Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum s-a schimbat piața de chirurgie plastică în pandemie și care au fost cele mai solicitate intervenții
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Sănătate

Cum s-a schimbat piața de chirurgie plastică în pandemie și care au fost cele mai solicitate intervenții

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 23 aprilie 2021
Distribuie
Andreea Constantin

Sunt câteva aspecte semnificative care au definit ritmul de dezvoltare al pieței de chirurgie plastică din România, odată cu provocările determinate de criza sanitară. Și, la fel cum s-a întâmplat în toate sectoarele de activitate, pot fi observate atât lucruri pozitive, cât și lucruri negative.

”Deoarece în cadrul Clinicii Zetta se realizează toate tipurile de intervenții de chirurgie plastică și nu doar intervenții estetice și mici proceduri de estetică, de anul trecut primim foarte multe solicitări de intervenții care până acum se realizau în secțiile de chirurgie plastică din spitalele de stat, lucru determinat de noile restricții. Și tot anul trecut, am lansat o linie de urgență dedicată chirurgiei plastice și chirurgiei mâinii”, declară Andreea Constantin, CEO Clinica Zetta, câteva dintre lucrurile pozitive.

De cealaltă parte, și Clinica Zetta și toți ceilalți jucători din domeniu au avut de suferit de pe urma turismului medical, puternic afectat de pandemie. Și mai bine spus, pandemia a distrus orice șansă ca pacienții să se mai poată deplasa liber pentru a putea accesa serviciile medicale pe care și le doreau și care nu reprezentau o urgență. De aici înainte, potrivit Andreei Constantin, pentru toată piața de chirurgie plastică, nu doar în România, ci la nivel internațional, intenția de creștere a numărului de pacienți proveniți din turismul medical se va transforma într-o cursă neîntreruptă.

”Aproximativ 15% din pacienții noștri veneau din afara țării și erau reprezentați de cetățeni străini sau români din diaspora. Totuși, pentru noi, cea mai mare provocare de anul trecut a fost să închidem activitatea, de pe o zi pe alta. Apoi, odată anunțată redeschiderea, chiar și cu restricții, am început să primim solicitări de la pacienți, inclusiv pentru servicii estetice”, mai spune Andreea Constantin, cu referire la perioada de la începutul crizei sanitare. La momentul de față, piața de chirurgie plastică este extrem de segmentată și atipică altor specialități medicale. Cu atât mai mult cu cât chirurgia plastică nu înseamnă doar chirurgie estetică.

Din datele Clinicii Zetta reiese că, în piață, cele mai multe clinici de chirurgie plastică prestează servicii estetice în proporție de peste 80-90%. ”În Clinica Zetta, care a devenit de anul acesta Spitalul Zetta, serviciile medicale estetice reprezintă 56% din total. Restul înseamnă servicii de chirurgie plastică reconstructivă și alte specialități conexe, precum dermatologie, ortopedie, chirurgie vasculară”, adaugă Andreea Constantin.

CITEȘTE ȘI

femeie laptop durere cap
6 moduri eficiente prin care să te simți mai bine, instantaneu
8 iunie 2020
Ministerul Sănătății asigură aprovizionarea spitalelor cu medicamentele necesare pacienților infectați cu Sars-Cov-2
8 februarie 2022

Clinica Zetta chiar a făcut un Top 5 al celor mai solicitate intervenții din acest domeniu, la nivelul primului trimestru din 2021. Astfel, primele trei locuri sunt ocupate de intervențiile: augumentarea mamară (cost mediu 3.500 de euro), ridicarea sânilor cu ajutorul implantului mamar (aproximativ 4.500 euro) și blefaroplastia superioară (circa 1.000 de euro). Pe următoarele două locuri trec intervențiile de ridicare a sânilor fără implant (cost mediu 4.000 euro) și rinoplastia (aproximativ 2.400 de euro).

Pentru 2021, clinica de chirurgie plastică şi microchirurgie Zetta mizează pe o cifră de afaceri de aproximativ 13,23 milioane de lei, cu aproape 20% mai mult decât nivelul înregistrat în anul precedent, datorită, printre altele, creșterii numărului celor care aleg să se trateze în clinicile private pentru a evita spitalele de stat. În prezent, circa 90% din veniturile totale ale clinicii vin din operații, iar restul de 20% înseamnă proceduri de cabinet, consultații, medicină estetică și alte specializări conexe.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior 2web: Strategia de brand, coroborată cu zona de IT, ajută un IMM să crească şi cu 50%
Articolul următor Invenția eului, o expoziție personală a artistului Iulian Mereuță, curatoriată de Ami Barak
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Papa Leon, apel la solidaritate cu săracii și străinii în mesajul de Crăciun
Extern
Mesajul preşedintelui Nicușor Dan de Crăciun. „Sunt cele mai prețioase daruri”
Actualitate
Bombardiere rusești în nordul Scandinaviei. Moscova spune că a fost un zbor „planificat”
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii
Sănătate

24.160 de flacoane Remdesivir, distribuite către spitale

2 minute
Actualitate

Sorina Pintea: ,,Sistemul privat nu concurează cu cel de stat, ci mai degrabă se completează unul pe celalalalt”

2 minute
Actualitate

Sistemul Medical MedLife a lansat RoMâine, platforma României sănătoase

4 minute
Sănătate

Peste 600 de participanți la Gala Sănătății Mintale

9 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?