Reprezentanța de autoturisme Ford Brașov a luat ființă în acest oraș important al țării pe fondul cererii importante din zonă. Însă chiar și astăzi, cumpărătorii de peste tot din lume manifestă în continuare, un interes în creștere pentru vizitele la dealerii auto. Statisticile realizate în rândul achizitorilor de mașini au arătat faptul că vizita la un dealer este principala formă de contact inițial în procesul de achiziție al unei mașini, la aceasta recurgând mai mult de jumătate din cumpărători.
Cumpărătorii au câteva așteptări clare de la dealeri
Sondajele realizate în rândul cumpărătorilor de mașini au arătat că peste 50% dintre aceștia ar achiziționa o mașină de la un dealer care le oferă cea mai plăcută experiență, chiar dacă nu și cel mai mic preț. Totodată, peste 70% dintre clienți ar vizita mai des dealerii dacă procesul de vânzare al acestora ar fi mai bun. Și asta poate și din cauza faptului că din timpul total de 3 ore în medie petrecut la un dealer pentru procesul de achiziție, mai mult de jumătate este consumat pentru negociere sau documentare. Reprezentanța Ford Brașov comercializează cele mai noi modele Ford, pe care le deține într-un stoc permanent. Acesta este, principalul atu pe care îl are pe piața de profil locală, iar anii de experiență neîntreruptă vin să confirme succesul său.
Cumpărătorii de mașini iubesc test-drive-urile, iar dealerii se întrec în a oferi
Peste 80% dintre cumpărători au oferit o notă cuprinsă între 8 și 10 (pe o scară de la 1 la 10) test-drive-urilor, în timp ce doar aproximativ 40% ar fi de acord să cumpere o mașină fără a face înainte un test-drive. În cadrul showroom-ului Ford Brașov cumpărătorii se pot înscrie pentru un test-drive care să-i ajute să facă cea mai bună alegere pentru mașina pe care intenționează să o achiziționeze. Atunci când clientul nu este hotărât ce mașină să își cumpere, când vrea să vadă cum se simte o mașină la drum sau cum sună motorul unui anumit model, un test-drive este cea mai bună soluție. Decizia de achiziție va fi luată în deplină cunoștință de cauză, profesioniștii reprezentanței Ford Brașov având capacitatea să ofere viitorului posesor al unei mașini Ford tot suportul necesar.
Dealerii fac eforturi pentru a răspunde cât mai bine așteptărilor clienților
Dealerii din domeniul automotive au precizat că cea mai mare prioritate de marketing a lor este de departe creșterea numărului de conversații cu clienții. Din acest motiv, încearcă permanent să-și crească numărul de lead-uri și să se documenteze temeinic înainte de a discuta cu un client. Totodată, se străduiesc să răspundă solicitărilor cât mai rapid sub limita de o zi/24 de ore. Statisticile au arătat că timpul de răspuns este în medie de aproximativ 9 ore, un pas extrem de important pentru îmbunătățirea relației generale cu clientul. Consilierii showroom-ului Ford Brașov sunt pregătiți să se adapteze nevoilor fiecărui client în parte, să răspundă la orice întrebare despre modelele Ford, să ofere servicii ireproșabile de asistență și să pună la dispoziția cumpărătorului oferte personalizate de finanțare în funcție de buget și nevoi.