Daca vorbim despre vanzarile din mediul online, unul dintre cele mai importante aspecte este firma de curierat care se ocupa de livrarea produselor/serviciilor tale catre clienti. Iti doresti ca afacerea ta sa creasca? Satisfacerea clientilor este factorul decisiv al acestui proces.
Un client multumit este cel care se bucura de livrarea produselor in siguranta. Odata ce clientii devin obisnuiti cu servicii de curierat de calitate, acesta va fi un criteriu in plus care sa declanseze decizia de cumparare pe viitor. Asadar, cresterile in vanzari nu vor intarzia sa apara.
Dar cum te hotarasti asupra unui serviciu de curierat? Care sunt calitatile de care are nevoie pentru a-l integra in afacerea ta si ce asteptari au clientii de la el? Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa te hotarasti:
Limitele pentru marime si greutate
Este demn de remarcat faptul ca, intr-o oarecare masura, marimea si greutatea produselor pot reprezenta un obstacol pentru serviciul de curierat, fie din cauza costurilor suplimentare datorate articolelor supradimensionate, fie pentru ca unele firme de curierat nu dispun de echipamentul necesar pentru a transporta produsele mari si grele.
Pentru a te asigura ca produsele tale indeplinesc conditiile in privinta limitelor de marime si greutate, ar fi ideal sa consulti regulile firmei de curierat la care doresti sa apelezi. In acest fel iti poti da seama daca serviciul este potrivit pentru ceea ce tu iti doresti sa livrezi.
Pe langa regulile pe care trebuie sa le iei in considerare in privinta dimensiunilor si a greutatii, unele firme ofera si un ghid de ambalare a coletelor, ideal pentru mai multa siguranta in timpul transportului.
Durata livrarii
Timpul necesar ca produsul sa ajunga la client constituie un alt factor crucial referitor la reputatia afacerii tale. Daca livrarea in aceeasi zi sau a doua zi face parte din preferintele clientului, este posibil sa nu fie neaparata nevoie sa platesti in plus pentru un serviciu de curierat rapid.
In timp ce oferirea transportului gratuit are cu siguranta avantajele sale, exista posibilitatea de a include costurile suplimentare in taxele de expediere pe care le plateste clientul. Mai exact, daca cel care a comandat isi doreste livrarea produsului in aceeasi zi, el va fi dispus sa plateasca taxe suplimentare pentru termene de livrare mai rapide.
Posibilitatea de a urmarii livrarea in timp real
Cu cat este mai buna experienta de livrare pentru clienti, cu atat este mai putin probabil sa primesti plangeri sau feedback dezaprobator pentru orice probleme intampinate in timpul livrarii. Orienteaza-te spre un partener care ofera posibilitatea de urmarire a comenzilor, pentru a te multumi atat pe tine, cat si pe client.
Unele firme de curierat trimit un mesaj text care contine informatii in legatura cu ora si data exacta la care soseste curierul. Aceasta metoda intareste legatura dintre client si companie, reusind sa aduca experientei de livrare mai multa eficienta si punctualitate.
In plus, daca alegi sa te extinzi international, urmarirea livrarilor online aduce beneficii majore in crearea legaturii puternice dintre tine si client. Pentru a atinge acest obicetiv, poti alege transportul de colete prin Eastlines, unde vei gasi cele mai bune oferte de livrare catre toate destinatiile din Europa si intreaga lume.
Serviciul pentru clienti
Chiar daca livrarile sunt gestionate de o companie separata, clientii vor asocia experienta transportului direct cu afacerea ta, nu cu serviciul de curierat pe care il utilizezi. Serviciul pentru clienti al firmei de curierat nu va fi complet sub controlul tau, dar daca alegi un partener de incredere, cu siguranta nu vrei intampina probleme.
Verifica recenziile online ale oamenilor care au mai apelat la ei si trage propriile concluzii. Nu uita ca avand o afacere online, singura interactiune umana pe care clientii o pot avea cu tine este prin curier. Comportamentul lui si modul in care gestioneaza livrarile conteaza destul de mult pentru comenzile viitoare.
Gasirea celui mai bun serviciu de curierat poate parea o sarcina dificila, dar este cu siguranta o optiune care aduce beneficii pe termen lung. O experienta buna pentru client iti va oferi mai multa incredere in afacerea ta, fiind totodata un factor care consolideaza reputatia din mediul online si poate conduce chiar spre o crestere generala a vanzarilor.