Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: România, pe locul 5 în Europa la adoptarea tehnologiei contactless: 2 din 3 tranzacții sunt acum contactless
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

România, pe locul 5 în Europa la adoptarea tehnologiei contactless: 2 din 3 tranzacții sunt acum contactless

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 19 septembrie 2018
Distribuie
Distribuie

Tehnologia contactless, care se află într-un ritm accelerat de dezvoltare, a devenit cea mai răspândită formă de plată electronică din România, care ocupă locul 5 în topul țărilor europene în ceea ce privește numărul tranzacțiilor contactless înregistrate din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți: mai mult de 2 din 3 tranzacții realizate prin intermediul cardurilor Mastercard la comercianți sunt contactless.

Un studiu recent realizat de Mastercard confirmă creșterea incontestabilă a utilizării tehnologiei contactless în România: tranzacțiile contactless au crescut cu 139% în perioada ianuarie-august 2018 comparativ cu aceeași perioadă din 2017, ajungând la aproape 70% din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți.

Studiul, realizat de Mastercard pentru țările din Europa, arată că în peste 15 piețe europene – printre care România, Danemarca, Croația, Grecia, Ungaria, Olanda, Polonia și Rusia – procentul tranzacțiilor contactless realizate cu carduri Mastercard depășește 50%. Progresele tehnologice continue în domeniul plăților și al analizelor de date din întreaga Europă le permit țărilor să optimizeze constant infrastructura tehnologică regională. În consecință, fiecare țară este capabilă să opereze într-o manieră mai integrată și mai eficientă.

„Așa cum ne arată și cele mai recente date, plățile contactless și-au continuat evoluția fulminantă în România, confirmând și anul acesta aderența consumatorilor la viziunea Mastercard de a trăi într-o lume fără cash. Încă de acum 10 ani, Mastercard a susținut această evoluție transformatoare, investind în ecosistemul contactless din România, care presupune mai mult decât existența pe piață a cardurilor, integrând și rețeaua de acceptare a tranzacțiilor contactless, comunicarea acestora, cât și educarea și instruirea consumatorilor cu privire la beneficiile acestei tehnologii inovatoare. Toate aceste inițiative ale Mastercard ne-au adus în punctul în care suntem astăzi, când mai mult de 2 din 3 plăți sunt contactless în România.”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard România.

Studiul mai arată că țările europene își schimbă în mod dramatic comportamentul în ceea ce privește adoptarea tehnologiei contactless, cu țări ca România înregistrând un procent de aproape 70% tranzacții contactless din totalul tranzacțiilor realizate la comercianți. Multe țări europene îmbrățișează economia cashless (fără numerar), lucru demonstrat prin renunțarea la cash și prin rata de adopție rapidă a tehnologiei contactless.

Sistemele de transport din întreaga Europă reprezintă unul dintre principalele domenii care contribuie la creșterea tranzacțiilor contactless, deoarece permit plăți mai rapide și o securitate sporită. În contextul în care tehnologia are un rol din ce în ce mai important în viața noastră de zi cu zi, numărul clienților care utilizează tehnologia contactless în tranzit este în continuă creștere. Mastercard consolidează acest trend și transformă plățile contactless în normalitate pentru întregul continent, astfel că până în 2020 toate terminalele POS din Europa vor permite tranzacții contactless.

Aceste rezultate demonstrează în mod clar că România conduce revoluția contactless, deoarece consumatorii caută metode de plată rapide și convenabile, în care pot avea încredere. Pe lângă ușurința în utilizare și comoditate, atunci când vine vorba despre tehnologia plăților, consumatorii urmăresc, de asemenea, beneficiile în plus aduse de securitate și protecție. Odată cu utilizarea crescută a tehnologiei contactless, consumatorii se familiarizează și primesc garanții legate de această metodă de plată. Astfel, din ce în ce mai mulți consumatori au ajuns la concluzia că tehnologia contactless este la fel de sigură sau mai sigură decât alte metode tradiționale de plată.

Curierul Național 19 septembrie 2018
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Marketing in Direct Azi ‚doer’. Mâine ‚thinker’.
Articolul următor Polonia, gata să plătească 2 miliarde de dolari pentru implantarea pe teritoriul său a unei baze militare americane
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Cătălin Cherecheș a fost prins în Augsburg, Germania
Actualitate
Finlanda este gata ca, dacă va fi necesar, să închidă în totalitate frontierele sale cu Rusia
Extern
Angajator vs angajat sau stat vs angajat?
Fiscalitate HR Opinii

RSS Stiri Economice

RSS Stiri Fotbal

  • Scor de tenis cu Progresul Spartac și Steaua e pe loc de play-off
  • Atac decisiv la frăția Dinamo-FC FCSB! „Steaua este Steaua!”

Trebuie să citești

IT

Cercetările Kaspersky dezvăluie amploarea utilizării GenAI în companii și îngrijorările top managementului

Un studiu derulat de Kaspersky în mai multe țări din Europa, inclusiv România, subliniază o îngrijorare tot mai mare în…

5 minute
IT

Cum se va preda inteligența artificială?

Aceasta a fost o întrebare-cheie la care s-au oferit răspunsuri în cadrul evenimentului de final al proiectului Erasmus + “FACILITATE-AI:…

2 minute
IT

Peisajul securității cibernetice financiare în 2024: troieni bancari, creșterea grupurilor afiliate, atacuri asupra sistemelor de plată directă

Studiu Kaspersky Instituțiile și organizațiile financiare ar trebui să-și întărească sistemele de securitate în 2024, deoarece amenințările vor crește din…

3 minute
IT

În spatele reducerilor: Kaspersky dezvăluie cele mai importante scheme de fraudă derulate în perioada Black Friday

Kaspersky a lansat un nou raport care dezvăluie cele mai recente amenințări cibernetice legate de cumpărături în perioada dedicată reducerilor…

4 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?