Fie ca ești la început de drum și te-ai hotărât să deschizi o firma, fie ca trebuie să muți afacerea veche într-un sediu nou, cert este că trebuie să acorzi atenție mobilierului de birou pe care îl achiziționezi. Acest moment ar putea fi un bun prilej pentru a amenaja spațiul office într-un mod funcțional, mai eficient și mai modern. La polul opus, dacă nu ești atent la aceste detalii, ai putea să dai startul unor probleme.
La baza deciziei de a schimba sediul unei firme se pot afla mai multe motive: alegerea unui spațiu potrivit pentru noile idei, obținerea unei oferte mai bune la chirie, dezvoltarea echipei, etc. Indiferent în ce situație te afli, provocarea va fi una mare, însă dacă ești organizat și ții cont de sfaturile specialistilor, vei trece cu brio peste acest moment.
Cum alegi mobilierul de birou potrivit pentru noul spațiu?
După ce ai bifat pe lista de amenajare restul responsabilităților care intervin odată cu schimbarea sediului office, a venit momentul să te ocupi de mobilierul pentru birou.
În cazul în care nu dispui de un spațiu office mare, va trebui să pui în aplicare niște idei practice. Investește în piese de mobilier cu design modern, care te ajuta să optimizezi spațiul pe care il ai la indemana. Depozitarea inteligența este cheia tuturor problemelor tale.
Mobilierul de birou la comanda este o soluție completa fiindcă se adaptează perfect la ambientul de care dispui. Tot ce trebuie să faci este să apelezi la o echipă de specialiști care să se deplaseze la sediu, să ia masuratorile necesare, să îți ofere consultanta și să-ți facă o schita. Astfel vei fi asigurat ca piesele vor fi personalizate cu atenție, exact după cerințele tale.
Piesele de mobilier necesare unei firme de succes
Cu siguranță îți dorești să ai succes și să progresezi în viitorul apropiat. Atunci aceste ambiții profesionale ar trebui să se simtă și în stilul de amenajare a biroului. Marchezi un nou început o’data cu aceasta mutare, așa ca este șansa ta să te dezvolti mai mult. Alege un birou de recepție primitor și elegant, care să reprezinte cu succes imaginea companiei. Aceasta este zona cu care vor intra prima oară în contact clienții, furnizorii, viitori angajați și partenerii de afaceri, așa ca trebuie să te asiguri ca firma ta face o impresie excepționale. Cu alte cuvinte, biroul de recepție este ca o carte de vizita a firmei tale și are un impact major în formarea unor opinii.
Dacă ești un administrator cu viziune, trebuie să treci pe lista și mesele de consiliu. Sălile simple de ședințe, cu aer sobru au devenit istorie. Specialistii în interioare recomanda modelele elegante, cu design modern și practic, care invită la discuții deschise. în funcție de spațiul de care dispui și de planurile pe care le ai, optează pentru mese de consiliu de 20 de persoane ori de cateva persoane. în gama de mese de consiliu din magazinul mobilier-birou.ro ai la dispozitie culori precum cires 344, mesteacan alb 1715, stejar 740, wenge 854 și altele atrăgătoare.
Alte piese importante de mobilier pentru birou sunt birourile managerilor. Produsele trebuie să fie de calitate net superioară, iar materialele folosite trebuie să aibă finisaje de excepție. în afara de biroul managerului, spațiul mai poate fi completat cu un dulap doua de depozitare, o biblioteca mica și o canapea ori sau fotolii confortabile pentru oaspeți.
Chiar dacă par mai puțin importante decât birourile managerilor, nu înseamnă ca birourile pentru restul angajatilor trebuie neglijate. Modul în care acestea sunt amenajate influențează nivelul de productivitate, potrivit specialistilor. Angajații au nevoie de un spațiu liniștit, care să le ofere intimitatea de care au nevoie și de suficienta lumina naturala, astfel incat să se poata concentra și să se poată organiza mai bine. Dar nu uita și de nevoia de socializare, așa ca ia în calcul măcar un spațiu unde să se poată destinde în voie. Așadar, atunci cand alegi biroul de mobilier, gandeste-te cum le-ai putea ușura activitatea de zi cu zi. Opțional, poți să organizezi o sedinta în care să le ceri opinia în privința îmbunătățirilor pe care le poți aduce spațiului de lucru astfel încât să fie mai eficienți și mai creativi.
Ce planuri ai în alegerea și amenajarea mobilierului de birou?