Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Vânzările ANSWEAR generate de email marketing au crescut cu 60%
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Vânzările ANSWEAR generate de email marketing au crescut cu 60%

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 8 octombrie 2019
Distribuie
Sursă foto: www.revistabiz.ro

ANSWEAR, cel mai mare retailer de fashion online din Europa Centrală și de Est, a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor generate prin email marketing, în primele 6 luni de la implementarea soluției ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail.

„Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să își păstreze și fidelizeze clienții, am căutat o soluție să construim loialitate și să creștem numărul de achiziții repetate. Soluția ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor și țintelor noastre de afaceri”, spune Raluca Radu, Country Manager la ANSWEAR.com România.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail și a intrat pe piața din România la începutul acestui an, ca parte din strategia de extindere internațională. Prin intermediul soluțiilor sale de automatizare a proceselor de marketing, prin personalizarea mesajelor și contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS și web, ExpertSender ajută retailerii online să își crească rata de conversie și, implicit, vânzările.

ANSWEAR a utilizat soluția ExpertSender care a importat date comportamentale și tranzacționale ale clienților, astfel încât să le poată trimite ulterior mesaje automate, la momentul potrivit și în cel mai eficient mod. Datele analizate variază de la obiceiurile de shopping ale clienților, până la frecvența achizițiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea în site, dispozitivele utilizare și soldul punctelor din programul de loialitate ANSWEAR Club.

ANSWEAR a migrat către ExpertSender, în doar 30 de zile, toate operațiunile de automatizare a proceselor de marketingul în cele 7 țări europene în care operează, la timp pentru a derula, înainte de Black Friday, campanii bazate pe date care analizează comportamentul clienților. ANSWEAR este prezent în Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ucraina, Ungaria, România și Bulgaria și le oferă clienților peste 70.000 de produse pentru femei, bărbați și copii, de la peste 300 de branduri.

Începând cu luna ianuarie, ANSWEAR a folosit datele obținute în campanii personalizate, pentru a stimula achizițiile repetate în rândul clienților săi.

Vânzările atribuite acțiunilor de email marketing au crescut, astfel, cu 60% în primele 6 luni de la utilizarea soluției ExpertSender.

„Aceasta reprezintă o creștere de 2,8% până la 4,5% din vânzările totale. Până la sfârșitul anului, ne așteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email să se dubleze”, spune Raluca Radu.

De ce este important să încurajăm clienții să cumpere mai des

„Fiecare achiziție este importantă, însă, pentru un retailer, acei clienți care fac cumpărături multiple sunt mai valoroși decât cei care fac achiziții unice. De aceea, fidelizarea clienților pe termen lung este esențială, iar comunicarea cu aceștia ar trebui să fie personalizată încă de la început”, spune Dominik Krzeslak, Director Channel Partner la ExpertSender.

Când numărul de tranzacții pe client se mărește, probabilitatea comenzilor repetate crește foarte mult, potrivit RJ Metric, companie ce furnizează software de business intelligence pentru a ajuta magazinele online să ia decizii mai bune pe baza datelor pe care le generează. Astfel, după 2 achiziții consecutive făcute de un client, probabilitatea ca acesta să facă încă o achiziție crește până la 32%, iar după 10 achiziții, probabilitatea comenzilor repetate ajunge la 83%.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior economie Scad salariile
Articolul următor Cum pot reduce companiile pierderile cauzate de o breșă de date
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Zweite Bundesliga: Cortina cade, FC Köln promovează!
Sport
Peluza Sud la Steaua-Resita
Reșița a stricat sărbătoarea Stelei, dar roș-albaștrii au terminat pe loc de Superliga
Sport
Programul la secțiile de votare, prelungit în caz că există cetățeni la rând
Actualitate

RSS Știri Fotbal

  • Reșițenii strică sărbătoarea Stelei, dar roș-albaștrii termină pe loc de Superliga
  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!

Citește și

Companii

ALTEX donează patru hectare de teren pentru edificarea unui spital în Piatra Neamț

3 minute
Companii

Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea G.I. Industrial Holding S.P.A de către Baxi S.p.A

1 minute
Actualitate

Sustenabilitatea este noua „normalitate”, arată trendurile relevate de studiul KPMG

14 minute
Companii

Începutul anului dublează vânzările de produse destinate întreținerii sănătății

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?