Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Farmec deschide magazinul de brand numărul 30
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Farmec deschide magazinul de brand numărul 30

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 21 octombrie 2020
Distribuie

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la Brașov, acesta fiind cel de-al doilea centru inaugurat în acest an. Compania clujeană continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine, care ajunge la 30 de unități.

Noul magazin Gerovital este amplasat în incinta centrului comercial AFI Brașov, aflat pe bulevardul 15 Noiembrie, nr. 87. Situat la etajul 1, magazinul are o suprafață totală de 54 mpși a fost proiectat conform conceptului „Doctor în Frumuseţe”, specific tuturor magazinelor de brand Gerovital. Suma totală investită în noul spațiu este de aproximativ 60.000 euro, potrivit unui comunicat de presă.

Prima unitate Farmec din Brașov a fost inaugurată în septembrie 2016 și este un magazin de tip stradal, situat central, în Piața Sfatului, nr. 11.

„Încă de la deschiderea primului magazin de brand din România, ne-am propus să investim în propria rețea de unități comerciale, amplasate în puncte strategice, pentru a fi mai aproape de consumatorii noștri și a le oferi o experiență de shopping completă. Faptul că am ajuns la 30 de unități este o recunoaștere a calității produselor românești, a serviciilor noastre și a tuturor eforturilor de a ne reinventa în acord cu tendințele pieței și cu nevoile consumatorilor. Iar pentru că siguranța clienților și a personalului este o prioritate pentru noi, urmărim cu atenție recomandările autorităţilor și implementăm toate măsurile de protecție necesare în întreaga rețea de magazine”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Toți cei care trec pragul noului spațiu Gerovital din AFI Brașov vor beneficia de o reducere de 20% pentru orice produs achiziționat în perioada 21-25 octombrie. De asemenea, Gerovital oferă 30 de cadouri surpriză cu minimostre din cele mai căutate game și alte produse – precum gel dezinfectant pentru mâini – pentru primii vizitatori ai magazinului. Consultanții în frumusețe Gerovital consiliază clienții, oferă sfaturi și recomandări personalizate de produse și rutine de îngrijire.

În cadrul magazinului, sunt disponibile produse de îngrijire a tenului, părului și corpului, din gamele brandurilor Gerovital și Aslavital, dar și noii dezinfectanți Farmec și Dermofarm.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior TransferGo încheie un parteneriat cu Visa
Articolul următor Fondul de salarii din Primăria Craiova s-a triplat, în ultimii ani
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT
Donald Trump admite o posibilă înfrângere pentru republicani la alegerile din 2026
Extern

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

Companii

Distribuitorul de produse alimentare de pe piața românească, DRIM Daniel Distribuție FMCG, se alătură Grupului Żabka

6 minute
Companii

SmartBill își consolidează poziția de lider în digitalizarea afacerilor, numindu-l pe Alex Leca în funcția de CEO

4 minute
Companii

Fundația Altex a livrat către Inspectoratele Școlare Județene echipamente de protecție ridicată de peste 1 milion de euro

4 minute
Companii

Flip face primul pas în afara României și se extinde în Bulgaria

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?