7.1 C
București

Turiștii depind de părerile din social media

Turiștii de circuite sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiții și obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 și 70 de ani, au venituri medii și peste medie, studii superioare, sunt foarte interesați să exploreze, arată un studiu realizat de turoperatorul Cocktail Holidays în rândul turiștilor care preferă acest gen de vacanță.

Pentru alegerea vacanței se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook și sunt influențați în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de review-urile pozitive, 89% dintre ei, dar și de complexitatea programului, notorietatea agenției.

Toți pun accent pe calitatea serviciilor (transport, cazare, masă), buna organizare a circuitului, informarea prealabilă oferită de agentul de turism, asistența turistică de calitate și informațiile oferite la destinație, profesionalismul ghidului.

Sunt turiști activi, prietenoși și care devin loiali în măsura în care le sunt depășite așteptările. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuților excursia făcută și agenția de la care au cumpărat-o.

„Vorbim de oameni dornici de cunoaștere și de explorare a destinațiilor, indiferent că sunt circuite sau sejururi. Sunt turiști care au înțeles avantajele unor programe de tip circuit organizate în grup, care beneficiază în permanență de serviciile unui ghid și de consultanță la destinație, mai ales că programele noastre includ cele mai importante puncte de atracție”, declară Dan Goicea, manager Cocktail Holidays.

Circuitele includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, a căror poveste este aflată la destinație, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe țări, și includ cazări la hoteluri de 4 și 5 stele. 

„În spatele oricărui circuit este o muncă imensă pentru realizarea programului în detaliu, de la  rezervarea biletelor de avion și a camerelor de hotel la intrările la obiectivelor turistice. Faptul că se rezervă imediat ce sunt lansate ne arată și că sunt programe extrem de căutate, și că realizăm produse apreciate“, precizează Dan Goicea.

Numărul circuitelor marca Cocktail Holidays crește în sezonul toamnă-iarnă la 27, prin lansarea, în premieră pentru turoperator, a două programe de New York, la final de an, și a unuia pentru Madeira, Portugalia, cu ocazia Carnavalului. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimează o creștere cu 10% a numărului turiștilor de circuite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ULTIMA ORĂ

Inspecția Muncii anunță Programul cadru de acțiuni pentru anul 2020

Acțiunile de control desfășurate de Inspecția Muncii în cursul anului 2019, s-au concretizat în următoarele rezultate: numărul...

Mirabela Miron lansează seria conferințelor „Antreprenoriat și Leadership Feminin”

Mirabela Miron, președinte U.G.I.R. Regiunea Nord-Est, organizează o primă conferință despre Antreprenoriat&Leadership Feminin, cu un titlu sugestiv: „Estetica minții feminine”....

Profit și afaceri în creștere pentru service-urile auto

In perioada 2013- 2018 cifra de afaceri inregistrata de unitatile reparatoare auto (cod CAEN 4520) a inregistrat...

Cum își croiește viitorul politic Vladimir Putin: în primul rând, un guvern nou axat pe relansarea economică

Corespondenții presei străine la Moscova au urmărit cu mare interes ce a vizat de fapt Vladimir Putin prin schimbarea...

TRENDING