Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Andrei Doibani, noul Managing Director al Nagarro Eastern Europe
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Andrei Doibani, noul Managing Director al Nagarro Eastern Europe

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 25 octombrie 2021
Distribuie
Andrei Doibani - Nagarro

Nagarro își extinde focusul regional și creează Service Region Eastern Europe

Nagarro, lider global în soluții de inginerie digitală și tehnologie, anunță numirea lui Andrei Doibani în calitate de Managing Director pentru Europa de Est. Acesta va fi responsabil de crearea și implementarea strategiei regionale a companiei, respectiv operațiunile din Service Region Eastern Europe – care cuprinde, în prezent, România și Polonia. Nagarro continuă consolidarea poziției în acest cluster regional, iar printre planurile de dezvoltare pe termen mediu se numără și extinderea către alte țări din Estul Europei.

Noul Managing Director Nagarro Eastern Europe a absolvit Facultatea de Matematică și Informatică din cadrul Universității Babeș-Bolyai din Cluj, unde a obținut și o diplomă de master în informatică. Și-a clădit experiența profesională pornind de la bază, ca și inginer software, acoperind apoi pas cu pas toate treptele și responsabilitățile din această industrie. Printr-un sistem de învățare continuă Andrei și-a completat educația participând la cursuri și seminarii la unele dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ. Cea mai recentă diplomă este cea de Executive MBA, de la ESCP Europe.

Cu experiență de peste 20 de ani în domeniul software engineering, dintre care 18 ani în cadrul iQuest Group, devenit Nagarro în urma fuziunii realizate anul trecut, și 11 ani parte din top management, Andrei a adus o contribuție majoră la creșterea și maturizarea companiei de la un jucător local la o organizație globală ce livrează servicii software complexe către companii de top din lume.

”Sunt fascinat și preocupat de impactul pe care tehnologia îl are atât în mediul business cât și în cel privat, drept pentru care noul meu rol reprezintă o provocare pe care o primesc cu încântare. Am încredere în potențialul imens de dezvoltare pe care îl deține Nagarro în regiune. Focusul companiei pe tehnologie completat de o mentalitate antreprenorială și agilă, creează o organizație nu doar capabilă, dar mai ales motivată să vină în întâmpinarea nevoilor tot mai complexe din această eră a transformărilor digitale majore. Printre planurile pe termen mediu vizăm dezvoltarea cu succes a operațiunilor Nagarro în regiunea Europei de Est și, alături de echipele noastre, cu o vastă experiență în domeniul tehnologiei informaționale, livrarea cu succes a unor soluții avansate, care să depășească așteptările clienților”, a declarat Andrei Doibani, Managing Director Nagarro Eastern Europe.

Nagarro își extinde focusul regional și creează Service Region Eastern Europe

În ultima perioadă, Nagarro și-a consolidat operațiunile în regiunea Europei de Est, motiv pentru care a pus bazele „Service Region Eastern Europe”, cu echipe dedicate, care să vină în întâmpinarea nevoilor clienților globali. În prezent, din acest segment fac parte România și Polonia, cu peste 930 de angajați în cele șapte locații: Cluj, Brașov, București, Sibiu, Craiova, Timișoara și Varșovia. Pe termen mediu, compania vizează o dezvoltare a operațiunilor în regiune, respectiv extinderea către noi țări.

La nivel global, Nagarro are o echipă de peste 10.000 de oameni, respectiv birouri în 26 de țări – cu centre majore în România, Austria, Germania, India, China, Mexic, Emiratele Arabe Unite și Statele Unite ale Americii. La finele anului trecut, compania a înregistrat venituri globale de peste 430 mil. EUR. Totodată, anul 2020 a însemnat pentru Nagarro și un spin-off de la compania-mamă, listarea la bursă, precum și abordarea unei noi identități de brand.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior O nouă gafă sau omisiune intenționată în Hotărârea Guvernului privind prelungirea stării de alertă?
Articolul următor Importanța biroului rămâne vitală, doar 10% dintre angajați vor să lucreze exclusiv de acasă
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

PE: propunerea de buget „nu este suficientă” pentru a face față provocărilor cu care se confruntă Europa
Extern
Consiliul Concurenței a câștigat procesul cu CLAAS Regional Center Europe și CLAAS Global Sales
Actualitate Companii
Downton Abbey BRCC Garden Party 2025: un eveniment dedicat mediului de business și culturii
Actualitate

RSS Știri Fotbal

  • PENIBIL! FC FCSB se face de râs și este prima echipă românească învinsă vreodată de Andorra
  • Thriller la Miercurea Ciuc: Csíkszereda – Dinamo 2‑2 în prima etapă a Superligii
  • CFR Cluj începe cu emoții: victorie chinuită în prelungiri cu Unirea Slobozia
  • Start în trombă pentru „Șepcile Roșii”: 4-1 în deplasare cu Metaloglobus
  • Victorie la scor pentru Steaua în primul meci din Bulgaria. Transfer în defensivă!

Citește și

Companii

3 din 4 utilizatori preferă livrarea în puncte click & collect pentru costurile reduse și programul flexibil de ridicare a coletului

6 minute
Companii

Prima evaluare independentă a gradului de implementare a Strategiei Naţionale de Competitivitate a României 2015-2020

4 minute
Companii

Real Foods își consolidează prezența în mediul offline și deschide al doilea magazin în București

5 minute
Companii

2019, anul extinderii accelerate pentru CCC în România

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?