Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, a transportat, în perioada 1 iunie – 31 august, aproximativ 1,5 milioane de pasageri. A fost o vară cu adevărat aglomerată, la fiecare 9 minute un avion Blue Air fiind gata de decolare.
Zborurile Blue Air spre cele mai căutate destinații de vară au avut un grad maxim de ocupare, vedetele sezonului fiind Valencia, Barcelona, Malaga, Roma, Napoli, Florența, Torino și Lisabona. Biletele la prețuri accesibile și spre Bordeaux au atras foarte mulți pasageri Blue Air. Ales cel mai bun oraş din lume în cadrul topului Lonely Planet’s Best in Travel 2017, Bordeaux impresioneză tot mai mulți turiști dornici să trăiească experiența gastronomică oferită de restaurantele orașului, să viziteze celebrul Cité du Vin și să se bucure de centrul istoric al oraşului Bordeaux, reabilitat și renovat.
În perioada 1 iunie – 31 august, Blue Air a realizat nu mai puțin de 574 zboruri charter spre insulele grecești Zakynthos, Corfu, Creta, Lefkada și Santorini (cea mai vizitată insulă a Greciei). Alți turiști au ales Turcia și au optat pentru atmosfera boemă și plajele din Bodrum, au mers în Antalya, ori în Alanya, un oraș situat la 140 km est de Antalya. Hurghada, un fost sat pescăresc de pe țărmul Mării Roșii din Egipt, a fost o altă destinație căutată.
Însă, nu toți pasagerii Blue Air călătorit spre plajele din Europa, Turcia sau Egipt. În timp ce o parte din flota de 30 de Boeing-uri 737 a transportat pasagerii spre destinațiile de la malul mării, alte aeronave au zburat spre țările nordice: Suedia, Norvegia, Finlanda și Danemarca.
“Ne-am pregătit pentru o vară intensă, iar așteptările ne-au fost confirmate. Le mulțumim celor 1,5 milioane de pasageri care au ales să zboare, și în această vară, la bordul avioanelor Blue Air. Suntem încântați că rutele noastre au răspuns așteptărilor pasagerilor. Cele mai căutate au fost destinațiile clasice pentru vacanța de vară, dar ne bucurăm și de succesul zborurilor spre Oslo, Helsinki, Copenhaga sau Stockholm. Observăm un interes tot mai accentuat al românilor pentru țările nordice, iar aceștia descoperă că sunt opțiuni de vacanță pentru toate bugetele. Și în această vară, la fel ca în oricare zi de zbor la Blue Air, prioritatea întregii echipe a fost să oferim pasagerilor o călătorie în deplină siguranță și o experiență frumoasă de zbor”, a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.