Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cuvintele „Steaua” și „steliștii” pot fi asociate numai cu CSA Steaua
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Sport

Cuvintele „Steaua” și „steliștii” pot fi asociate numai cu CSA Steaua

Cristian Stefan
Autor Cristian Stefan
Publicat 14 septembrie 2021
Distribuie
steaua

Cuvintele „Steaua”, „steliştii” în emisiunile de la radio sau TV pot fi utilizate doar în ceea ce priveşte Clubul Sportiv al Armatei Steaua, transmite CNA.

Precizarea vine în contextul în care televiziunile sportive își bat joc constant de cel mai mare brand din fotbalul românesc, fără a fi sancționate.

Deși este de notorietate ca Steaua nu are nicio legătură cu FC FCSB, presa continuă să manipuleze și să arate o lipsă crasă de respect pentru public.

Punctul de vedere face referire la o decizie a Curţii de Apel Bucureşti prin care sancţiunea aplicată de CNA postului Pro TV pentru folosirea cuvintelor „Steaua”, „steliştii” în emisiunile sportive reprezintă o informare incorectă.

La două zile după desfășurarea meciului Fotbal Club FCSB – Dinamo, Clubul Sportiv al Armatei Steaua București a sesizat Consiliul Național al Audiovizualului pentru încălcarea dispozițiilor art. 3 alin. (2) și (3) din Legea Autovizualului nr. 504/2002 de către postul de televiziune Telekom Sport.

Mai mult, pe grupurile de pe rețelele sociale circulă sute de petiții adresate către CNA de suporterii Stelei deranjați de modul în care posturile TV înțeleg să „informeze”.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Microsoft și LinkedIn dezvoltă noi soluții pentru a facilita munca pe modelul hibrid
Articolul următor 14septe_web Caricatura zilei
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Câteva ore la Florenţa
Cultură și Educație
 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

Sport

Gică Popescu este „Căpitanul” Football Museum Bucharest

6 minute
Companii

Purcari Wineries anunță parteneriatul cu legendarul antrenor Mircea Lucescu, în calitate de ambasador și investitor minoritar

4 minute
Sport

Rugby-ul, în topul celor mai mediatizate Federații Sportive în august

14 minute
Sport

Alin Firfirică, în finala de la aruncarea discului

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?