Internetul a schimbat modul în care trăim, modul în care interacționăm cu ceilalți și felul în care facem afaceri. Modele tradiționale de publicitate și marketing au devenit ineficiente și, dacă doriți ca afacerea dumneavoastră să aibă succes, trebuie să vă schimbați strategia de promovare prin adaptabilitate la mediul online.
Acestea fiind spuse, există numeroase canale de marketing pe care le puteți utiliza, printre care pay-per-click, SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare), social media, e-mail marketing, content marketing (marketing de conținut) etc.
De aceea, Ultraseo.ro susține că este foarte important să gășiți o agenție profesională, care vă poate gestiona toate piesele puzzle-ului (care alcătuiesc un business) și care vă poate oferi un randament pozitiv asupra investiției alocate campaniilor de marketing.
Întrebarea care rezidă este, așadar: „cum alegi cea mai bună agenție de promovare seo?”, pentru că trebuie să ne confruntăm cu o mulțime de agenții, mai mult sau mai puțîn de încredere, existente în piața „SEO”. Cel mai important factor în evaluarea unei agenții de marketing online este încrederea. Cu alte cuvinte, îți vei încredința bugetul agenției de SEO, motiv pentru care trebuie să ai încredere în specialiștii pe care îi angajezi că vor lua deciziile corecte în numele business-ului tău.
Oferă agenția o gamă completă de servicii de marketing online?
Am discutat cu firma Mouse Instal, care deține website-ul instalatorbucuresti-24×7.ro. Această companie este un jucător nou în mediul online, care lucrează de câteva luni de zile cu o agenție specializată in digital marketing pentru a-și spori vizibilitatea în acest domeniu competitiv al instalațiilor termice, sanitare și electrice.
Găsiți mai jos impresiile echipei Mouse Instal (InstalatorBucuresti-24×7.ro) referitoare la alegerea serviciilor de digital marketing în anul 2018:
„Atunci când selectați o agenție de marketing online pentru a vă gestiona proiectele de promovare, asigurați-vă că cei implicați au experiență în domeniile de marketing de care compania dumneavoastră are cel mai mult nevoie. „
Câteva exemple de domenii de marketing online pe care agenția SEO trebuie să le poată expertiza sunt:
- Proiectare de site-uri (Website design);
- SEO (Optimizare pentru motoare de căutare);
- Social Media Marketing & Management;
- Online Reputation Management;
- E-mail marketing;
- Crearea de conținut.
„În lumea marketing-ului online, denumită acum Inbound Marketing, trebuie să faci totul”.
De exemplu, website-ul dumneavoastră ar trebui să fie proiectat profesional și optimizat pentru motoarele de căutare. O agenție SEO profesională trebuie să fie competentă în toate aceste domenii pentru a putea conduce traficul către site-ul dumneavoastră și a converti acei vizitatori în potențiali clienți și, ulterior, în clienți fideli.
Are agenția un plan de joc și strategii eficiente?
Planificarea corectă este cheia succesului în marketingul online. Agenția pe care o angajezi ar trebui să implementeze un proces de marketing inovator dovedit pentru a crește în mod semnificativ traficul și numărul clienților, dar și pentru a atinge obiectivele financiare pe care le-ați stabilit. Fără o strategie pusă la punct, este ușor să te distragi de la obiectiv și să pierzi din vedere miza campaniei. Un plan de marketing vă va ajuta să rămâneți în parametrii bugetului prestabilit, asigurându-vă că vă atingeți obiectivele de marketing.
Are cunoștințe despre industria în care activați?
Deși este adevărat că o agenție SEO profesională poate cerceta industria și vă poate oferi servicii excelente și rezultate pe măsură, specialiștii angajați v-ar ajuta și mai mult dacă au deja experiență în industria în care activați, fie una de nișă sau deschisă unui public mainstream. Dacă agenția a onorat în trecut proiecte similare, timpul de trasare a obiectivelor este redus considerabil. Astfel, specialiștii sunt gata să arate rezultate mult mai repede decât începând de la zero.
Dacă ați decis să vă mutați în online și vă axați pe promovarea SEO, este necesar să știți să identificați o agenție SEO profesională. Ajungând în cel mai scurt timp la specialiștii în domeniu, și afacerea dumneavoastră va începe să se bucure de o vizibilitate proeminentă, iar mesajele sale vor ajunge în scurt timp la publicul țintă. Planificați-vă, așadar, următoarea întâlnire cu specialiștii SEO care dau dovadă de tenacitate și au gestionat proiecte din industria în care activați.