Până la sfârșitul acestui an, Daimler va decide viitorul brandului Smart, care înregistrează pierderi.
Daimler, care vinde automobile de mici dimensiuni marca Smart, dar și Mercedes-Benz, și-a pierdut răbdarea cu pierderile înregistrate de Smart, susține Handelsblatt.
Viitorul director general al Daimler, Ola Kallenius, care-i va succeda în mai lui Dieter Zetsche, a precizat că ”nu este legat de Smart” și ”nu are scrupule să renunțe la brand dacă va fi necesar”, a declarat o sursă din interiorul companiei pentru publicația germană Handelsblatt, citată de Automotive News.
De la lansarea sa în 1998, Smart a înregistrat pierderi de miliarde de euro, estimează analiștii financiari. Daimlernu a dat publicității performanțele financiare ale brandului
În cel mai recent proces de restructurare al brandului, Daimler a anunțat că va transforma Smart într-un vehicul complet electric. Însă, o astfel de decizie s-ar dovedi costisitoare, apreciază publicația germană.