Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum să-ți diferențiezi afacerea în nișa ta? 3 strategii pe care trebuie să le știi 
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Cum să-ți diferențiezi afacerea în nișa ta? 3 strategii pe care trebuie să le știi 

Contributor
Autor Contributor
Publicat 25 octombrie 2022
Distribuie
echipa afacere
Sursa foto: Pexels.com

În vremuri în care apar tot mai multe afaceri pe piață și, în același timp, multe se închid din diverse cauze, este esențial să înțelegi felul în care business-ul tău poate fi unul de succes. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face, mai ales dacă ești la început, este să încerci să-ți clarifici cât mai bine nișa și să creezi o strategie eficientă pentru a domina piața. Practic, nișa definește o zonă specializată a unei piețe mai largi pe care afacerile o adoptă pentru a se diferenția de concurență. 

Încearcă să găsești acea arie cu nevoi insuficient satisfăcute în industrie. O strategie de nișă include alegerea publicului țintă, definirea unei nevoi nesatisfăcute sau insuficient deservite, precum și crearea unui plan de afaceri. Vei putea citi în acest articol trei strategii de care să ții cont atunci când încerci să te poziționezi mai bine pe piața de profil. 

Descoperă 3 strategii eficiente pentru ca business-ul tău să fie lider în nișa sa: 

  1. Transparență financiară. Poate nu este primul lucru la care te gândești când vine vorba despre strategie, dar va conta enorm pe termen mediu și lung. Indiferent de felul în care alegi să te poziționezi pe piață, transparența financiară este o valoare incontestabilă pentru a avea o afacere de succes. 

Atât autoritățile, cât și investitorii și posibilii investitori consideră acest aspect unul esențial pentru desfășurarea activității. Investește în procesul de raportare financiară corporativă și alege profesioniști care să-ți fie alături în acest proces. De exemplu, echipa de la Mazars.ro oferă consultanță personalizată, respectând cele mai recente standarde de contabilitate și raportare corporativă. 

  1. Creează un model de afaceri unic bazat pe valorile bine definite. Este recomandat să duci conceptul de transparență și în comunicarea cu clienții tăi. O modalitate bună de a te diferenția pe piață este să adopți o atitudine personalizată față de clienții tăi, să investești în felul în care le dai acces la poveștile din spatele unui brand obișnuit. 

În calitate de lider, ai o perspectivă mult mai clară asupra valorilor și principiilor pe care vrei să le aduci în piață. Uneori ai nevoie de o comunicare mai sinceră, care nu respectă neapărat unele strategii tradiționale care se îndreaptă mai degrabă spre tehnici de manipulare pentru a vinde cu orice preț. Sinceritatea îți va fideliza clienții și va aduce alți posibili clienți. 

  1. Asigură-te că ți-ai definit nișa. În fiecare piață există o cantitate infinită de nișe. Chiar dacă firma ta poate livra mai multe tipuri de servicii și/sau produse, remarcă-te în domeniul tău de activitate printr-unul sau două dintre acestea. Astfel, îți vei putea concentra resursele atât pentru producția în sine, cât și pentru partea de marketing și comunicare.

În momentul în care nișa afacerii tale este bine definită, poți să oferi servicii sau produse personalizate în funcție de publicul tău țintă. Ține cont, însă, că un public nișat este și mai pretențios, așa că nu încerca să sari etapele firești în ofertele tale. 

Un bussines într-o piață dinamică va fi întotdeauna o provocare, însă este important să-ți definești cât mai bine nișa de activitate. Mai mult decât atât, acordă o atenție deosebită observării activității companiei tale și nu-ți fie teamă să te reinventezi în funcție de rezultatele obținute. 

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior 25 octy Caricatura zilei
Articolul următor uscator de par 5 sfaturi pentru îngrijirea părului în sezonul rece
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

cabluri internet
Advertorial

Ce trebuie să știi despre verificarea instalatiei electrice?

5 minute
laptop 2
Advertorial

Laptop refurbished sau nou? Sfaturi și motive pentru a face alegerea corectă!

5 minute
bebelus
Advertorial

La ce vârstă este recomandat să punem cercei fetițelor? Sfaturi utile pentru părinți

6 minute
hala metalica pentru depozitare si birouri
Advertorial

Cele 4 motive esențiale pentru a alege construcția unei hale metalice în domeniul logistic

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?