Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 5 recomandări pentru firmele care se orientează spre consumatori
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

5 recomandări pentru firmele care se orientează spre consumatori

Irina Băncilă
Autor Irina Băncilă
Publicat 15 ianuarie 2019
Distribuie
foto: profit.ro

Potrivit unui studiu EY FutureConsumer.Now, consumatorii își doresc experiențe extrem de personalizate, în timp real, drept urmare, companiile orientate spre consumatori, în special cele din retail, trebuie să își schimbe modul în care își transformă afacerile și să facă pași îndrăzneți pentru a rămâne relevante pentru cei care utilizează date și tehnologii inteligente.

„Puțini sunt cei care pot anticipa modul în care va acționa viitorul client, un lucru însă este sigur pentru organizațiile care se confruntă cu noul tip de consumatori: a nu adopta nicio schimbare nu este o opțiune, este o cale directă spre dispariție. Liderii de astăzi modelează comportamentul clienților, încercând să îi integreze tot mai mult în propriul lor ecosistem, bazându-se în primul rând pe o calitate superioară a serviciilor și pe utilizarea inteligentă a datelor” , a declarat Cristian Cârstoiu, Partener, Departamentul de Asistență în Afaceri, EY România.

De exemplu, Walmart – cel mai mare retailer „brick & mortar” – a fost și cel mai îndrăzneț în a-și diversifica modelul de afaceri și a se adapta noilor trend-uri. La evenimentul Walmart Associate and Shareholders Meeting din iunie 2018, CEO-ul Doug Millon s-a referit la organizația pe care o conduce ca fiind o „companie de tehnologie”, deloc surprinzător până la urmă, dacă ne uităm la succesul înregistrat de inițiativele de comerț electronic și de îmbunătățire a experienţei clientului.

Imperativele FutureConsumer.Now sunt rezultatul unei activități de cercetare calitativă de peste un an, cu peste 200 de lideri de afaceri, profesioniști din diferite domenii, pentru a crea o imagine completă asupra felului în care ar putea arată viitorul consumator și ce va însemna aceasta pentru companiile de astăzi.

Recomandările EY pentru companiile orientate către consumatori

  1. Exploatarea fiecărei oportunități

Firmele agile care intră pe piață utilizează tehnologia și identifică noi trasee de poziționare pe piață concurând modelele de afaceri existente, în timp ce majoritatea companiilor cu tradiție încearcă să își protejeze moștenirea prin dezvoltarea afacerii și urmărirea unor îmbunătățiri graduale. Pentru a rămâne competitive, companiile vor fi nevoite să răspundă la trei cerințe: să maximizeze beneficiile în scădere ale modelelor de afaceri existente pentru a-și susține transformarea; să construiască pe capacitățile actuale într-un mod care să conducă la dezvoltarea de noi modele de afaceri și să creeze noi capacități care să permită valorificarea noilor oportunități.

  1. Alegerea „tribului”

Companiile care se ghidează după valorile și preocupărilor lor țintă, care contează cel mai mult pentru afacerea lor și pentru „tribul” lor, vor obține avantaj competitiv. Prin poziționarea diferită și integrarea misiunii pe care și-o asumă în fiecare aspect al organizației lor, companiile pot dezvolta legături profunde, durabile și profitabile cu consumatorii, comunitatea de profesioniști pe care o vizează și cu alte părți interesate.

  1. Câștigarea fiecărui micro-moment

Consumatorii orientați către tehnologie vor achiziționa din ce în ce mai multe bunuri, servicii și experiențe în „micro-momente”, fără vreo preferință pentru vreo platformă pe care o folosesc. Companiile vor trebui să personalizeze și să adapteze oferta de produse pe care o pun la dispoziția clienților, alături de prețul și momentul în care o oferă, deoarece consumatorii iau deciziile de cumpărare în câteva secunde, indiferent de marcă.

  1. Furnizarea unor rezultate măsurabile

Pe măsură ce tehnologia oferă consumatorului mai multe informații despre achiziții decât oricând, promisiunile generalizate ale mărcilor vor deveni redundante deoarece consumatorii cer mai multe rezultate măsurabile și personalizate care depășesc avantajele-cheie ale produsului sau serviciului. Consumatorii inteligenți ai viitorului vor avea o transparență totală cu privire la consecințele cuantificabile ale fiecărei opțiuni de cumpărare și de consum pe care o fac. În acest context, companiile pot să arate, în mod transparent, avantajul pozitiv al produsului sau al serviciului lor, pentru a atrage o mai mare parte dintre consumatorii vizați.

  1. Stăpânirea sistemului

Noile tehnologii și modele de afaceri perturbă lanțurile valorice tradiționale, iar companiile de succes orientate spre consumatori vor profita de noile oportunități stabilind unde și cum pot aduce mai multă valoare. Prin urmare, companiile vor trebui să definească ce tip de sistem axat pe consumatori doresc să creeze și să decidă unde doresc să opereze în acest sistem.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Cetățeni britanici, la fel ca întreprinderile, își fac provizii cu produse de primă necesitate, de teama unui Brexit «fără acord»
Articolul următor andronescu SURSE: Ecaterina Andronescu ar putea candida la alegerile prezidențiale
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT
Donald Trump admite o posibilă înfrângere pentru republicani la alegerile din 2026
Extern

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

Companii

Biofarm vizează creșterea cifrei de afaceri cu 15% în 2021

4 minute
Companii

AluKönigStahl și Schüco sărbătoresc 60 de ani de parteneriat

2 minute
Companii

French Revolution deschide al treilea magazin din rețea în The Bridge 3

2 minute
Companii

Consiliul Concurenței analizează preluarea Cargus de către Sameday

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?