Vitantis încheie trei noi tranzacţii de închiriere în suprafaţă totală de 3.900 mp

Parcul de retail Vitantis Shopping Center, situat în București în sectorul 4, beneficiind de una dintre cele mai largi și mai dens populate arii de atracție din oraș, la intersecția a două cartiere importante – Berceni și Titan – a semnat, într-un timp record de șase luni și în contextul provocărilor post-COVID, 3 noi contracte de închiriere în suprafață totală de 3.900 mp și perioade contractuale cuprinse între 5-10 ani. Doi noi retaileri naționali cu relevanță pentru comunitatea locală, Proges și  LaserMaxx, s-au alăturat mixului de chiriași existent din Vitantis, compus din La Cocoș – Supermarketul ce ţine cu casa!, magazinul DIY- Brico Depot și retailerul de mobile Casa Rusu, iar Grill Market și-a extins și consolidat suprafața închiriată în parcul de retail. 

Proges este una dintre cele mai importante companii româneşti specializate în activitatea de retail în domeniul materialelor pentru amenajări interioare, parchet laminat şi stratificat, mochetă, covoare, perdele, tapet şi uşi de interior. Proges operează în prezent o rețea de 22 de magazine la nivel național și va fi noul chiriaș din unitatea Home Center din Vitantis. LaserMaxx România a deschis prima arenă din țară în martie 2007, este lider de piață pe segmentul laser tag și petreceri pentru copii peste 8 ani și va deschide în Vitantis cel mai mare și mai variat spațiu din portofoliul său, situat la etajul 1 al zonei Family Center. Grill Market, un brand românesc specializat în livrarea produselor de gătit și divertisment outdoor – grătare și accesorii, și-a extins suprafață închiriată în Home Center.  Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher și al doilea jucător de pe piața DIY din România, ocupă în prezent un spațiu de peste 9.000 mp.

Vitantis Shopping Center dispune de o suprafață închiriabilă de 38.000 mp, fiind plasat pe un teren de cca 8 hectare. Parcul este situat în sud-estul Bucureștiului, la intersecția a două rute principale care leagă centrul de est și sudul orașului, Splaiul Unirii şi Şoseaua Vitan-Bârzeşti, într-o zonă dens populată a orașului, deservind locuitorii din sectoarele 3 și 4. Parcul comercial beneficiază de o varietate de facilități, fiind în vecinătatea celui mai mare hotel din România și având acces facil cu mijloacele de transport în comun, cu 4 linii de autobuz. Parcul este structurat în 3 unități distincte: prima unitate independentă, ocupată în totalitate de Brico Depot, a doua unitate, “Home Center”-ocupată în prezent de retailerul de mobile Casa Rusu, Proges și Grill Market – iar a treia unitate, galeria comercială “Family Center”, dispusă între parter și etajul 1, care găzduiește La Cocoș (parter) și LaserMaxx (la etaj).

Oana Partenie, Head of Property Management pentru Ceres România, compania care se ocupă de administrarea parcului de retail Vitantis, declară: “Într-un an plin de provocări pentru piața comercială din România, parcurile de retail s-au dovedit mai rezistente decât centrele comerciale, iar Vitantis Shopping Center nu face excepție, bucurându-se de interes din partea potențialilor chiriași, având o vizibilitate foarte bună, mai puține restricții și acces direct din exterior la unitățile închiriate. În urma  deschiderii supermarketului La Cocoș din noiembrie 2020 și a succesului înregistrat în cele 10 luni de funcționare, reușind să genereze un trafic de 3.000 de clienți pe zi, Vitantis a reapărut pe radarul retailerilor, atrăgând noi branduri consacrate românești, care au reușit să se impună și fie prezente la nivel național ori regional. Ne bucurăm că facem parte din povestea reușită a retailerilor autohtoni rămânând, totodată, un partener stabil pentru comunitatea pe care o deservim în sectoarele 3 și 4, prin crearea de noi locuri de muncă și asigurarea disponibilității produselor la prețuri accesibilile pentru multe familii afectate de șomaj tehnic în această perioadă. Vizitatorii parcului comercial au acces direct din parcare către magazinul BricoDepot și chiriașii din Home Center și dispun de 840 de locuri de parcare supraterană. Noii chiriași vor beneficia de access direct din exterior, un aspect important în contextul actual și al unui potențial val 4 cauzat de COVID 19. Conform datelor JLL din iunie 2021, parcul acoperă o zonă de atracție de cca 350.000 de locuitori.

Revetas Capital, manager european de investiții, care gestionează parcul de retail, se apropie de finalul programului de închiriere a Vitantis Shopping Center, în urma unei campanii desfășurate în timp record și încununate de succes, în paralel cu implementarea unor îmbunătățiri importante în ceea ce privește accesul și  administrarea parcului de retail: „Vitantis beneficiază în prezent de îmbunătățiri majore privind accesibilitatea generală, incluzând sistemul de parcare de ultimă generație, concentrându-ne puternic pe crearea unei experiențe superioare de cumpărături pentru clienți, în timp ce lucrăm îndeaproape la dezvoltarea portofoliului de retaileri prezenți în proiect în sensul unei cât mai bune integrări și deserviri a comunității de clienți Vitantis . În acest sens, susținem deschiderea de succes și extinderea în continuare a supermarketului La Cocoș, complementată de diversificarea mixului de produse și servicii prin includerea cunoscutelor branduri românești Proges, Grill Market și LaserMaxx ”, declară Radu Boitan, directorul de investiții al Revetas Capital Advisors.

Legat de evoluția parcurilor comerciale în contextul actual, Radu Boitan adaugă: Evoluția excepțională înregistrată de Vitantis Shopping Center în ultimele 18 luni este aliniată cu rezistența dovedită în general în perioada COVID de către parcurile de retail la nivel global și reprezintă pur și simplu un alt exemplu de valoare adaugată, grație conceptului său superior, combinând locațiile extrem de accesibile, apropierea de comunitățile de clienți, cu structuri fizice viabile și fluide din punct de vedere funcțional. Toate aceste aspecte oferă clienților săi o experiență rapidă și facilă, precum și o calitate înaltă a managementului și un nivel eficient al costurilor ocupaționale pentru chiriașii săi. Parcurile de retail vor continua să îndeplinească un rol vital pentru comunitățile lor urbane asigurând vânzările directe dintr-o locație fizică, palpabilă, îndeplinind funcțiunea lor esențială „bricks and mortar”, în timp ce continuă să evolueze prin încorporarea serviciilor de tip „click-and-collect” și a funcțiunilor de centru de comenzi și livrări rapide tip „micro-fulfilment”, oferind în cele din urmă consumatorilor o experiență de cumpărături extrem de diversificată”.

Revetas Capital gestionează în prezent active de peste 1,55 miliarde euro, iar portofoliul său din România include hotelul Raddison Blu, clădirea de birouri The Landmark, precum și centrul comercial Vitantis, situate în București.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW