Sistemele software de management al restaurantelor au evoluat în ultimii ani și, datorita acestei schimbări în tehnologie, este important pentru cei din industria ospitalității să rămână informați. Menținerea procedurilor și a sistemelor la zi este o modalitate excelentă de a eficientiza operațiunile, de a reduce cheltuielile generale și de a crește vânzările zilnice.
Ce este un sistem de gestiune al restaurantului?
Prin definiție, un sistem de gestiune al restaurantului este ceea ce ajută la managementul restaurantului. În centrul acestei tehnologii se află un sistem de punct de vânzare. Punctul de vânzare este locul în care are loc tranzacția dintre un comerciant și un client. Mulți proprietari de restaurante care fac prima lor incursiune în achiziționarea de software aleg să înceapă cu un sistem POS pentru restaurante, dar, în funcție de nevoile restaurantului se poate lua în considerare adăugarea de funcții suplimentare.
Activitățile zilnice de gestionare a unui restaurant se pot aduna rapid, iar multe dintre aceste responsabilități cad pe umerii proprietarului sau managerului. Pe lângă gestionarea unui sistem de punct de vânzare, managerii de restaurant se confruntă zilnic cu o serie de provocări și responsabilități, printre care:
- Gestionarea părții din spate a restaurantului
- Managementul din spatele localului
- Programarea angajaților
- Coordonarea angajaților
Cu ajutorul unui sistem de gestiune al restaurantelor, se pot simplifica cu ușurință toate aceste sarcini.
Ce caracteristici ar trebui să includă un sistem de gestiune al restaurantului?
În general, există mai multe caracteristici pe care ar trebui să le aibă un sistem de gestiune al restaurantului:
Urmărirea inventarului. Folosind o funcție de urmărire a inventarului, se pot urmări cantitățile de ingrediente la dispoziție, precum și care ingrediente se epuizează mai repede decât altele și ce trebuie stocat în cantități mai mari;
Gestionarea mesei și a comenzilor. Cu ajutorul unei funcții de gestionare a meselor, se poate configura o reprezentare a aspectului restaurantului pentru a ține evidența meselor deschise, pentru a urmări comenzile deschise și pentru a așeza clienții în mod eficient.
Foi de pontaj pentru angajați. În plus față de urmărirea eficientă a angajaților pe măsură ce aceștia înregistrează orele de intrare și de ieșire, se poate alege un software pentru restaurante care să le permită angajaților să își gestioneze turele.
Integrarea CRM. Se poate alege un sistem de management al restaurantului care se integrează cu CRM-ul preferat sau care are date ușor exportabile.
Integrări. Se poate alege un software pentru restaurante care permite integrări cu diverse tipuri de software. În această idee, specialiștii AttoSoft.ro sunt în masură să facă recomandări in functie de nevoile restaurantului. Capacitățile de integrare sunt o sursă excelentă de confort suplimentar, deoarece se pot încorpora instrumente pe care angajații le utilizează deja și cu care sunt familiarizați.