Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Retailerul german de îmbrăcăminte KiK se lansează pe piața din România
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Retail

Retailerul german de îmbrăcăminte KiK se lansează pe piața din România

Irina Băncilă
Autor Irina Băncilă Publicat 21 septembrie 2018
Distribuie
Distribuie

KiK, unul dintre cei mai mari discounteri de îmbrăcăminte din Germania, cu o rețea de peste 3.500 de magazine în Europa, inaugurează primul său magazin din România, la Oradea, în data de21 septembrie, în urma unei investiții de peste 150.000 de euro.

Odată cu intrarea pe piața din România, KiK țintește extinderea pe plan local prin deschiderea de alte 10 unități până la finalul anului 2018. Compania vizează expansiunea în orașe cu populație de minimum 15.000 de locuitori, dar și în orașe mari, cum ar fi București. Următoarele deschideri anul acesta sunt planificate în Piatra Neamţ, Botoşani, Sighetu Marmaţiei și Brăila. Magazinele KiK includ o gamă variată de produse, de la haine de calitate germană pentru toate vârstele și mărimile, până la articole decorative pentru casă, accesorii, jucării și produse de papetărie. Obiectivul discounterului german este ca produsele KiK să ajungă în fiecare dulap de haine din Europa.

„Ne bucurăm să venim la Oradea cu primul magazin KiK din România și avem convingerea că brandul nostru va fi foarte bine primit de către români. KiK, liderul pe piața germană de profil, se poziționează în sectorul de discount, dar pune accent pe calitatea produselor sale la un preț accesibil. Prețurile noastre avantajoase au la bază, în primul rând, un mix al mai multor aspecte: planificarea pe termen lung a achizițiilor, o logistică inteligentă, o pondere ridicată de produse de bază disponibile pe tot parcursul anului. Astfel, la KiK, fiecare client poate achiziționa o ținută completă cu mai puțin de 150 de lei”, a declarat Raluca Hartmann, Director General, KiK România.

Situat în cadrul galeriilor comerciale Prima Shops din Oradea, magazinul KiK se întinde pe o suprafață de aproximativ 550 mp. Cu ocazia deschiderii oficiale, toate produsele din magazin au prețuri reduse cu 10%.

Irina Băncilă 21 septembrie 2018
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Mii de oameni sunt așteptați la finalul lunii să alerge și să pedaleze pentru susținerea femeilor cu cancer la sân
Articolul următor România a semnat iniţiativa pentru Hidrogen
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Armistițiul în Fâșia Gaza a fost prelungit cu două zile, în condiții similare celor din acordul precedent
Extern
Programul Phoenix de transformare personală aduce schimbări radicale în viața femeilor puternice și de succes
Actualitate
Israelul a propus mișcării Hamas „o opțiune” pentru prelungirea armistițiului. În discuție se află și propunerea mediatorilor
Extern

RSS Stiri Economice

RSS Stiri Fotbal

  • Scor de tenis cu Progresul Spartac și Steaua e pe loc de play-off
  • Atac decisiv la frăția Dinamo-FC FCSB! „Steaua este Steaua!”

Trebuie să citești

Companii

EY a asistat MidEuropa în vânzarea lanțului de supermarketuri Profi, o tranzacție de referință în România

MidEuropa anunță vânzarea lanțului de supermarketuri Profi către Ahold Delhaize. Aceasta este o tranzacție de referință în România și cea…

2 minute
Actualitate

Cum cumpără familiile din România – studiu pe clienții eMAG

În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un…

5 minute
Retail

Reprezentant al retailerilor: Marile rețele comerciale sunt interesate în păstrarea puterii de cumpărare

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro) Toți cei prezenți pe lanț trebuie să manifeste solidaritate față de consumator George Bădescu, director executiv…

4 minute
Retail

Guvernul i-a chemat pe retaileri la discuții. Ciolacu vrea să scadă adaosul comercial la alimente

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro) Premierul Marcel Ciolacu (PSD) i-a chemat la discuții, marți, pe marii retaileri alimentari din România, în…

3 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?