Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum a reușit un turist din Marea Britanie să obțină o despăgubire uriașă din partea Wizz Air
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Transporturi

Cum a reușit un turist din Marea Britanie să obțină o despăgubire uriașă din partea Wizz Air

Contributor
Autor Contributor
Publicat 21 martie 2023
Distribuie
Foto: Pixabay

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro)

Un bărbat din Marea Britanie a reușit să obțină o despăgubire uriașă de 4.500 de lire sterline din partea companiei aeriene Wizz Air, după ce biletele pentru o vacanță în Portugalia i-au fost anulate chiar în dimineața zborului, notează roitalianul.

În ultima perioadă nu sunt puține cazurile în care turiștilor li se anulează biletele de avion, uneori chiar în ziua zborului.

Potrivit sursei citate, totul a început în ianuarie 2022, atunci când Russell Quirk a rezervat cinci bilele de avion pentru o vacanță în familie. Fără niciun fel de explicație, în dimineața zborului a primit un mesaj de la compania aeriană Wizz Air în care i se aduce la cunoștință faptul că zborul a fost anulat: „Nu a fost nicio explicație, nicio alternativă oferită și nici scuze”, a spus el conform sursei citate.

Hotelul fusese deja plătit, iar bărbatul a fost nevoit să rezerve un alt zbor pentru ziua următoare.

Majoritatea oamenilor renunță

După ce s-a întors în Marea Britanie din vacanță, Russell Quirk a încercat să obțină despăgubiri de la Wizz Air, apoi a abordat subiectul „pierderilor sale indirecte” – costurile suportate sau pierdute din cauza anulării.

Au urmat mai multe luni de așteptare. Reprezentanții companiei au continuat să-i ignore pretențiile. Următorul pas a fost să meargă în instanță și să trimită executorii judecătorești la aeroportul din Luton, acolo unde avea rezervat zborul în Portugalia.

În cele din urmă, bărbatul a recuperat banii, mai exact, 4.500 de lire sterline. Primele bilete achiziționate au costat 700 de lire sterline, la care s-a adăugat și 2.500 de lire sterline pentru biletele achiziționate în ziua anulării celor inițiale, plus alte penalități.

„Cred că ei au crezut că voi renunța. Aceste companii fac procesul atât de dificil, atât de obstructiv încât majoritatea oamenilor renunță. Trebuie să te lupți pentru drepturile tale în calitate de consumator”, a spus bărbatul.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Apeluri de 970 milioane euro pentru sprijinul vârstnicilor, copiilor și persoanelor cu dizabilități, lansate în 2023
Articolul următor  În 2022 s-a înregistrat cel mai mic volum de proiecte de retail livrate din 2014 încoace, dar 2023 va stabili recordul ultimului deceniu
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan, la asumarea răspunderii în Parlament: Dacă nu se va pune în practică ce am spus, nu voi mai fi prim-ministru
Featured Politic
PE va aproba 280 de milioane euro din banii UE pentru țările afectate de inundații
Extern
Legea stocării gazelor și foaia de parcurs a UE privind securitatea energetică
Extern

RSS Știri Fotbal

  • Steaua peste FC FCSB! Cum s-au clasat cele două cluburi în topul academiilor de fotbal
  • Spectacol total în primul amical al Stelei din această vară! S-au marcat șapte goluri!
  • Cinci dintr-o lovitură! Steaua a transferat doi spanioli și trei români
  • Homawoo pleacă liber de contract de la Dinamo la noul club al lui Rednic
  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!

Citește și

tren
Actualitate

EXCLUSIV Raportul de activitate al CFR Călători pe 2018 indică scăderi pe toată linia

5 minute
Transporturi

Procedura de acordare a drepturilor la transport gratuit pentru persoane cu dizabilități a fost simplificată și a fost introdus cardul electronic de carburant

2 minute
drum expres
Transporturi

A fost semnat contractul pentru modernizarea DN Alexandria – Turnu Măgurele

1 minute
Featured

Transportul județean de pasageri se află în colaps

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?