Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ZEN.com: 5 moduri de a-ți proteja afacerea online de fraudă
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

ZEN.com: 5 moduri de a-ți proteja afacerea online de fraudă

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 29 iunie 2021
Distribuie

Frauda în domeniul comerțului electronic va provoca vânzătorilor online pierderi de peste 20 de miliarde de dolari la nivel global în 2021, o creștere de 18% față de anul precedent, conform datelor Juniper Research. Valoarea pierderilor online continuă să crească de la 17,5 miliarde de dolari în 2020, fapt ce a fost, fără îndoială, influențat de transferul multor companii pe Internet în timpul pandemiei. Ghidul ZEN.com prezintă cei mai importanți pași spre asigurarea securității tranzacțiilor și modalitățile corecte de a menține experiența consumatorului în magazinele online la un nivel înalt.

Tendința accelerată de trecere de la cumpărături în magazinele fizice la cumpărături online îi face pe vânzătorii online să fie mai interesați ca niciodată să găsească modalități de a-și menține în siguranță atât afacerile, cât și clienții. În 2020, nouă din zece români cu acces la Internet au căutat online un anumit produs sau serviciu, în timp ce șapte din zece au cumpărat online produsele pe care le căutau. Odată cu popularitatea crescândă a serviciilor fără numerar, metodele de fraudă din ce în ce mai sofisticate devin frecvente, inclusiv redirecționarea de la fereastra de plată către alte site-uri web, tranzacții „de încercare” (trial) sau falsificare de parole.

„Într-un context de pericol constant, companiile devin mai vigilente și se pregătesc să lupte pentru siguranța clienților lor, inclusiv prin utilizarea unor instrumente specializate și a protecției privind plățile. Cu toate acestea, soluțiile de securitate pe care intenționează să le implementeze ar trebui să fie justificate și să nu perturbe experiența clienților de a face cumpărături prin intermediul magazinului electronic. De asemenea, trebuie să ținem cont de faptul că acest proces nu ar trebui să necesite muncă suplimentară din partea angajaților”, comentează Michał Bogusławski, Commercial Director în cadrul ZEN.com.

Fintech-ul prezintă un scurt ghid care descrie direcțiile corecte pentru îmbunătățirea siguranței tranzacțiilor și menținerea experienței consumatorilor la un nivel adecvat.

5 sfaturi pentru a vă menține afacerea online în siguranță

  1. Alegeți o platformă care oferă plăți online sigure, conforme cu PCI DSS (Standardul de securitate a datelor din industria cardurilor de plată)

Începeți cu o bază solidă pe care veți construi imaginea și poziția companiei în ecosistemul comerțului electronic românesc. Arătați clienților că sunteți demni de încredere prin implementarea în magazinul electronic a unui sistem de plăți care asigură cel mai înalt grad de securitate la nivel internațional, garantat de standardele stricte ale PCI Security Standard Council. Datorită acestui lucru, toate datele, cum ar fi cardurile sau numerele PIN, sunt criptate, transmise și stocate în conformitate cu toate reglementările în vigoare, ceea ce asigură siguranța atât a destinatarului plății, cât și a proprietarului cardului.

  1. Creați un plan de acțiune utilizând verificarea în mai multe etape (împreună cu verificarea obligatorie a numărului CVV al cardului)

În era în care infractorii cibernetici au o activitate mai intensă ca oricând, verificarea cu un număr CVV asigură o mai mare securitate privind banii cumpărătorului, prevenind utilizarea ilegală a unui card de plată, chiar și după preluarea datelor clientului. De asemenea, gândiți-vă la o metodă suplimentară de verificare a tranzacțiilor online, cum ar fi folosirea unui simbol sau a unui cod generat o singură dată.

  1. Folosiți instrumente de detectare a fraudei și cercetați comportamentul consumatorilor

Este extrem de important să reacționați rapid la practicile neconforme. Toate tranzacțiile suspecte trebuie examinate cu promptitudine și transmise unui expert în securitate cibernetică sau unui specialist IT dedicat. Nu ar trebui să se pună problema reducerii costurilor și să se ignore noile amenințări. Dorind să economisească în ceea ce privește problemele de securitate, compania se poate expune la pierderi incomparabil mai mari în viitor. Platformele specializate care funcționează automat permit ca, în fundal, să reacționați rapid la primele semnale de probleme iminente.

  1. Colectați doar minimum de date necesare de la clienți

Este important să aveți acces la informațiile necesare din partea clienților doar în conformitate cu cerințele GDPR. Conform reglementărilor în vigoare, consumatorul trebuie să știe pentru ce vor fi utilizate datele sale specifice (de exemplu, adresa de e-mail utilizată numai pentru abonarea la newsletter). Regula de aur este de a stoca doar cantitatea necesară de date. Dacă nu știți cum să utilizați datele, nu le colectați. Astfel, nu veți fi acuzați de practici neloiale, iar afacerea online va rămâne transparentă.

  1. Dacă există încă cereri de chargeback nejustificate în magazinul electronic, merită luată în considerare o platformă de plată care să se ocupe de rezolvarea lor

Dawid Rozek

„Autodetectarea fraudelor de comerț electronic de către o companie este încă costisitoare, dificilă și incertă. Întreprinderile online și magazinele online au acum la dispoziție o varietate de soluții profesionale dedicate tocmai acestor obiective, la standarde competitive de securitate a plăților. La ZEN.com, ne-am concentrat asupra soluțiilor financiare care susțin compania în timp real, reducând aria posibilităților pentru acțiuni frauduloase ale consumatorilor necinstiți. Rambursările instantanee în urma cererilor de chargeback reprezintă una dintre soluțiile care susțin antreprenorii de la început până la rezolvarea speței”, spune Dawid Rożek, CEO ZEN.com.

Evitarea taxelor asociate procedurilor de chargeback este posibilă datorită platformelor moderne de plată, precum ZEN.com, care preia rezolvarea acestor situații. Prin reducerea numărului de proceduri de chargeback demarate de către clienți, afacerile online câștigă stabilitate și certitudinea menținerii veniturilor.

- Publicitate -
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Certinvest și European Food Group au redus semnificativ folosirea combustibililor fosili
Articolul următor Românii își dau rablele pe electric și hibrid
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Nicușor Dan: Majorarea salariului minim poate să trimită oamenii în șomaj
Economie
Soluționarea disputelor în zona prețurilor de transfer – aspecte practice în România și alte state ECE
Economie
România, pe ultimul loc în Europa la turiști străini
Turism

RSS Știri Financiare

  • Romania falls behind Europe as foreign tourist numbers drop below communist-era levels
  • România, pe ultimul loc în Europa după numărul de turiști străini
  • Black Friday la Dreame: prețuri speciale între 7 și 9 noiembrie
  • Jumătate dintre companii folosesc AI pentru traduceri. O treime pentru idei noi

Citește și

sanito cosuri gunoi
Advertorial

Importanța colectării selective și implementarea ei în instituții și gospodării

5 minute
afeciunile-neurologice-sunt-tot-mai-frecvente
Advertorial

Afecțiunile neurologice sunt tot mai frecvente, iar medicina modernă oferă soluții tot mai eficiente pentru diagnosticare și tratament

6 minute
cabine home
Advertorial

Cum au evoluat cabinele de duș în ultimii ani?

4 minute
tapiterie-auto-de-calitate
Advertorial

Tapiterie Auto de Calitate pentru Mașina Ta – Alegerea Ideală cu Tapiterie Malex

6 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?