avut cea mai mare creștere în 2024, înregistrând cu 180% mai multe vânzări față de 2023
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Supermarketurile au avut cea mai mare creștere în 2024, înregistrând cu 180% mai multe vânzări față de 2023

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 19 decembrie 2024
Distribuie

Statistici Tadaaazz 2024

Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare rapidă din România, anunță clasamentul celor mai vândute produse din categoriile supermarket și magazine. Supermarketurile reprezintă categoria din aplicație care a înregistrat cea mai mare creștere din 2024, cu vânzări care depășesc cu 180% rezultatele de anul trecut.

Evoluția consumului din supermarketuri

Topul celor mai vândute produse din supermarket, în 2024, cuprinde:

  1. Apa plată, cu 1,2 milioane de produse livrate.
  2. Băuturile carbogazoase, cu 700.000 de produse vândute.
  3. Laptele, cu 500.000 de produse comandate.
  4. Brânza, 260.000 de produse achiziționate.
  5. Bere, cu 230.000 de sticle sau doze vândute.

Ca tendințe, primele locuri sunt ocupate de apa plată și de băuturile carbogazoase, la fel ca anul trecut. Cea mai spectaculoasă creștere, în raport cu 2023, s-a observat în cazul în cazul categoriei de băuturi alcoolice, unde s-au înregistrat vânzări cu 235% mai mari.

În 2024, valoarea medie a bonului de cumpărături în categoria de supermarketuri s-a ridicat la 127 de lei, iar luna cu cel mai mare număr de comenzi este noiembrie, cu aproximativ 93.000 de produse vândute.

CITEȘTE ȘI

Lider cu experiență în ospitalitate, Atakan Turhan a fost numit General Manager Radisson Blu Hotel, București
7 martie 2025
Serviciile prestate întreprinderilor, pe un trend ascendent
18 ianuarie 2021

“Una dintre tendințele majore ale anului este interesul tot mai ridicat pentru categoria supermarketurilor. Dacă în perioada pandemiei, și imediat după aceea, era firesc să asistăm la creșteri spectaculoase pe acest segment, acum este vorba despre o opțiune care ține de eficiență. Românii s-au obișnuit tot mai mult să comande prin aplicații și au observat că astfel economisesc timp și evită aglomerația. În plus, asistăm și la o diversificare tot mai accentuată a tipului de comenzi și magazine accesate prin aplicație”, a menționat Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz.

Sex shop-urile – cel mai important salt de vânzări, în 2024

În categoria magazine, sex shop-urile au avut cel mai mare procent de creștere, înregistrând vânzări cu 248% mai mari decât în 2023. Cele mai comandate produse au fost pastilele de potență, lubrifianții și mierea afrodisiacă.

Topul celor mai importante creșteri este completat de magazinele care comercializează jucării, produse de băcănie, articole pentru casă și decorațiuni, precum și cele de articole vestimentare și accesorii.

Cele mai comandate produse din aplicația Tazz, la categoria magazine, au fost:

CITEȘTE ȘI

Cushman & Wakefield Echinox își mărește echipa de management
29 iunie 2021
GROHE Jonas Brennwald
Thomas Fuhr a fost numit noul Director General al GROHE AG
18 iulie 2019
  • Articole pentru casă și decorațiuni: perne, săculeți parfumați și fețe de pernă.
  • Petshop-uri: așternut igienic pentru pisici, mâncare pentru animale și iarba pisicii.
  • Articole vestimentare: pelerine de ploaie, tricouri sport pentru bărbați și încălțăminte acvatică.
  • Electronice și IT: cartele telefonice, căști Airpods, cartuș de cerneală pentru imprimantă.

Orașele campioane la vânzări

Orașele cu cele mai mari procente de creștere a comenzilor din categoria magazine sunt:

  • Timișoara, unde s-au înregistrat cu 122% mai multe comenzi decât în 2023.
  • Iași, cu 77% mai multe produse vândute față de anul trecut.
  • București, cu o majorare de 50%.
  • Brașov, unde s-a comandat cu 33% mai mult în comparație cu 2023;
  • Cluj-Napoca, în creștere cu 16% față de anul trecut.

Topul Tadaaazz este o analiză anuală, pe baza informațiilor colectate din aplicația Tazz, care include atât cele mai comandate produse și categorii, cât și restaurantele cele mai căutate sau evoluția tendințelor de consum, din România.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Reacția Președintelui României la criza generată de retragerea PSD de la negocierile formării noului Executiv: Într-o perioadă de criză, un Guvern minoritar nu este o soluție bună
Articolul următor Bursa de la Bucureşti, scădere după anunţul privind retragerea PSD de la guvernare
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Cum supraviețuiește o piață de cărți veche de 475 de ani în centrul Parisului într-o lume digitală
Cultură și Educație
Volodimir Zelenski anunță o nouă întâlnire cu Donald Trump
Extern
Noi atacuri cu drone în Ucraina, la granița cu România. Armata a ridicat în aer două avioane F-16
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii
Companii

Productivitate, retenție și profitabilitate: Cum diversitatea și incluziunea influențează performanța companiilor

6 minute
Companii

Endava raportează venituri de 85,9 milioane lire sterline în Q2 2020, în creştere cu 19,6% faţă de perioada similară din 2019

3 minute
Companii

AFI BRAȘOV a obținut certificarea LEED Gold pentru „clădire verde”

3 minute
Companii

Consiliul Concurenței a formulat o serie de îngrijorări privind preluarea La Cocoș de către Grupul Schwarz

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?