Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Generațiile mai tinere cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 6 iulie 2023
Distribuie
Foto: www.freepik.com

Conținutul generat de utilizatori le satisface nevoia de conectare cu o comunitate, în timp ce jocurile video contribuie la creșterea încrederii în sine

Studiu Deloitte

Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, potrivit raportului . Jumătate dintre respondenții din Generația Z și Millennials cred că experiențele online le pot substitui semnificativ pe cele offline și afirmă că petrec mai mult timp interacționând cu alte persoane pe rețelele de socializare decât în lumea reală. În același timp, doar 20% dintre respondenții Generației X, Baby Boomers și Matures sunt de aceeași părere și au acest comportament.

Pe primele trei poziții în clasamentul activităților digitale de divertisment preferate de consumatori se regăsesc vizionarea emisiunilor TV sau a filmelor (30% dintre Generația Z și Millennials; 55% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures), ascultarea muzicii (26% dintre Generația Z și Millennials; 22% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures) și vizionarea conținutului generat de utilizatori (19% dintre Generația Z și Millennials; 6% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures). Topul este completat de jocurile video (19% dintre Generația Z și Millennials; 6% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures) și ascultarea podcasturilor (4% dintre Generația Z și Millennials; 2% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures).

Generațiile mai tinere apelează la diferite tipuri de activități digitale pentru a-și satisface nevoia de conectare socială, subliniază raportul. Respondenții din Generația Z și Millennials se simt cel mai conectați cu o comunitate atunci când urmăresc conținut generat de utilizatori (27%), joacă jocuri video (19%), vizionează emisiuni TV sau filme (18%), ascultă muzică (17%) sau podcasturi (10%). La polul opus, 45% dintre consumatorii din generațiile X, Baby Boomers și Matures declară că nu se simt o conectați social în timp ce desfășoară aceste tipuri de activități.

„Observăm că ramurile din peisajul media și de divertisment au devenit mai interconectate și interdependente. Raportul ne arată că jumătate dintre consumatori urmăresc adesea emisiuni sau filme prin intermediul platformelor de streaming video după ce au aflat despre ele pe rețelele de socializare, descoperă frecvent muzică nouă atunci când joacă jocuri video și le-ar plăcea ca mai multe dintre filmele și emisiunile TV preferate să fie transpuse în experiențe de gaming. În acest context, devine evidentă necesitatea transformării modului în care brandurile se conectează cu diferitele categorii de consumatori, integrând toate aceste noi realități în strategiile de business pe baza cărora vor dezvolta și promova produse și servicii”, a declarat Andrei Ionescu, Partener coordonator, Consultanță și Managementul Riscului, Deloitte România, Liderul industriei de tehnologie, media și telecomunicații.

Deși momentan nu este cea mai populară activitate online, vizionarea de conținut generat de utilizatori câștigă tot mai mult teren. Consumatorii aleg să urmărească acest tip de conținut pentru că este disponibil în mod gratuit (39%), este relevant (35%), poate fi accesat oricând și de oriunde (30%) și oferă mereu ceva nou (28%), conform studiului. În plus, pentru mulți oameni, creatorii de conținut nu sunt doar surse de divertisment, ci influenceri, de părerile cărora țin cont atunci când acordă încredere unui brand și când iau decizii de cumpărare. Nu mai puțin de 64% dintre reprezentanții Generației Z, 57% dintre Millennials, urmați de 41% dintre respondenții Generației X și 16% dintre Baby Boomers și Matures afirmă că sunt mai predispuși să achiziționeze un produs după ce vizionează recenzia unui creator de conținut sau influencer pe care îl urmăresc.

Jocurile video reprezintă o altă activitate de divertisment care le oferă consumatorilor diferite beneficii, mai arată studiul. Acestea pot sprijini nevoile emoționale ale jucătorilor, precum creșterea încrederii în sine (73% dintre respondenții Generației Z și Millennials; 47% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures) și îmbunătățirea imaginii de sine (49% dintre respondenții Generației Z și Millennials; 19% dintre Generația X, Baby Boomers și Matures). Consumatorii care joacă în mod regulat jocuri video afirmă că această activitate le oferă și beneficii sociale, 75% dintre aceștia declarând că le place să joace cu familiile lor, în timp ce 62% simt că întâlnirea cu prietenii lor în jocurile video este o modalitate importantă de a petrece timp împreună.

Raportul a fost realizat în rândul a peste 2.000 de consumatori din Statele Unite.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Planeta noastră a cunoscut în luna iunie temperaturile cele mai înalte înregistrate vreodată
Articolul următor România Eficientă: Ghid practic pentru răcirea eficientă a locuinței în timpul verii
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Franța refuză a doua oară extrădarea lui Paul al României
Extern
Compania Blue Air a intrat în faliment
Companii
Valuri de cultură la malul mării: Destinația Turistică Mamaia Constanța devine partener oficial al SEAS 2025
Turism

RSS Știri Fotbal

  • Victorie la scor pentru Steaua în primul meci din Bulgaria. Transfer în defensivă!
  • Steaua peste FC FCSB! Cum s-au clasat cele două cluburi în topul academiilor de fotbal
  • Spectacol total în primul amical al Stelei din această vară! S-au marcat șapte goluri!
  • Cinci dintr-o lovitură! Steaua a transferat doi spanioli și trei români
  • Homawoo pleacă liber de contract de la Dinamo la noul club al lui Rednic

Citește și

Actualitate

Caricatura zilei

Actualitate

Mesajul Ministrului Culturii cu prilejul Zilei Europei

1 minute
Actualitate

Ramona Predescu (IWG): Spaţiile de lucru flexibile, soluţie pentru scăderea noxelor şi dezvoltarea economică

6 minute

MAE: SUA – Evoluţie uragan Florence

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?