Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: București, pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Analiză

București, pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare

Irina Băncilă
Autor Irina Băncilă
Publicat 28 septembrie 2018
Distribuie

Într-o lume în care naționalismul se află pe un trend ascendent, turismul internațional capătă o importanță sporită: depășește barierele culturale, ne lărgește orizonturile și reușește să aibă un impact economic resimțit puternic în rândul tuturor orașelor de pe glob.

Anul acesta, București se află pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2018, studiu care, în decursul ultimului deceniu a oferit o analiză importantă despre turismul urban și despre comportamentul turiștilor. București s-a aflat în top și anul trecut, când a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2017.

„Ne bucură și suntem mândri că București se află în topul destinațiilor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare, după ce, anul trecut, a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști. Pe de altă parte, nu ne miră, în condițiile în care noi credem că București reușește să răspundă cu succes exigențelor pe care le au turiștii din toată lumea, devansând astfel orașe cu tradiție în circuitul turistic”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.

Potențialul de dezvoltare înregistrat de București în 2018, potrivit Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane, este de 10,7%. Datele Mastercard mai arată că București numără aproximativ 1,3 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie de ședere a turiștilor este de 1,6 zile, în timp ce valoarea medie cheltuită pe zi se ridică la 210 dolari.

Locul secund în clasament îi revine Lisabonei, cu un potențial de creștere în 2018 de 10,6%. Lisabona numără 4,9 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie pe care o petrece un turist în Lisabona este de 2,6 zile, în timp ce cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 163 de dolari.

Cel de-al treilea loc în topul orașelor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare este ocupat de Santa Cruz De La Palma, cu 9,3%. Santa Cruz De La Palma numără 5 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, turiștii petrec, în medie, în oraș 8,1 zile, iar cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 210 dolari.

Top 10 orașe din Europa cu cel mai mare potential de dezvoltare
  Potențial de creștere în 2018 Turiști care au apelat la servicii de cazare în 2017 Durata medie de ședere în 2017 Valoarea medie a cheltuielilor pe zi în 2017 (USD)
București 10,7% 1,3 milioane 1,6 nopți $210
Lisabona 10,6% 4,9 milioane 2,6 nopți $163
Santa Cruz De La Palma 9,3% 5 milioane 8,1 nopți $210
Moscova 8,8% 2,3 milioane 3,2 nopți $126
Varșovia 8,5% 1,4 milioane 1,9 nopți $261
Hamburg 8,5% 1,5 milioane 2,2 nopți $232
Tel Aviv 8,4% 1,7 milioane 8,2 nopți $142
Copenhaga 7,8% 1,8 milioane 3,5 nopți $256
Amsterdam 7,5% 7,2 milioane 2,2 nopți $242
Berlin 7,4% 5,1 milioane 2,7 nopți $232

Indexul Global Mastercard de Destinații Urbane, care s-a extins anul acesta și include 162 de orașe, nu reprezintă doar un top al destinațiilor urbane la nivel global, ci, pe baza unei analize amănunțite a volumului de turiști și a cheltuielilor înregistrate în anul 2017, oferă, de asemenea, previziuni de creștere pentru anul 2018 și, în premieră, o viziune de ansamblu asupra duratei medii de ședere și a sumei cheltuite pe zi.

Bangkok, cel mai vizitat oraș de pe glob

În ceea ce privește topul celor mai vizitate orașe pe plan global, Bangkok se află pe primul loc în acest clasament, urmat de Londra și Paris. Următoarele cele mai vizitate orașe din întreaga lume sunt Dubai, Singapore, New York, Kuala Lumpur, Tokyo, Istanbul și Seul. Potrivit studiului Mastercard, orașele din acest top demonstrează încă o dată importanța unei infrastucturi bine puse la punct, a unei puternice culturi locale, dar și a atracțiilor turistice și de business.

Cu aproximativ 20 de milioane de vizitatori, Bangkok rămâne fruntaș în clasamentul acestui an și este puțin probabil să fie depășit, având în vedere creșterea puternică de 9,6% estimată pentru 2018. Vizitatorii tind să stea în Bangkok 4,7 nopți și să cheltuiască în medie 173 de dolari pe zi.

Indiferent de motivul pentru care oamenii aleg să călătorească, fie în interes de afaceri sau pentru relaxare, Mastercard colaborează cu un spectru larg de parteneri, inclusiv companii de turism, planificatori urbani, bănci și comercianți pentru:

  • a identifica și a aborda provocările urbane prin soluții scalabile în incluziunea digitală și dezvoltarea economică; Mastercard a lansat recent City Possible, o platformă globală destinată orașelor, instituțiilor de cercetare și organizațiilor din sectorul privat prin intermediul căreia provocările comune sunt abordate prin colaborare;
  • a simplifica accesul la serviciile urbane esențiale, cum ar fi transportul public: în peste 100 de orașe, vizitatorii și localnicii pot folosi cardul contactless Mastercard pe care îl dețin deja pentru a avea acces în trenuri și autobuze;
  • a ajuta oamenii să călătorească în siguranță, oferind servicii de planificare, facilități și conectivitate fără probleme la destinație, dar și acceptare în milioane de locații din întreaga lume;
  • a crea experiențe unice în domeniul culinar, divertisment și cumpărături în 42 de orașe Priceless din întreaga lume.
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Un studiu Kaspersky Lab arată că 75% dintre persoane folosesc dispozitivele conectate pentru a evita conversațiile nedorite
Articolul următor În România meseria de agent imobiliar nu este reglementată. De ce aptitudini ai nevoie pentru a concura cu peste 8.000 de colegi?
Un comentariu
  • Ipse spune:
    29 septembrie 2018 la 12:36

    in muulte domenii avem potential dar moare speranta! ca orice talent autohton. Muntele, marea, zonele traditionale si altele, sunt ucise moral de parvenitii ce au accesat functii decizionale, vezi politicul in prima faza apoi administratia.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

cadou craciun
Analiză

Deloitte: europenii vor cheltui mai mult de sărbători decât anul trecut

3 minute
Business deal
Analiză

Piața serviciilor de consultanță a depășit în 2018, pragul de 200 milioane euro

4 minute
Analiză

Cum privesc românii unirea cu Republica Moldova

2 minute
constructie
Analiză

Creșteri mari ale costurilor cu forța de muncă

8 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?