Vânzările de tichete-cadou au crescut cu 15% în primele 10 luni din 2018

Vânzările de tichete-cadou au fost cu 15% mai mari în primele 10 luni ale anului 2018 față de aceeași perioadă a anului 2017, conform datelor companiei Up România, unul dintre principalii emitenți de tichete valorice. Pentru perioada sărbătorilor de iarnă 2018, când tichetele-cadou înregistrează cel mai mare volum de vânzări, Up România estimează o creștere cu 20% față de anul trecut.

În ultimii 3 ani, vânzările de tichete-cadou au avut o creștere constantă, aceasta și pentru că, în timp, companiile au realizat că oferirea acestui beneficiu extrasalarial este simplu de implementat și avantajos financiar și, în același timp, permite angajatului care îl primește să își aleagă cadoul dorit.

Pe de o parte, cel care oferă are siguranță că darul lui este apreciat și util, iar pe de altă parte, cel care primește are sentimentul că este pus în valoare și se poate bucura de un cadou ales chiar de el” , a declarat Elena Pap, directorul general Up România.

Piața tichetelor-cadou pentru salariați se concentrează pe anumite evenimente, cum sunt sărbătorile de Paște și de Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie, însă tot mai multe companii au început să le acorde și în afara acestor ocazii.

În acest moment, aproximativ 75% dintre companiile care acordă beneficii extrasalariale aleg să ofere tichete cadou. În plus, tot mai multe companii folosesc tichetele cadou, în afara evenimentelor deja consacrate, pentru sărbători cum sunt cele de Moș Nicolae, 1 Decembrie sau ziua companiei. Este o soluție modernă și de mare impact pentru mediul de business, atât pentru motivarea și fidelizarea angajaților, dar și a partenerilor și colaboratorilor”, a adăugat Elena Pap.

Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru fiecare companie care comandă tichetele Up Cadou, Up România direcționează suma necesară pentru a susține o masă caldă care va ajunge la persoane defavorizate din Adjud, Bistrița, București, Cluj-Napoca, Constanța, Satu-Mare și Zalău, cu ajutorul Asociației „O Masă Caldă” .

Companiile fac economii oferind tichete-cadou

Alternativă practică la cadourile de sărbători, tichetele-cadou oferă avantaje fiscale de fiecare dată când sunt oferite. Este suficient ca ocaziile pentru care se oferă tichetele-cadou să fie menționate într-o decizie internă sau contractul colectiv de muncă, astfel încât acestea să fie deductibile fiscal și scutite de contribuții sociale până la 5% din fondul de salarii, indiferent de valoarea acordată per angajat. Tichetele-cadou sunt soluția prin care companiile pot bonusa angajații, făcând economii de până la 37% din bugetul alocat acestui tip de cheltuială.

Dincolo de facilitățile fiscale, tichetele-cadou simplifică efortul logistic al companiilor, de la alegere, achiziție, până la sortare, împachetare, depozitare și distribuție. Tichetele-cadou sunt o variantă simplă, elegantă și modernă de recompensare a angajaților, aceștia putând să își aleagă cadoul dorit dintr-o varietate de produse și servicii. Up România dispune de o rețea de peste 55.000 de magazaine din toată țara unde pot fi folosite tichetele-cadou.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW