24.4 C
București
miercuri, 12 mai

Trucuri de PR și comunicare pentru a crește vânzările firmei tale

Concurența este ceea ce ajută mediul de business să progreseze, dar și un element care poate oferi provocări nebănuite pentru afaceriștii de pretutindeni. Un mediu concurențial puternic te determină să cauți soluții și variante ieșite din comun, pentru a reuși să ajungi printre preferințele consumatorilor de pe piață. Pe lângă oferirea unor produse sau servicii de calitate, este foarte important și cum îți alegi tehnicile de PR și comunicare atunci când vrei să atragi clienți noi sau să îi fidelizezi pe cei care deja au avut ocazia să îți încerce produsele sau serviciile din ofertă. 

Iar în vremuri în care concurența este acerbă și amenințările vin din toate părțile, trebuie să gândești puțin în afara tiparelor și să optezi pentru variante la care, într-un alt context, poate nu te-ai fi gândit. Mai mult decât atât, anul 2020 a adus o provocare în plus, una care continuă să afecteze viețile tuturor oamenilor, inclusiv ale antreprenorilor: pandemia de coronavirus. Prin intermediul acestui material, vei descoperi cele mai bune idei și soluții ce țin de zona de PR și comunicare, idei care te vor ajuta să ieși din impas sau să găsești calea către succesul afacerii tale. 

Investește în PR și comunicare 

Bugetul de PR și comunicare al unei firme determină, în mare măsură, gradul de succes pe care aceasta îl va avea pe piață. Nicio mare companie din lume nu ignoră activitățile ce țin de promovarea propriei imagini, creșterea notorietății sau îmbunătățirea comunicării cu potențialii clienți. Atitudinea abordată în această arie de activitate face de foarte multe ori diferența dintre firmele de succes și cele care nu reușesc să progreseze. În perioada în care oamenii petrec tot mai mult timp online, pe rețelele de socializare și pe site-uri, contează foarte mult să ai o prezență constantă și de impact în mediul online. Pentru a eficientiza această arie a activității firmei tale, este foarte util să investești în reclame online și în acțiuni de endorsement, în care să implici persoane precum influencerii sau alte vedete din zona virtuală. 

Bazează-te pe empatie 

A da dovadă de empatie este una dintre cele mai eficiente strategii pe care o poate aborda o afacere. Pe lângă faptul că faci un bine societății, atunci când ești empatic ca business atragi și laudele clienților tăi și ale analiștilor din domeniul în care activezi. Poți da dovadă de empatie lansând campanii de ajutorare ale persoanelor nevoiașe sau realizând donații. În special pe timp de pandemie, când există foarte multe categorii de oameni vulnerabili, aceste acțiuni sunt extrem de utile din toate punctele de vedere și vor face publicul să aprecieze compania ta. 

Schimbă lucrurile în interior

Vorba cântecului, „dacă vrei să faci o schimbare, începe cu omul din oglindă”. Acest principiu de viață este cu certitudine valabil și în cazul afacerilor. Un business poate să atragă interesul mai multor clienți și să își îmbunătățească semnificativ imaginea prin măsuri ieșite din comun, la nivel intern. De exemplu, poți să le oferi angajaților tăi beneficii suplimentare. Nu este neapărat necesar ca aceste beneficii să fie de ordin financiar. Poate fi vorba despre zile de vineri mai scurte, pauze de relaxare mai lungi sau orice altă idee de acest fel. Aceste măsuri te vor ajuta să creezi o imagine bună companiei tale, una care să demonstreze orientarea către modern și către progres. Totodată, vei câștiga și mai multă simpatie din partea consumatorilor, ceea ce se va vedea și la capitolul vânzărilor. 

Pentru mai multe idei și sfaturi prin care să poți îmbunătăți activitatea de PR și comunicare a afacerii tale, accesează PortalManagement.ro. Vei descoperi nu doar recomandări utile, ci și analize asupra comportamentului consumatorului, idei de lucruri în echipă și variante prin care să te bucuri de un nivel mai ridicat al productivității. 

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW