Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Top 4 lucruri pentru ca restaurantele să gestioneze situația în perioada crizei de coronavirus
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Top 4 lucruri pentru ca restaurantele să gestioneze situația în perioada crizei de coronavirus

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 17 aprilie 2020
Distribuie
mancare

Multe afaceri au fost afectate de pandemie, iar restaurantele învață să supraviețuiască, în ciuda lipsei de clienți care să mai vină să se așeze la mese. Localuri goale, evenimente anulate și totuși bătălia nu este pierdută, nici măcar pe perioada izolării. 

Continuăm să mâncăm, ne plac preparatele tradiționale, dar și cele italienești ori specialitățile chinezești. Bucătăriile restaurantelor nu trebuie să se închidă din cauza crizei de coronavirus. 

Conduci un restaurant? Atunci trebuie să știi 4 aspecte esențiale de care să ții cont în această perioadă, pentru a gestiona situația în favoarea businessului tău.

Livrează la domiciliu

În contextul măsurilor impuse de pandemie, livrarea la domiciliu este noua sursă de venit pentru restaurante. Chiar dacă oamenii au mai mult timp pentru a găti acasă, dorința de a mânca ceva bun de la restaurant rămâne. În plus, munca nu se încheie în ciuda izolării. Se lucrează work from home, poate chiar și peste program, cei mici sunt permanent cu părinții, deci o comandă de mâncare online este salvatoare.

Ca restaurant, livrarea produselor la domiciliu este un serviciu pe care îl poți oferi ușor clienților, chiar dacă până acum nu ai mai făcut-o. Un soft de gestiune dedicat te va ajuta să îți muți rapid focusul afacerii, astfel încât clienții tăi să primeasca preparatele culinare direct la ușă.

CITEȘTE ȘI

cana filtranta brita kitchenshop
Căni filtrante pentru apă și multe alte articole pentru bucătărie sunt la KitchenShop
27 februarie 2023
piese-stihl (2)-min
Ce piese Stihl intra in componenta drujbelor pentru peisagistica?
18 august 2021

Comunică procedurile sigure de livrare

Reticența oamenilor poate fi prezentă în privința mâncării primite prin curier, de aceea este bine să îi asiguri că nu au de ce să se teamă. Pe site-ul tău și pe pagina de Facebook comunică-le măsurile de siguranță pe care le-ai luat, cum este echipat personalul din bucătărie ori curierii, detalii despre procesul de dezinfectare la locul de producție ori despre ambalarea mâncării.

Chiar dacă tu știi că ți-ai luat măsuri de igienă dintre cele mai stricte, clienții nu vor ghici toate aceste eforturi dacă nu le spui tu. 

Promovează-te

Poate părea un paradox. Prima tentație este să scazi din bugetul de promovare pentru a-ți ajusta cheltuielile. Dar cum ar fi să întorci situația în favoarea ta și să câștigi vizibilitate în fața concurenților? 

Oamenii își petrec acum foarte mult timp online. Ce ar fi să le dezvălui din rețetele restaurantului tău? Un video în care li se spune pas cu pas cum să gătească unul dintre felurile de mâncare cele mai apreciate ale localului tău, este doar o idee. 

CITEȘTE ȘI

siegfried muresan
VIDEO | De ce este important ca UE și România să sprijine financiar Republica Moldova
30 iunie 2023
confortul-bebelusului-in-timpul-calatoriilor-cu-masina
Confortul bebelușului în timpul călătoriilor cu mașina: ce trebuie să știi pentru drumuri line și sigure
10 decembrie 2025

În plus, serviciile de Facebook Ads sau SEO sunt foarte utile pentru a rămâne competitiv în industrie. Apelează la specialiști, negociază un preț bun și ai să vezi că rezultatele nu vor întârzia să apară. Când toți ceilalți vor face eforturi să redeschidă după perioada pandemiei, tu vei fi deja conectat cu publicul tău și cu noii clienți câștigați.

Pregătește-te pentru întoarcerea clienților în local

Chiar dacă livrarea la domiciliu a devenit noua normă și încerci să le oferi clienților prețuri avantajoase, porții mari de mâncare, comunicându-le tot timpul măsurile luate pentru a-i proteja, va veni și ziua în care vei redeschide. Mancatul în oraș va fi din nou posibil și este bine să fii pregătit.

Comunică constant cu publicul tău. Spune-le ce noutăți le pregătești, ce rețete noi vor apărea în meniu și atrage-i cu niște oferte de deschidere. Clienții trebuie să știe că ai trecut cu bine peste criză și că se pot întoarce să savureze mâncarea preferată și să socializeze din nou cu prietenii.

- Publicitate -

Ține mereu pasul cu ceea ce se întâmplă, continuă să depui efort și să privești această perioadă nu ca pe un dezastru financiar, ci ca pe o oportunitate de creștere. 

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior mere castraveti legume Ce înseamnă detoxifierea și când ai nevoie de ea
Articolul următor shaorma Cum poți face din shaorma un preparat sănătos
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Papa Leon, apel la solidaritate cu săracii și străinii în mesajul de Crăciun
Extern
Mesajul preşedintelui Nicușor Dan de Crăciun. „Sunt cele mai prețioase daruri”
Actualitate
Bombardiere rusești în nordul Scandinaviei. Moscova spune că a fost un zbor „planificat”
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii
wineme
Advertorial

Cum se păstează corect vinul, pentru cea mai bună experiență de consum

6 minute
Acoperis BW
Advertorial

Patru metode de reducere a costurilor legate de ridicarea unui acoperiș de calitate superioară

4 minute
moda
Advertorial

Culorile anului în modă: ce și cum se poartă!

7 minute
pietre prețioase
Advertorial

Ce simbolizează cele mai iubite pietre semiprețioase?

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?